AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Har blitt kjent med en veldig hyggelig gutt igjennom en dating side.. Vi har møtt hverandre ett par ganger og det har følts veldig bra.. Jeg liker han så utrolig godt og føler han gjør det samme.. Han sier at han ikke er så tøff når det gjelder å ta initiativ.. Noe jeg merket før vårt første kyss ☺️ Å når vi går til hvert vårt er det første han spør om.. Når kan jeg se deg igjen.. Vel å merke over meldinger.. Dem neste ukene er det litt vanskelig å få til å møtes så det blir med telefon og meldinger.. Men jeg føler at jeg hele tiden er den som må starte kontakten, å når jeg gjør det så blir vi jo sittende å snakke i timer.. Å han svarer på meldingene med en gang.. Jeg prøver å la være å skrive for å se om han skriver, men det er så vanskelig.. Så tankene er der hele tiden, kansje han ikke er så interisert som jeg tror..Anonymous poster hash: 7f471...b02
Gjest brutal_mann Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Eller han er redd for å trenge seg på og å være i veien for deg.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Det er også jeg som har sakt at det er vanskelig å møtes dem to neste ukene, så kansje han ikke vil "mase" ja.. Anonymous poster hash: 7f471...b02
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Å nå har jeg ikke sendt melding eller ringt, å har derfor ikke hørt noe fra han på to dager 😁Anonymous poster hash: 7f471...b02
Gjest Knuse Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Er ikke alle, som er så flink til å ta kontakt. Kan jo være han er redd for at du vil finne ham for masete osv. Og siden han svarer med en gang, så er han nok like keen, som det du er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå