AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Er det "slutty" å møte en kun for å ha sex? Begge er selvsagt single. Hvilket syn har dere på det? Anonymous poster hash: 9546c...484
Timza Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Nei, det er ikke "slutty". Gå og ha det gøy, og slutt å tenk på hva andre på et forum har å si om det. 8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har selv gjort det, men vil ikke anbefale det i lengden. Er lett for at en av partene får følelser, og da blir alt komplisert. Også tenker jeg at det kommer an på; er det bare snakk om en gang, eller regelmessig? Anonymous poster hash: a0a51...9ea 1
Gjest Lille-pus Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Er det "slutty" å møte en kun for å ha sex? Begge er selvsagt single. Hvilket syn har dere på det? Anonymous poster hash: 9546c...484 Betyr det noe hva fremmede mennesker bak et nick på et nettforum mener? - og vil det eventuelt endre din egen innstilling? Det er jo dere som skal møtes, ikke noen av oss andre. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Ts her. Spør på generelt grunnlag, interessant å se hva dere andre single mener om det. Har selv ingen planer om det, men får jeg sjansen kan det hende jeg griper den Anonymous poster hash: 9546c...484
lillbilly Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Er det "slutty" å møte en kun for å ha sex? Begge er selvsagt single. Hvilket syn har dere på det? Anonymous poster hash: 9546c...484 Jeg ville nok syns det var "slutty" men det kommer an på situasjonen. Du må kjenne etter hva du selv syns, for det er deg selv du skal "stå til ansvar overfor"
Gjest brutal_mann Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Tja, av og til så er vel det at en aktivitet føls skitten som er halve tenningen? Så lenge en er komfortabel i situasjonen og etterpå, da får folk gjøre hva de vil for min del.
Apehjerne Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Da er jeg mega slutty men det bryr meg ikke nevneverdig
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Var det ikke akkurat en tråd om det samme emnet? Men ja det er slutty, hvis ikke dette er slutty er det vel igrunn ikke noe som kan kalles slutty. Hvor slutty du er som person kommer an på hvor ofte du driver på med dette.Anonymous poster hash: 04dea...b2b
Meline37 Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Er det "slutty" å møte en kun for å ha sex? Begge er selvsagt single. Hvilket syn har dere på det? Anonymous poster hash: 9546c...484 Hvis du selv ønsker det så er det ditt valg, men jeg forstår ikke interessen av å møte en kun for sex. Det beste er å bruke den dyrbare tiden sin på en som er intereressert og forelsket i deg, og en du føler det samme for tilbake
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Hvis du selv ønsker det så er det ditt valg, men jeg forstår ikke interessen av å møte en kun for sex. Det beste er å bruke den dyrbare tiden sin på en som er intereressert og forelsket i deg, og en du føler det samme for tilbake Interessen for å møte noen kun for sex er for å ha sex. Man kaster ikke bort dyrbar tid ved å ha uforpliktende sex. Man kaster bort dyrbar tid ved å ha sex med noen i håp om at det skal utvikle seg til noe mer. Anonymous poster hash: 9df85...522 1
Jeanettica Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Sex er sunt. Flott gratis trening i tillegg. Blås i hva andres synes, nyt det. Det er bare du som vite om du vil dette eller ei. Livet for kort til å hele tiden bry som seg om hva andre synes. Skader dog ikke å være litt diskre.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 Så lenge det er frivillig og lovlig; knock yourself out. Husk beskyttelse! Anonymous poster hash: ea9ee...4af
Gjest Leo Nardo Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Spør du om det er "slutty" eller spør du om det er i orden å gjøre det? To vidt forskjellige spørsmål. Nå vet ikke jeg om det finnes en universell definisjon på hva 'slutty' betyr, men jeg synes det er greit å kalle en spade for en spade. Om du for eksempel ligger rundt over en lav sko og generelt ikke har så høye kriterier for valg av seksualpartner, så er du "billig". Det gjør deg ikke til et dårlig(ere) menneske, men billig er du. For å svare direkte på spørsmålet ditt slik jeg tolker det, så synes jeg det er helt i orden så lenge du har lyst, så kan du selv gjøre deg opp en mening om det er noe du kan tenke deg å gjenta eller ikke.
Meline37 Skrevet 6. juli 2014 #15 Skrevet 6. juli 2014 (endret) Interessen for å møte noen kun for sex er for å ha sex. Man kaster ikke bort dyrbar tid ved å ha uforpliktende sex. Man kaster bort dyrbar tid ved å ha sex med noen i håp om at det skal utvikle seg til noe mer. Anonymous poster hash: 9df85...522 For meg er det bortkastet tid når vedkommende vet at jeg søker forhold, men allikevel prøver seg sexuellt, og hvis jeg håpet foreks på at siden han vet at jeg møtte han pga jeg ønsker noe mer, også utnytter han heller muligheten til å prøve seg på meg sexuellt og i den situasjonen jeg er i. Vanskelig å forklare. Men samtidig så er det mitt eget ansvar og si nei helt til jeg er sikker på at han er ærlig med hva han vil. Jeg har derfor blitt slik at jeg har ikke sex før jeg vet at personen er godt nok nteressert i meg, og til jeg kjenner han veldig godt. Men jeg synes at menn som kun søker sex, bør slutte å ta kontakt med kvinner som er på søken etter mer på den sexuelle måten for å si det sånn. Altså at de prøver seg sexuellt tidlig for å bare nyte godt av den biten og thats it. En annen ting jeg ikke forstår: Det er : hvordan kan det være godt og meningsfullt å ha sex med en dame uten å ha noe som helst interesse eller tiltrekning til henne? Endret 6. juli 2014 av Meline37
Gjest Ung tøff mann Skrevet 6. juli 2014 #16 Skrevet 6. juli 2014 Ts her.Spør på generelt grunnlag, interessant å se hva dere andre single mener om det. Har selv ingen planer om det, men får jeg sjansen kan det hende jeg griper den Anonymous poster hash: 9546c...484
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå