AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Jeg er 165cm høy og veier 58 kg. Nylig, eller rettere sagt så begynte jeg med 30 day shred ( Jillian ), etter tips fra ei venninne pluss at jeg har lest så mye om det på nettet, med gode resultater. Trener hver dag, og noen dager blir det dobbel trening med 30ds men jeg går ikke ned i vekt, ei heller får jeg muskler. Magen og lovehandles er det samme:( jeg skjønner ikke hvor lang tid det vil ta, og jeg er på nippen til å gi det opp:( Vil ikke gå ned i vekt mye, men noen kilo. Sist jeg veide meg før jeg begynte med treningen veide jeg 58 kg og veide meg i morges og veier 58 kg. Har trent i strekk i 20 dager nå, og ingen forandring. Da jeg startet med denne treningen, så sluttet jeg med brus, godteri og sukker. Spiser lite og ofte, egg, fisk, kyllingfile, grønnsaker og mye frukt. Kan noen komme med noen lyspunkter før jeg gir opp?Anonymous poster hash: 2d7ec...8d7
magicpie Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Først og fremst, så vil jeg bare si at du er normalvektig ifølge BMI. Selv om du spiser sunne ting, så kan det hende at du spiser mer enn/like mye som du forbrenner, og da vil du ikke gå ned i vekt. For å gå ned i vekt må du forbrenne mer enn du spiser, og for deg tror jeg det ville vært passe å ha et kaloriunderskudd på 500 kalorier om dagen. 1
Inwe Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Du spiser nok opp kaloriene du forbrenner igjen. Noe som egentlig for din del er lurt da du er normalvektig. Kan hende du strammer opp en del, kast vekta og bruk målebåndet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå