Gå til innhold

Eksotisk reisemål uten for stiv pris

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som kan anbefale meg noen fine, eksotiske reisemål, til la oss si maks 15-17 000?

Anonymous poster hash: 5a2dc...eb3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Per pers.

Anonymous poster hash: 5a2dc...eb3
Skrevet

Søk på Solfaktor.no eksotisk seksjonen. Der er det reiser til f.eks karibien og asia til den prisen per person det jeg har sett i allefall.

Skrevet

Hva mener du egentlig med reisemål til 15-17 000 per pers? Reisemål i seg selv har ingen fast prislapp, så totalsummen avhenger av hvordan du vil bo, hva du vil gjøre der og ikke minst lengden på oppholdet. Du skriver ingenting om disse tingene, så da er det vanskelig å regne for deg.

Hvis det er flybillettene du mener, så kommer man seg nesten hvor som helst på kloden og tilbake igjen for den prisen.

Skrevet

Indonesia og Malaysia om det er snakk om i sommer. Om det er i vinter, Sri Lanka, Thailand fillipinene.

Skrevet

Dette var da veldig lite spesifikt.. Vi betaler ca 15.000 per pers for fly og 19 netter på Bali nå i juli. Bestilte flybilletter for tre uker siden og betalte 10.000 kr per pers, for den summen på flybilletter kommer man seg hvor som helst i verden. Vi satte en maksgrense på 500 kr per natt til overnatting og hadde null problemer med å holde den, da bor vi på gode mellomklassehoteller hele veien. Kunne bodd greit for 100 kr natta hvis vi ville, kunne bodd superluksuriøst for under 1000 kr natta.

Skrevet

En kan komme mye billigere til Indonesia enn det om en bestiller i god tid. De billigste billettene jeg har kjøpt kostet 6500 t/r. Dyreste jeg har betalt var 13000 men da bestilte jeg ett par uker før.

Indonesia og Malaysia er veldig billige land å være i om en vil det. Vi brukte 10.000 for 2 personer for 3 uker inkl. Overnatting sist. +at vi reiste litt rundt på andre øyer.Men nå har jeg bodd i noen år der nede så jeg har kontakter da + at jeg spiser på de lokale steder og ikke på turist restaurantene.

Skrevet

En kan komme mye billigere til Indonesia enn det om en bestiller i god tid. De billigste billettene jeg har kjøpt kostet 6500 t/r. Dyreste jeg har betalt var 13000 men da bestilte jeg ett par uker før.

Indonesia og Malaysia er veldig billige land å være i om en vil det. Vi brukte 10.000 for 2 personer for 3 uker inkl. Overnatting sist. +at vi reiste litt rundt på andre øyer.Men nå har jeg bodd i noen år der nede så jeg har kontakter da + at jeg spiser på de lokale steder og ikke på turist restaurantene.

Ja, det var det jeg mente med å skrive at vi bestilte så seint, det kom kanskje ikke godt nok frem. Selv når vi bestilte tre uker før avreise midt i høysesongen er det null stress å komme under 15.000-17.000 inkl hotell. Vi søkte også på flybilletter til et utall andre "eksotiske" destinasjoner før vi endte med Bali, og prisene var ikke mer enn 10.000 - 11.000 til de fleste, mange steder betydelig lavere enn det. Og bestiller man tidligere er jo prisene bedre: I fjor fløy vi tur/retur Kuala Lumpur for 7000, året før fløy vi direkte til Bangkok for 5500.

Skrevet

Ja, det var det jeg mente med å skrive at vi bestilte så seint, det kom kanskje ikke godt nok frem. Selv når vi bestilte tre uker før avreise midt i høysesongen er det null stress å komme under 15.000-17.000 inkl hotell. Vi søkte også på flybilletter til et utall andre "eksotiske" destinasjoner før vi endte med Bali, og prisene var ikke mer enn 10.000 - 11.000 til de fleste, mange steder betydelig lavere enn det. Og bestiller man tidligere er jo prisene bedre: I fjor fløy vi tur/retur Kuala Lumpur for 7000, året før fløy vi direkte til Bangkok for 5500.

Jo da, det kom frem. Jeg leste bare ikke godt nok. :)
Skrevet

Anbefaler mexico, playa del carmen :)

Skrevet

Om dere skal reise i høst, flyr Lufthansa til Kuala Lumpur for 4500 nå. Masse destinasjoner videre derfra til en billig penge, sjekk ut AirAsia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...