AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Har noen uker med ferie nå, men virkelig ingenting å gjøre. Samboeren min er bortreist, og de fleste (eller de få) vennene mine jobber på både dagtid og kveldstid. Har absolutt ingenting å gjøre, og har blitt sittende inne alene to dager på rad nå. Orker ikke tanken på å ikke gjøre noe som helst i morgen også, så er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre alene i Oslo? Er i begynnelsen av 20åra. Anonymous poster hash: d7619...2b9
Serafina. Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Ved sol og fint vær kan du ta båt ut til en av øyene, med litt mat, drikke og eventuelt musikk og lesestoff. Gå tur i marka, sykle hvis du har sykkel, gå på museum, gå i Vigelandsparken og legge deg i parken eller på Frognerbadet etterpå. Tusle rundt i hyen og gå på cafe og oppdagelsesferd. Gå på kino hvis det regner. 1
Elanor Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Hver dag kl. 14 er det balkongkonsert på Operaen. Kombiner med en tur på operataket.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Sjekk de beste plassene for å drikke øl på ratebeer.com. Da vil du ikke kjede deg, og smakssansene dine vil glede seg. Anonymous poster hash: 92949...a1e
Angstkvinnen Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Ta deg en drink på Aku Aku på Grünerløkka. Byens beste drinker spør du meg, og det er så hyggelig og intimt der at du blir garantert kjent med noen nye. Trenger ikke å være for å få nye venner akkurat, men for bare én kveld er det morsomt å henge med litt fremmede. Ellers kan du ta deg en joggetur ut mot Bjørvika og se Oslo fra en helt ny side:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå