Carmen_ Skrevet 23. juni 2004 #1 Skrevet 23. juni 2004 Har sett meg ut noen "boots" som jeg syns er litt kule på en veldig stygg måte. Har tenkt til å kjøpe dem regner jeg med men jeg er litt usikker på hva man går med sammen med disse bootsene? Ser jo folk i moteblader o.l. som går med dem midt på sommern med miniskjørt som tilbehør, men nei...vet ikke helt der. De er visst beregnet for sommeren (?) men de ser jo mer ut som et par vintersko... Så, er det noen som har noen formening om disse? Og er det noen som har disse skoene? Tips tips tips Linken: http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=1785
Litago Skrevet 23. juni 2004 #2 Skrevet 23. juni 2004 Noe ala disse var ganske populære i vinter i California ihvertfall. De var bare litt høyere og med pelskant. Jeg syntes det så veldig snålt ut ettersom det ikke er så veldig kaldt her på vinterstid. Knapt nok under 15 grader på dagtid. Men som sagt, spesielt jentene tusler rundt i dem sammen med miniskjørt.
Tusenfryd Skrevet 23. juni 2004 #3 Skrevet 23. juni 2004 De var da populærer her i vinter også, bare litt høyere. Og i alle mulige pastellfarger. I hvert fall rosa og lyseblå. Ville aldri gått med de på sommeren.
Carmen_ Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2004 De var da populærer her i vinter også, bare litt høyere. Og i alle mulige pastellfarger. I hvert fall rosa og lyseblå. Ville aldri gått med de på sommeren. Ååå :-? Har ikke fått med meg det jeg... De har i masse pastellfarger nå også Men helt enig...disse funker ikke om sommer'n...
Gjest Odense Skrevet 23. juni 2004 #5 Skrevet 23. juni 2004 De heter UGG sko og kommer fra Australia og er av ekte saude skinn. En skal vere barføtt i dem og de varmer eller kjølner ned foten etter hvor varmt det er. De kan brukest fra 20- til 20+ grader. Det er kommet en del kopier av dem på vanlige sko butikker som er billigere, jeg synest de er ganske fancy og kommer til å kjøpe meg et par høye til høsten , ekte eller kopier vet ikke helt hva slags...Er enig at det ser litt rart ut nå om sommeren...
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #6 Skrevet 23. juni 2004 de er stilige syntes jeg.har et par som ligner men ikke så foret.. enig passer ikke til sommer bruk,kjempe stilig til ola bukser eller et skjørt med strømpebukse under til høst vinter
Gjest Xavia Skrevet 23. juni 2004 #7 Skrevet 23. juni 2004 De heter UGG sko og kommer fra Australia og er av ekte saude skinn. En skal vere barføtt i dem og de varmer eller kjølner ned foten etter hvor varmt det er. De kan brukest fra 20- til 20+ grader. Det er kommet en del kopier av dem på vanlige sko butikker som er billigere' date=' jeg synest de er ganske fancy og kommer til å kjøpe meg et par høye til høsten , ekte eller kopier vet ikke helt hva slags...Er enig at det ser litt rart ut nå om sommeren...[/quote'] En venninde av meg bor i Australia og har sånne. Hun bruker dem til TØFLER. Personlig synes jeg ikke de passer til mye annet heller jeg da.... Usj, så fæle, men sikkert gode og varme!!
philippa starck Skrevet 24. juni 2004 #8 Skrevet 24. juni 2004 Jeg synes Uggs er styggkuule... Skulle ønske jeg hadde guts til å gå med slike til miniskjørt, bare for å få løftet noen øyebryn! Men de er ikke helt min stil -. synes derimot det er kuult hvis den rette tar dem på!
Alterna Skrevet 24. juni 2004 #9 Skrevet 24. juni 2004 Enig! Syns det er kult med dem til skjørt også jeg. Skulle gjerne hatt slike, og brukt dem til skjørt også. Syns de er kule!
Carmen_ Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #10 Skrevet 25. juni 2004 Jeg synes Uggs er styggkuule... Skulle ønske jeg hadde guts til å gå med slike til miniskjørt' date=' bare for å få løftet noen øyebryn! Men de er ikke helt min stil -. synes derimot det er kuult hvis den rette tar dem på![/quote'] Jepp, det er nettopp det de er, "styggkule"
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #11 Skrevet 25. juni 2004 Jeg skal til australia nå, og skal definitivt kjøpe et par ugg's!! Høye beige tenkte jeg.. Skal også bruke dem til skjørt!! Syns det er kult:) Men midt på dagen blir det nok snadaler, for jeg vil ha bruuuune tær
Gjest Odense Skrevet 25. juni 2004 #12 Skrevet 25. juni 2004 Var i byen igår og prøvde et par høye boots i både i rosa å beige..Men følte at det er lit vel varmt nå sommer, selv om jeg bare har miniskjørt ilag med. Bestemte meg for å vente til høsten, da skal jeg ha meg et par høye beige...gler meg :-)
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #13 Skrevet 25. juni 2004 synes de er kjempe kule jeg:) Men fake uggs er værre enn hva fake buffalo sko var en gang i tiden.
Gjest Cuddly Skrevet 25. juni 2004 #14 Skrevet 25. juni 2004 Så et bilde av B. Spears i Her & Nå, med shorts og nedbretta UGG-sko... Synes det så kjempeteit ut! Men nå synes jeg B.S. ser teit ut uansett
Musemor Skrevet 25. juni 2004 #15 Skrevet 25. juni 2004 Er ikke superbegeistret for dem jeg heller,og det verste av alt er at de er veldig dyre!! (ekte UGG altså..) Og forøvrig fører de tøfler også, så venninnen til Katriane i Australia har sikkert dem og ikke høye støvletter
Carmen_ Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #16 Skrevet 26. juni 2004 Var i byen igår og prøvde et par høye boots i både i rosa å beige..Men følte at det er lit vel varmt nå sommer' date=' selv om jeg bare har miniskjørt ilag med. Bestemte meg for å vente til høsten, da skal jeg ha meg et par høye beige...gler meg :-)[/quote'] Hm, var selv i byen og prøvde de. Tror jeg selv skal vente til vinteren også, men lurer på om de jeg prøvde var ekte... Prøvde å lete etter om det sto uggs et sted, men nei så ikke noe til det. Men de kosta jo 1200 kr :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2004 #17 Skrevet 26. juni 2004 Har ikke fått med meg at dette er poppis jeg da. Men jeg så riktignok ei som hadde på seg rosa slike og miniskjørt på butikken her om dagen. Trodde hun hadde gått ut i tøflene jeg... På tide å oppdatere seg med litt moteblader tydligvis :oops:
Gjest Odense Skrevet 26. juni 2004 #18 Skrevet 26. juni 2004 Det var nok ikke ekte UGGs. Vi prøvde sikkert same skoa, for de jeg prøvde kosta også 1200kr. De ekte selles bare på noen litt ekslusive butikken og koster dobbelt så mye...ivertfall..
Andrine22 Skrevet 26. juni 2004 #20 Skrevet 26. juni 2004 Jeg syns disse skoene er gruelig stygge jeg... Men hva vet vel jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå