Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det? Det er til å barbere legger, men det må være helt uten parfyme og helst uten eteriske oljer.

Anonymous poster hash: 76e47...dd5

AnonymBruker
Skrevet

RFSU har den som heter "Easy Shavin'", det er dog en gelé og ikke barberskum. :)

Anonymous poster hash: e2813...eb5
Skrevet

RFSU har den som heter "Easy Shavin'", det er dog en gelé og ikke barberskum. :)

Den er det litt parfyme i, så hvis TS trenger 100 % parfymefri utgår den. Parfyme er nevnt som siste ingrediens, så skal nok ikke være mye av det. Det er i alle fall en veldig bra barbergele. :)

AnonymBruker
Skrevet

Den er det litt parfyme i, så hvis TS trenger 100 % parfymefri utgår den. Parfyme er nevnt som siste ingrediens, så skal nok ikke være mye av det. Det er i alle fall en veldig bra barbergele. :)

Åh, det var jeg ikke klar over! Trodde den var helt parfymefri :ninja:

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, men jeg er veldig allergisk og må ha helt parfymefritt. Det måikke være skum.

• Liker 1
Skrevet

Åh, det var jeg ikke klar over! Trodde den var helt parfymefri :ninja:

Trodde nesten det jeg også - før jeg gikk på badet for å sjekke ingredienslisten.

Skrevet

Coop Änglamark skal visstnok være uten parfyme og andre "skumle" ingredienser.

AnonymBruker
Skrevet

Coop Änglamark skal visstnok være uten parfyme og andre "skumle" ingredienser.

Takk! :)

• 1 år senere...
Skrevet

clinique har ett, for menn riktignok, men det er parfymefritt:) Er et av de bedre jeg og mannen har vært borti:) Er selv parfymeallergiker, så jakter selv på gode parfymefrie alternativ.

Skrevet

Har en boks med Coop Änglamark her og på den er det i hvert fall oppgitt at den ikke inneholder parfyme eller farge. Billig er den også. Si fra hvis det er andre ingredienser du lurer på!

Skrevet

Bruk fuktighetskrem. Man MÅ ikke ha barberskum for å barbere leggene. Spenol er fint.

Anonymous poster hash: 4629f...ca5
Skrevet

Coop Änglamark ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...