Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hadde dere reagert hvis dere hadde oppdaget at kjæresten deres hadde sendt sex-meldinger, pratet sex med ei dame, type "lyst på deg"; "så klar for deg nå", osv.

Jeg oppdaget dette, og gjorde det slutt. Det var ikke et engangstilfelle, han hadde pratet sik med to damer ett par ganger.

Kjæresten tryglet om en sjanse til. Han sa at dette bare hadde vært pjatt, han hadde egentlig ikke lyst på denne damen, elsket meg osv.

Men jeg har en aggresjon inni meg som jeg ikke blir kvitt. Vi hadde pratet så mye om utroskap, hva som er greit og ikke greit. Hans sjalusi....Og så gjør han dette.

Hadde dere kunne godtatt slikt? Hva hadde dere følt og tenkt? Jeg er usikker på om jeg overreagerer og at det var mer "pjatt" enn jeg legger i det, men det kan jo være fordi han bagatelliserer det. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 15c93...899
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

hadde ikke godtatt det nei. såppas respekt for kjæresten syns jeg man skal ha

Skrevet

Jeg vet ikke helt... Tror du bare må føle på situasjonen. Om du forstatt føler for å være med han, synes jeg du skal det. Om du tror dette vil plage deg, lar du være.

Husk at selv om han "flørter" med andre, så betyr det ikke nødvendigvis så mye.

Han elsker deg og gjør det sikkert bare for litt "spenning".

Det viktigste er at det er deg han elsker. Føler du han gjør det?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt... Tror du bare må føle på situasjonen. Om du forstatt føler for å være med han, synes jeg du skal det. Om du tror dette vil plage deg, lar du være.

Husk at selv om han "flørter" med andre, så betyr det ikke nødvendigvis så mye.

Han elsker deg og gjør det sikkert bare for litt "spenning".

Det viktigste er at det er deg han elsker. Føler du han gjør det?

" lyst på deg.. " og" er såå klar for deg nå", kaller du det flørting??? I helvette om jeg hadde godtatt det iværtfall! Respektløst å ekkelt! Han sitter å fantaserer om en annen dame jo, for har man lyst på noen så er det gjærne noen tanker som har svirret i forveien! Greit å ha slike tanker, men hold det for faen for deg selv, å uttrykk iværtfall ikke dine tanker til den det gjelder!

Anonymous poster hash: 8f36d...748

• Liker 2
Skrevet

Det virket på HI som om han vet godt hvor dine grenser går. Når du har sagt det ikke er greit for deg så synes jeg han skal respektere det i stedet for å bagatellisere det du føler. Jeg hadde nok også gjort det slutt, og spesielt når dette har skjedd før.

Skrevet

Hadde ikke godtatt det. Du er tøff som stod på ditt, håper du fortsatt klarer å stå imot. Det finnes noen der ute som fortjener deg :)

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

I et barnløst forhold så ville jeg nok ikke brukt energi på å prøve å få dette til å fungere.

Skrevet

Glem det. Psykisk utroskap er like ille spm fysisk, pm ikle verre. Han sitter jo tross alt å sikler etter andre damer enn deg. Og forteller dem det.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min gjorde dette mot meg i begynnelsen av vårt forhold. Han sendte sånne meldinger med exen. Den verste for meg var vel "jeg skulle ønske du lå ved siden av meg istedenfor *mittnavn*"

Han angret så mye på det at han avsluttet hele greia selv, men fortalte ikke noe til meg. Senere fant jeg ut av det og ble helt knust. Likevel valgte jeg å tilgi siden han selv avsluttet det fordi det var meg han ville ha.

Anonymous poster hash: 12755...24d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd mye av det samme selv.

Når jeg nå ser hva du skriver, sier jeg bare: Du gjorde det rette.

Det var helt rett av deg å gjøre det slutt. Ikke kast bort mer tid på denne mannen.

Når man gjør dette som kjærester, hvordan tror du da det blir dersom dere blir samboere/gifter dere?

Jeg har funnet meg i så altfor mye opp gjennom årene, og resultatet har blitt at jeg konstant føler at jeg "overreagerer" på det mest uhørte ting. Nå synger forholdet på siste verset, og det er på høy tid.

Skulle ønske noen hadde gitt meg en vekker for mange år siden.

Du overreagerer IKKE.

Kjærester gjør ikke sånt mot hverandre.

Anonymous poster hash: 2c94f...8f0
Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvordan hadde dere reagert hvis dere hadde oppdaget at kjæresten deres hadde sendt sex-meldinger, pratet sex med ei dame, type "lyst på deg"; "så klar for deg nå", osv.

Jeg oppdaget dette, og gjorde det slutt. Det var ikke et engangstilfelle, han hadde pratet sik med to damer ett par ganger.

Kjæresten tryglet om en sjanse til. Han sa at dette bare hadde vært pjatt, han hadde egentlig ikke lyst på denne damen, elsket meg osv.

Men jeg har en aggresjon inni meg som jeg ikke blir kvitt. Vi hadde pratet så mye om utroskap, hva som er greit og ikke greit. Hans sjalusi....Og så gjør han dette.

Hadde dere kunne godtatt slikt? Hva hadde dere følt og tenkt? Jeg er usikker på om jeg overreagerer og at det var mer "pjatt" enn jeg legger i det, men det kan jo være fordi han bagatelliserer det. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 15c93...899

Jeg tenker at dere hadde snakket om ting slik at dere var enige,eller ihvertfall klar over hvor grensene til den andre gikk. Så han viste deg ikke respekt,det er en ting.

Og han gikk for langt i meldingene. En går liksom ikke bak ryggen på kjæresten sin og skriver sånt til andre damer..hvis en da ikke er i et forhold hvor det er akseptabelt.

Reaksjonen din på dette forteller deg at du ikke kan godta dette. Og ta det på alvor.

Klart eksem din sier det er pjatt,-han kan jo ikke si annet.

Mulig han mener det også,men han visste godt at du ikke syns det! Tror kanskje du vil bli plaget av dette om dere skulle prøve på nytt.

Ta deg selv og dine verdier på alvor. Fins menn som vil gjøre det også.

Skrevet

Hadde følt det som utroskap og derfor gjort det slutt.

Skrevet

Hadde drept han i tankene mine.

AnonymBruker
Skrevet

Tanken er jo med disse sexmeldingene er at man blir jo tent av det, det at han frivillig sender sånne meldinger med andre jenter enn deg blir jo på nippen til utroskap? Det er jo på en måte seksuelt? Hadde dama mi sendt sånne meldinger med andre gutter hadde jeg klikka jeg også.

Anonymous poster hash: d3421...160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...