Gjest Iben Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Åååååååh!! Nå er jeg så lei!! Dette skjer hver gang!! Tror bare jeg skal gi opp kvinner, for de er så dumme og slemme alle sammen. Nok en gang har jeg blitt dumpa av ei kjerring jeg møtte på nett-dating, men som viste seg å bare være ute etter fire ting. Burde ikke la det her gå inn på meg, men nå gjør jeg det igjen. Sitter her og rett og slett føler meg BRUKT! Det er liksom den samme historien hver gang. Går på deit med ei eller annen dame man har truffet på nettet, håper det blir noe hanky-panky, som tross alt er noe av det vakreste og mest intime to personer kan dele. Har ikke nevnt så mye som et kløyva ord om fremtidsplaner eller noe som helst, regner med vi begge er på samme planet og ønsker det samme. Men nei da. Har knapt rukket å bestille kaffe en gang, før jeg begynner å få bange anselser om at dette bare er nok ei kjerring på nettdating som er ute etter å bruke meg kun for de fire tinga hun er ute etter: Hus, hage, barn og stasjonsvogn. Hva er greia med damer som bare er ute etter fire ting? Hvorfor syns de det er greit å utnytte oss menn på nettdating som bare er ute etter en ting? 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Du vil kun pule og ikke finne en partner forstår jeg deg rett? Anonymous poster hash: b59d7...c58 2
Polly Ester Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Fire er bedre enn én... så da vinner kvinnesiden glatt. 4
Fraggzy Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Fire er bedre enn én... så da vinner kvinnesiden glatt. Det kommer vel alltids ann på? Jeg vil si at en kule i kroppen er definitivt bedre enn 4
Polly Ester Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Joa, alt er relativt, men nå tenkte jeg jo i de baner som TS begynte med. Kvinner er ute etter fire ting i dating og samliv, og han var bare ute etter én ting... edit: ...ergo: fire ting er bedre enn en ting Endret 2. juli 2014 av Anna Kronisme 1
Fraggzy Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Joa, alt er relativt, men nå tenkte jeg jo i de baner som TS begynte med. Kvinner er ute etter fire ting i dating og samliv, og han var bare ute etter én ting... edit: ...ergo: fire ting er bedre enn en ting Personlig vil jeg si at antall ting du ser etter i dating og samliv ikke har noe å si for hvem som er "best" i så forstand, da vil jo kresne mennesker automatisk være bedre enn de som ikke er kresne
Gjest Trollkarlen Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Hus, hage, barn og stasjonsvogn. Jeg ser du lister 4 ting, men alle de 4 tingene kan summeres under 1 ting. Lommebok. Vips så er kvinner bare ute etter 1 ting de også.
Polly Ester Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Nå tok jeg ikke TS sitt innlegg så fryktelig seriøst da... derfor jeg svarte som jeg gjorde.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Opplyser du på datingprofilen om at du bare er ute etter hanky panky? For om du ikke gjør det er jo ikke det godt for disse kvinnene å vite. De kan jo tro du er ute etter det samme som dem.Anonymous poster hash: 2e30c...5e6 3
Fraggzy Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Nå tok jeg ikke TS sitt innlegg så fryktelig seriøst da... derfor jeg svarte som jeg gjorde. Dette er KG, ALT skal taes seriøst og overanalyseres! ;D
Polly Ester Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Dette er KG, ALT skal taes seriøst og overanalyseres! ;D Kan vel alltids oppfylle det ønsket også, jeg assa... hvis det er det om å gjøre lizzm...
Tibbie Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Kanskje det bare er du som er dårlig til å lese mennesker? Den dama er sikkert perfekt for noen, men du klarte ikke å se at hun ikke er for deg.
Gjest Tassen10 Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 Har ennå til gode å møte noen som har vært ute etter lommeboka mi.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #14 Skrevet 2. juli 2014 Åååååååh!! Nå er jeg så lei!! Dette skjer hver gang!! Tror bare jeg skal gi opp kvinner, for de er så dumme og slemme alle sammen. Nok en gang har jeg blitt dumpa av ei kjerring jeg møtte på nett-dating, men som viste seg å bare være ute etter fire ting. Burde ikke la det her gå inn på meg, men nå gjør jeg det igjen. Sitter her og rett og slett føler meg BRUKT! Det er liksom den samme historien hver gang. Går på deit med ei eller annen dame man har truffet på nettet, håper det blir noe hanky-panky, som tross alt er noe av det vakreste og mest intime to personer kan dele. Har ikke nevnt så mye som et kløyva ord om fremtidsplaner eller noe som helst, regner med vi begge er på samme planet og ønsker det samme. Men nei da. Har knapt rukket å bestille kaffe en gang, før jeg begynner å få bange anselser om at dette bare er nok ei kjerring på nettdating som er ute etter å bruke meg kun for de fire tinga hun er ute etter: Hus, hage, barn og stasjonsvogn. Hva er greia med damer som bare er ute etter fire ting? Hvorfor syns de det er greit å utnytte oss menn på nettdating som bare er ute etter en ting? Lønner seg å lese profilsiden deres og ikke å bare se på bildet. Dersom de skriver at de er ute etter et forhold så guess what, da er de faktisk ute etter et forhold. Anonymous poster hash: 10e48...96e 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #15 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har hus, hage, barn og stasjonsvogn, så jeg er bare ute etter ett forhold. Anonymous poster hash: ed549...da8 1
Meline37 Skrevet 2. juli 2014 #16 Skrevet 2. juli 2014 Åååååååh!! Nå er jeg så lei!! Dette skjer hver gang!! Tror bare jeg skal gi opp kvinner, for de er så dumme og slemme alle sammen. Nok en gang har jeg blitt dumpa av ei kjerring jeg møtte på nett-dating, men som viste seg å bare være ute etter fire ting. Burde ikke la det her gå inn på meg, men nå gjør jeg det igjen. Sitter her og rett og slett føler meg BRUKT! Det er liksom den samme historien hver gang. Går på deit med ei eller annen dame man har truffet på nettet, håper det blir noe hanky-panky, som tross alt er noe av det vakreste og mest intime to personer kan dele. Har ikke nevnt så mye som et kløyva ord om fremtidsplaner eller noe som helst, regner med vi begge er på samme planet og ønsker det samme. Men nei da. Har knapt rukket å bestille kaffe en gang, før jeg begynner å få bange anselser om at dette bare er nok ei kjerring på nettdating som er ute etter å bruke meg kun for de fire tinga hun er ute etter: Hus, hage, barn og stasjonsvogn. Hva er greia med damer som bare er ute etter fire ting? Hvorfor syns de det er greit å utnytte oss menn på nettdating som bare er ute etter en ting? Ja, såklart er vi ute etter en mann å skape et familieliv med. Jeg har fått anklager om dette selv. Husker at mine to ekser beskyldte meg for at jeg var mer ute etter å ha et familieliv enn jeg var å elske dem. . Begge sa at jeg kun var ute etter barn og familieliv. Men hva er i veien med å være ute etter det? Og skjønner de ikke at jeg ikke vil ha et liv med hvem som helst? Og når mannfolkene forteller at det er noe galt med mine ønsker i livet, så får de ryke og reise. Jeg føler at mange menn er for opptatt av sex og seg selv . Etter at mine ekser beskyldte meg for å være ute etter barn og familieliv så stakk de plutselig, og han ene fikk barn med en annen. Nei, menn er rare.
Meline37 Skrevet 2. juli 2014 #17 Skrevet 2. juli 2014 Jeg ser du lister 4 ting, men alle de 4 tingene kan summeres under 1 ting. Lommebok. Vips så er kvinner bare ute etter 1 ting de også. lommeboken har jeg aldri vært ute etter
Catlin Skrevet 2. juli 2014 #18 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har både hus, hage, barn og stasjonsvogn - så kjenner meg ikke helt igjen der altså
Gjest Tassen10 Skrevet 2. juli 2014 #19 Skrevet 2. juli 2014 Ja, såklart er vi ute etter en mann å skape et familieliv med. Jeg har fått anklager om dette selv. Husker at mine to ekser beskyldte meg for at jeg var mer ute etter å ha et familieliv enn jeg var å elske dem. . Begge sa at jeg kun var ute etter barn og familieliv. Men hva er i veien med å være ute etter det? Og skjønner de ikke at jeg ikke vil ha et liv med hvem som helst? Og når mannfolkene forteller at det er noe galt med mine ønsker i livet, så får de ryke og reise. Jeg føler at mange menn er for opptatt av sex og seg selv . Etter at mine ekser beskyldte meg for å være ute etter barn og familieliv så stakk de plutselig, og han ene fikk barn med en annen. Nei, menn er rare. Nja... Jeg var sammen med ei en gang, og vi begge hadde lyst på barn, og ett forhold. Men problemet var at jeg nesten følte meg mest som en sæd-donor og statist i hennes liv, for at hun skulle kunne vise ovenfor venner og familie hvor vellykket hun var. Det var ingen god følelse.
Meline37 Skrevet 3. juli 2014 #20 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Nja... Jeg var sammen med ei en gang, og vi begge hadde lyst på barn, og ett forhold. Men problemet var at jeg nesten følte meg mest som en sæd-donor og statist i hennes liv, for at hun skulle kunne vise ovenfor venner og familie hvor vellykket hun var. Det var ingen god følelse. Den følelsen forstår ikke jeg. Men jeg er kvinne og tror mange kvinner tenker anderledes enn menn. Vi er veldig opptatt av å bli gravid og å få barn. Etter at jeg ble singel. Så har jeg barna igjen. Men samtidig så vet jeg at det å få barn er ikke så enkelt alltid når det kommer til det økonomiske og psyke. Det er dyrt, men samtidig så er det verdt det. Jeg går alltid rundt og har barna mine i tankene, og kan bekymre meg lett for alt mulig. Så det er tøfft og, men jeg er glad jeg har dem. Endret 3. juli 2014 av Meline37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå