Gå til innhold

Hvilket snusmerke er best?

Gjest Reza08

71 stemmer

1. 1. Hvilket snusmerke er best?

• General
      6
    • Göteborgs Rapé
      3
    • Nick and Johnny
      4
    • Ettan
      0
    • Röda Lacket
      1
    • Skruf
      40
    • Catch
      2
    • Grovsnus
      1
    • The Lab Series (01,02,05 etc)
      9
    • Thunder
      2
    • Kronan
      0
    • Annet merke
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08

Hvilket snusmerke er din favoritt? Om du har flere er det ok. Ta gjerne med en bedømmelse av både dine favoritter og de andre merkene du har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

General gjør susen.

Anonymous poster hash: 84fef...cee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skruf er det som renner minst syns jeg. Og smaker greiest.

General, röda lacket, nick and johnny og thunder renner sånn. Syns også det er forstyrrende med snus som smaker redbull, chilli, cola osv... Får det ikke helt til å gå opp. Catch får jeg hvite blemmer i leppen av og samme med noen av lab sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuste Nick & Johnny før, men etter at jeg gikk over til Skruf, kan jeg ikke forstå at jeg faktisk snuste N&J i over to år. Skruf er best på smak og renner minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skruf tranebær og nordic white er favorittene. Før snuste jeg Røda Lacket og Catch med en ganske sterk lakrissmak men jeg finner de ikke i norske butikker lenger :'( usj, tenk at jeg har snust i 10 år, klamrer meg til tanken om at det ikke gir meg kreft men har begynt å få skikkelig dårlig samvittighet for hver snus jeg tar kontra før hvor det ikke var kreftfokus på snus :P

Anonymous poster hash: d58d5...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

General og Göteborgs Rapé er de beste synes jeg. God smak på begge merkene, finnes mange ulike smaker/versjoner. Om du snuser white-versjonen av General, renner den lite. Den er litt tørrere enn f. eks Skruf White.

Skruf er også ett helt greit alternativ. En boks med f. eks Skruf ekstra sterk eller Skruf white orginal er et godt alternativ til de øverste.

Kronan har veldig god løssnus. Porsjonssnusen er også helt grei.

Röda Lacket har veldig bra snus. White porsjonen er veldig god. Løssnusen til Röda Lacket er god, men renner litt mye.

Enkelte varianter av The Lav Series kan funke, men mange av de har en veldig spesiell konsistens og smak. Ikke den jeg bruker mest av.

Nick and Johnny har også noen gode merker, men en del av variantene har mye til felles med The Lab Series.

Thunder har en helt grei smak og funker bra.

Catch funker, men blir fort bløt, og kan ha litt sterk syrlig smak.

Ettan er ett greit merke, men blir kanskje litt kjedelig og tørt.

Mokka er skikkelig damesnus med minimal effekt. Men de har en god lakrissnus.

LD er ett skikkelig billigmerke, men funker. Om du kjøper salmiakversjonen så får du en snus med god smak til en veldig billig penge. Orginalporsjonen er også grei. Ulempen er at den kan renne fort/sette brune seie merker på tennnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sverger til Nick & Johnny. Varierer mellom Crushed Ice og Radical Red.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

http://www.side2.no/helse/er-dette-en-sunnere-snus/8469618.html

Jeg så denne artikkelen på side 2 i sommer om en hvit snus som har kommet til Norge, og bestemte meg for å prøve den. Selv synes jeg den er veldig god og er kjempe glad i mintsnus!! Også er det jo bra at det endelig har kommet en snus som ikke misfarger tennene. Noen av dere som har prøvd den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på butikken å kjøp en:)

Snusfri i 13 måneder, og skal ikke begynne igjen! Er gravid og, så det hadde tatt seg ut :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snusfri i 13 måneder, og skal ikke begynne igjen! Er gravid og, så det hadde tatt seg ut :fnise:

Nei, da kan det være dumt å gå å kjøpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Skruf tranebær og nordic white er favorittene. Før snuste jeg Røda Lacket og Catch med en ganske sterk lakrissmak men jeg finner de ikke i norske butikker lenger :'( usj, tenk at jeg har snust i 10 år, klamrer meg til tanken om at det ikke gir meg kreft men har begynt å få skikkelig dårlig samvittighet for hver snus jeg tar kontra før hvor det ikke var kreftfokus på snus :P

Anonymous poster hash: d58d5...626

Catch med lakris er å finne i kiosker igjen :) Lilla boks, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Catch med lakris er å finne i kiosker igjen :) Lilla boks, sant?

Blæh, det er Onico mente jeg. Men Catch med lakris finnes, den er bare mer sjelden. Gå til en kiosk og spør om de kan bestille det inn, om du lover å kjøpe ofte pleier det ikke å være et problem. Men grunnen til at snus som ikke er så populære forsvinner, er fordi de går ut på dato og bare fører til svinn.

General er mest populær hos menn fra 30 +, skruf er den det går mest av på basis, spesielt hos unge folk. Og det stemmer at de renner mindre, men til gjengjeld tørker de også ut fortest. Snuser ikke selv, men noe plukker man opp dra kollegaer og gjennom å observere kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SånnCirka

Jeg sverger til Skruf Slim Fresh White. Har de ikke den i butikken jeg er i, drar jeg til en annen butikk. Klarer ikke å snuse noe annet etter at jeg begynte med den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...