Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det står i så mange tråder at menn kommer tilbake og ber om tilgivelse etter veldig lang tid? Som om de sjelden forsvinner helt, men bare midlertidig og alltid forsøker å få innpass igjen?

Jeg kjenner meg litt igjen, gamle bekjentskaper har en tendens til å ta kontakt.. noen ganger flere år i etterkant.

Erfaringer på dette?

Anonymous poster hash: cc39b...c7c
Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ingen erfaring med det.

AnonymBruker
Skrevet

Har erfaring med dette. Faktisk 2 av eksene mine som såret meg aller mest. Etter noen mnd og lengre kom de krypene og ønsket tilgivelse og prøve på nye. Ga de sjansen, de rotet det til. Det hele gjentok seg, da var det "haha. jeg har gått videre". Deilig!! :)

Anonymous poster hash: 65ad7...09c
AnonymBruker
Skrevet

bump

Anonymous poster hash: d4949...6ff
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg erfaring på. De fleste menn fra fortiden har en tendens til å dukke opp igjen etter mange år og be om godvær. Særlig om de er i trøbbel med nydama. Tror det har noe med at de behøver rådgivning og innspill fra noen de (tror) de kjenner, eller de tror kjenner de når de er i kjærlighetstrøbbel. Så knoter de veldig, prøver seg og gir komplimenter. "Du er den beste jenta jeg vet av, hun jeg er sammen med nå vil aldri bli så bra som du". Sånne saker.

Men selvsagt, de blir lett avvvist: jeg forstår, men vi kan være venner? Mer har jeg ikke å tilby.

Så forsvinner de igjen.

Litt smigrende for meg, men trist. For de.

Anonymous poster hash: be421...cce
Skrevet

De fleste dukker opp igjen ja...og noen har skjulte hensikter.

Gjest Keikolina
Skrevet

Ohh yeah, kommer som angrende hunder, men lusker hjem igjen med halen mellom beina.

Skrevet

Som regel som finner de fleste ut at det krever en del å få en rebound. Bare et resultat av at skjevheten på partnermarkedet. Ikke innbill deg noe.

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er flere med samme erfaring. Jeg tror virkelig det er noe i det, man sier takk og farvel. Men på ett eller annet tidspunkt kommer det en melding eller en mail.

Anonymous poster hash: cc39b...c7c
Skrevet

har opplevd det før og det er like tragisk hver eneste gang.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Kunne aldri falt meg inn og gjennopta kontakt med noen som jeg er ferdig med. Nei nå jeg er ferdig med noen da eksisterer de ikke lenger i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...