AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Jeg vurderer å sette på kunstige negler til bryllupet, ser ikke ut som mine vil vokse uten å brekke. Noen som kan dele erfaringer med meg? Noen å anbefale i Skedsmo/Lørenskog? Priser? Hva bør jeg tenke på? Hvor nært opptil bryllupet kan jeg/bør jeg gjøre det? Er redd for å knekke dem før den store dagen også. Anonymous poster hash: da94a...1d7
Mrs Smith Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Du burde i hvert fall velge akrylnegler. De synes jeg ser finest og mest naturlig ut.
Gjest Trappetroll Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Du burde i hvert fall velge akrylnegler. De synes jeg ser finest og mest naturlig ut. Enig! Selvom de sliter mer på neglene, så er de mye penere! Og de holdt bedre på mine negler enn gele. Det er litt uvant til å begynne med, så ta de gjerne noen dager før du skal gifte deg, slik at du venner deg til dem.
Gjest Trappetroll Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 For øvrig så skal det en del til for å knekke akryl/gele negler. Gele er litt mykere enn akryl.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Jeg skal sette på gelenegler (falske lange støpenegler) tre dager før bryllupet Men jeg er vant til å bruke akryl (samme greia, annet materiale). Det kan være veldig uvant de første dagene og ofte er man redd for å bruke neglene og hendene som vanlig. Så det kan være greit å gjøre det hvertfall ei uke før bryllupet ditt hvis du aldri har hatt akryl/gele før. Det er ganske dyrt i Norge, rundt 800-1000 kr. Anonymous poster hash: 94ada...4ad
Gjest Magdalene Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 TL-salongene på strømmen er flinke. Har også en venninne som er veldig fornøyd med Leslie frisører på strømmfn storsenter.
Lille Rosa Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Jeg syns gele er penest, men det er en smakssak. Det kommer også veldig (!!) an på negldesigneren - sørg for at det er en flink. Har sett litt for mange mislykkede varianter. Uansett, jeg ville testet det en runde i forkant. Det er noen som ikke får feks gele til å sitte på neglene, og at de da faller av etter en dag eller to. Regner med at det samme kan skje med akryl. Ikke at det er noe galt, men det bare er slik. Da får du også testet at vedkommende er flink :-)
mille1989 Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Jeg går kun for gele. har prøvet akryl og neglene mine ble ødelagt! Gikk over til gele og har brukt det fast i 2 år med noen pauser og neglene mine er sunne og friske Personlig synes jeg også gele er penere, ser mer naturlig ut. Det eneste positive jeg har å si om akryl er at det er billigere enn gele Endret 14. juli 2014 av mille1989
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #9 Skrevet 15. juli 2014 Jeg går kun for gele. har prøvet akryl og neglene mine ble ødelagt! Gikk over til gele og har brukt det fast i 2 år med noen pauser og neglene mine er sunne og friske Personlig synes jeg også gele er penere, ser mer naturlig ut. Det eneste positive jeg har å si om akryl er at det er billigere enn gele Hva ligger prisene på? Anonymous poster hash: da94a...1d7
mille1989 Skrevet 15. juli 2014 #10 Skrevet 15. juli 2014 Det er vel litt forskjellig, det kan anbefales å sjekke litt rundt Jeg har ei som tar 500 så kjenner jeg ei som tar 850 så det varierer veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå