Gjest Lilleulv Skrevet 23. juni 2004 #21 Skrevet 23. juni 2004 Synes hun var for tynn jeg... Jeg ser oxo sånn ut ca, men ville selv heller hatt litt mer kjøtt på beina. Jeg er 175 høy, og veier 62 kg. Med meg så er det gener, jeg har høye, slanke foreldre. Jeg kan spise hva jeg vil og vil veie ca det samme uansett om jeg trener eller ikke. Men jeg trente masse før, og hadde da en del muskler. Nå kan jeg ikke pga sykdom Men regner med å snart være tilbake i gammel, god form Uansett, jeg synes det er litt morsomt at man alltid vil være sånn man ikke er. Jeg kunne tenke meg å være litt lavere og veie litt mer, mens de som er sånn kunne tenke seg det motsatte...
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #22 Skrevet 23. juni 2004 Men hevder nesten ikke alle superpene kjendiser at de aaaaldri trener' date= spiser akkurat hva de vil, men bare har en superhøy forbrenning? syns jeg hører det hele tiden jeg.. Ja, enig der. Det er vel ikke noe problem å se lekker ut når man er millionær uansett, fettsuging og personlig trener (og litt viljestyrke da). Skjønner ikke hvorfor de ikke kan innrømme det, det er da ikke noe galt i å trene og spise riktig for å få en fin kropp?
Mathias Skrevet 23. juni 2004 #24 Skrevet 23. juni 2004 Klart hun ikke spiser masse drit, for det har hun vel ikke lyst på.. ergo spiser hun det hun vil... Ang kroppen så er gener mye ja.... Det er fullt mulig å ha muskler uten å trene seg til dem. Men det er ikke slik for alle.... Og det er vel ikke så sårt at det er slik vel? Husk nå at det bildet dere ser der er av en kvinne som er nesten unik......
aline Skrevet 23. juni 2004 #25 Skrevet 23. juni 2004 Klippet fra linken over her: "Renowned as personal trainer to the stars, Matt is responsible for creating some of the most famous bodies around including Natalie Imbruglia, Tom Ford, Naomi Campbell..." lurer på hva han og Naomi (eller var det Naomis mor han lekte med?) dreiv med annet en trening jeg, siden hun ikke trener og han liksom skal ha skapt kroppen hennes.... :klø:
Gjest tusjen Skrevet 23. juni 2004 #26 Skrevet 23. juni 2004 Hun ser veltrent ut men ikke vet jeg .. Flott er hun ihvertfall :-) tusjen
Malou Skrevet 23. juni 2004 #27 Skrevet 23. juni 2004 Jeg forstår virkelig ikke problemet med å "innrømme" at man trener, men kanskje litt værre og innrømme at man lever på fuglefrø? Jennifer
Gjest Coolaid Skrevet 30. juni 2004 #28 Skrevet 30. juni 2004 I så fall' date=' gi meg oppskriften p åen sånn kropp uten trening og sunt kosthold [/quote']Hvorfor ønsker dere å se sånn ut? Hun er jo altfor tynn og "beinete"..... Vi gutta liker nemlig ikke jenter med guttekropper som har pupper.....(satt på spissen).....Hva med litt mere kvinnelige former? Vil dere se sånn ut fordi dere syns det er vakkert, eller fordi det er sånn man skal se ut?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå