Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I så fall, gi meg oppskriften p åen sånn kropp uten trening og sunt kosthold :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
I så fall' date=' gi meg oppskriften p åen sånn kropp uten trening og sunt kosthold :ler:[/quote']

Gener ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jepp...Gener! Søstra mi har sånn kropp, å hun har ikke trent på 7år....

Clea

Skrevet

Men hun har jo DE musklene i lårene? :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet
Men hun har jo DE musklene i lårene? :klø:

Hun har jo gått mange mil på catwalken :ler:

Clea

Skrevet

Hun har jo gått mange mil på catwalken :ler:

Clea

Sant det, tenkte jeg ikke på :hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

For noen pene lår, kan noen kappe dem av og sy dem på MEG? (helt galt med fire bein og to mørkere da, men :roll: )

Skrevet

Det høyre bildet viser noen skinker og rompeballer og lår som er mer enn tynne, de er veltrente.

Sorry, jeg tror ikke på det.

(jeg kan ikke tro på det for da blir jeg bare deppa...)

Skrevet

Hun derre Anna Hickmann derimot, er bare tynn.

Skrevet

Enig med deg, Tusenfryd.

Skrevet

Den kroppen kan UMULIG være "flaks"

Man ser tydelig at den er veltrent og muskuløs!

Gjest Phair
Skrevet

Erru gæern. INGEN, har sånne lår hvis man ikke trener. Selv ikke supermodellene. Phø, for no sprøyt!

Gjest GreenSky
Skrevet

Ikke mye fett på kroppen der, nei.

Skrevet

Naomi lyver :tunge1:

Skrevet

Men hevder nesten ikke alle superpene kjendiser at de aaaaldri trener, spiser akkurat hva de vil, men bare har en superhøy forbrenning? syns jeg hører det hele tiden jeg.. :roll:

Gjest Estrela
Skrevet
Men hevder nesten ikke alle superpene kjendiser at de aaaaldri trener' date= spiser akkurat hva de vil, men bare har en superhøy forbrenning? syns jeg hører det hele tiden jeg.. :roll:

Joda- og dagen etter ser du et bilde i ett eller annet blad av nettopp den samme kjendisen på et paparazzi-bilde, ute på joggetur eller på treningssenter...

Sier de det fordi de ikke vil at andre skal få like fin kropp som dem? :tunge1::ler:

Ellers så kan det godt stemme det med at de spiser det de vil, jeg gjør også det, og er ikke overvektig. Nøkkelen er hvilke mengder man spiser. (Det er megaforskjell på 1/2-1 og 3 kakestykker, f.eks)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...