Gå til innhold

Ulrikke Lund sin rumpe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kalyptra

Kjendissladder er en jenteting. Om en gutt kommenterer sladderen til jentene så blir det noe annet. Mer trolling enn at gutten er oppriktig opptatt av å snakke om kinnbeina til fyren det er bilde av.

Dersom du har vært innom treningsgrupper/forum ser du at det kryr av nedlatende kommentarer på bilder av godt trente menn, spesielt dem som får mye oppmerksomhet fra jenter.. Men da har vi et veldig forskjellig syn på saken da.

Endret av Kalyptra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes Ulrikke er helt nydelig jeg. Hun trener jo endel, så hvorfor skulle hun ikke ha en så flott rumpe? Skjønner ikke hva som er grotesk med den. Jeg hadde gjort hva som helst for å få den (haha, bortsett fra å trene nok og slanke meg ;))

Anonymous poster hash: 63a68...acf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har vært innom treningsgrupper/forum ser du at det kryr av nedlatende kommentarer på bilder av godt trente menn, spesielt dem som får mye oppmerksomhet fra jenter.. Men da har vi et veldig forskjellig syn på saken da.

Kan du ikke komme med et eksempel da? Hvor vanskelig er det slik at vi kan se hva det er du snakker om? Du sier jo at det er like lett å finne gutter som bedriver på med dette som jenter, så det burde jo florere over med eksempler der ute skal vi ta KG som et eksempel på jentesiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalyptra

Kan du ikke komme med et eksempel da? Hvor vanskelig er det slik at vi kan se hva det er du snakker om? Du sier jo at det er like lett å finne gutter som bedriver på med dette som jenter, så det burde jo florere over med eksempler der ute skal vi ta KG som et eksempel på jentesiden.

Jeg gidder rett og slett ikke å finne frem eksempler til deg. Jeg nekter å tro at du ikke vet hva jeg snakker om.. Har du aldri vært på noen treningsforum eller grupper? Du har heller ikke sett noen kommentarer på videoer av populære menn? Hvis du ikke tror på det jeg skriver så er det helt greit for meg..

Endret av Kalyptra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder rett og slett ikke å finne frem eksempler til deg. Jeg nekter å tro at du ikke vet hva jeg snakker om.. Har du aldri vært på noen treningsforum eller grupper? Du har heller ikke sett noen kommentarer på videoer av populære menn? Hvis du ikke tror på det jeg skriver så er det helt greit for meg..

Jeg er interessert i om det er generelt sladder eller om det er folk som troller rundt, og for det så må du komme med et eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omtrent hver gang en video av en pen fyr dukker opp på f.eks. Facebook, hvor han får mye positiv oppmerksomhet fra jenter, så kryr det av bitre kommentarer fra gutter. Ufattelig mange, hvor alle skriver "gaay", og at jenter er tragisk som syns han ser bra ut, osv. Samme på Youtube.. Har også hørt flere kompiser si sånne ting. Jeg har hvertfall det inntrykket at menn er minst like ille..

Dette er jo bare tull. Menn holder ikke på slik på treningsforum i det hele tatt. Ikke rart du ikke kan komme med eksempler.

Anonymous poster hash: d773f...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kalyptra

Dette er jo bare tull. Menn holder ikke på slik på treningsforum i det hele tatt. Ikke rart du ikke kan komme med eksempler.

Anonymous poster hash: d773f...85c

Søk på "treningsforum.no" på Facebook (hvis du har), og trykk på diverse bilder av menn. Enjoy!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke pent med gigaræv.

Anonymous poster hash: 45019...107

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ulrikke har en fantastisk rumpe. Tipper hun velger å fremheve den ved hjelp av klær og vinkling, og det er det ingenting i veien med! Rumper skal ikke være bittesmå lenger.

Anonymous poster hash: 7fa96...260
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Feit ræv trenden får vi håpe er en døgn flue som dør raskt ut. Det og giga mannebryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jenta har tatt utallige plastiske operasjoner, hele ansiktet er veldig forandret og ser plastisk ut, så at hun har endret på stumpen også, skulle ikke forundre meg.

Anonymous poster hash: 6b9fd...82e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har alltid hatt en formfull, men trent kropp. Skikkelig bra rumpe btw.

Hun er en jojo-slanker. I blant er hun ganske så mager, og i perioder legger hun på seg og ser litt mer forumfull ut. Men nå har hun jo silikonpupper og ser da litt større ut.

Anonymous poster hash: 6b9fd...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert i om det er generelt sladder eller om det er folk som troller rundt, og for det så må du komme med et eksempel.

Du er trangsynt og presenterer dine subjektive meninger og erfaringer som fakta. Å påstå at gutter er bedre på dette områder, er vås. Det er bare å lese kommentarfeltene på VG og andre nettaviser, så ser du hvor mange gutter som kaller andre gutter\menn for nedlatende ting. Den samme tendensen ser du også på treningsforumer, samt VG debatt. De disser det kvinnelige kjønn også, og daglig opprettes det tråder her inne bare for å slenge dritt om kvinner.

Og våg deg bare å skrive at du syns gutter som Cristiano Ronaldo er kjekke, da vil ord som "homo", "femidukke", etc. hagle inn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke pent med gigaræv.

Og det kommer vel fra ei med helt flat stump? ;)

Anonymous poster hash: 8a07b...539

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Alt er bedre enn strutseræv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Synes ikke ulike er under kategorien formfull jeg da og at folk sier hun har stor rompe er for meg merkelig. Ut ifra bilde ser rompa flott ut og muligens større pga vinkelen men ikke grotesk stor. Uff. Hun er en tynn lita søt jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...