Timza Skrevet 3. juli 2014 #41 Del Skrevet 3. juli 2014 Du er trangsynt og presenterer dine subjektive meninger og erfaringer som fakta. Å påstå at gutter er bedre på dette områder, er vås. Det er bare å lese kommentarfeltene på VG og andre nettaviser, så ser du hvor mange gutter som kaller andre gutter\menn for nedlatende ting. Den samme tendensen ser du også på treningsforumer, samt VG debatt. De disser det kvinnelige kjønn også, og daglig opprettes det tråder her inne bare for å slenge dritt om kvinner. Og våg deg bare å skrive at du syns gutter som Cristiano Ronaldo er kjekke, da vil ord som "homo", "femidukke", etc. hagle inn. Enda en person som kommer med skyts men som ikke kommer med et eksempel slik at vi kan se på det. Som sagt, gå inn på et guttedomninert forum og se an trådene som blir lagt frem der. Jeg viste frem til freak.no før, og jeg tok en kikk nå og jeg fant rett og slett ikke en tråd som omhanldet om Cristiano Ronaldo var homo eller ei. Du får gjerne motbevise meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newbitch Skrevet 3. juli 2014 #42 Del Skrevet 3. juli 2014 Alt er bedre enn strutseræv Anonymous poster hash: 45019...107 Sjalu kjerring får du mange hunder etter deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #43 Del Skrevet 3. juli 2014 Bildet er nok tatt fra en bra vinkel, og sånne skjørt (kjoler?) fremhever ofte det som er der fra før. Syns ikke dette var ei spesielt stor rumpe egentlig Anonymous poster hash: d8b4f...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Globusen Skrevet 3. juli 2014 #44 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Enda en person som kommer med skyts men som ikke kommer med et eksempel slik at vi kan se på det. Som sagt, gå inn på et guttedomninert forum og se an trådene som blir lagt frem der. Jeg viste frem til freak.no før, og jeg tok en kikk nå og jeg fant rett og slett ikke en tråd som omhanldet om Cristiano Ronaldo var homo eller ei. Du får gjerne motbevise meg. Enda en person som fremstiller sine egne opplevelser som universiell sannhet. Det er ganske så latterlig at du spør etter eksempler om at gutter baksnakker andre gutter, har du levd under en stein? Du ber om eksempler på noe som er relativt vanlig, begriper du selv hvor latterlig du høres ut som? Og hva er dine eksempler - trådene om fotballfrue og Ulrikke Lund her inne? Det er liksom ditt "bevis" på at jenter er så slemme og baktalende og så myyye verre enn gutter, kvinneguiden er i din verden representativt for hvordan det kvinnelig kjønn er. Du glemmer også at det henger en del menn her, og vi vet jo alle hvem som er mest ivrige til å spre kvalme her. Endret 26. august 2014 av Globusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 4. juli 2014 #45 Del Skrevet 4. juli 2014 Enda en person som fremstiller sine egne opplevelser som universiell sannhet. Det er ganske så latterlig at du spør etter eksempler om at gutter baksnakker andre gutter, har du levd under en stein? Du ber om eksempler på noe som er relativt vanlig, begriper du selv hvor latterlig du høres ut som? Og hva er dine eksempler - trådene om fotballfrue og Ulrikke Lund her inne? Det er liksom din bevis på at jenter er så slemme og baktalende og så myyye verre enn gutter, kvinneguiden er i din verden representativt for hvordan det kvinnelig kjønn er. Du glemmer også at det henger en del menn her, og vi vet jo alle hvem som er mest ivrige til å spre kvalme her. Universiell sannhet? Når har jeg skrevet dette? Det finnes SELVSAGT unntak. Jeg har skrevet at for hver gang en gutt/mann gjør dette, så kan jeg lett finne det dobbelte av denne tendensen her på kvinnesiden. Mine eksempler er hele forumet her. Det dukker opp slike tråder hver bidige dag hvor meningen med tråden er å diskutere negativitet rundt en spesiell blogger/kjendis. Jeg ser rett og slett ikke vitsen med det. Hva feiler det folk som oppsøker blogger med mennesker kun for å finne feil med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 4. juli 2014 #46 Del Skrevet 4. juli 2014 Universiell sannhet? Når har jeg skrevet dette? Det finnes SELVSAGT unntak. Jeg har skrevet at for hver gang en gutt/mann gjør dette, så kan jeg lett finne det dobbelte av denne tendensen her på kvinnesiden. Mine eksempler er hele forumet her. Det dukker opp slike tråder hver bidige dag hvor meningen med tråden er å diskutere negativitet rundt en spesiell blogger/kjendis. Jeg ser rett og slett ikke vitsen med det. Hva feiler det folk som oppsøker blogger med mennesker kun for å finne feil med dem? Mange av brukerene på dette forumet er menn. Du vet ikke kjønnet til brukerene, annet enn de som selv har skrevet om de er kvinne eller mann (og selv det kan være feil). Ergo er datagrunnlaget litt for usikkert til å trekke noen slutninger ut av. Jeg har i likhet med brukeren over en annen oppfatning av virkeligheten enn det du har. Jeg har alltid vært i miljøer med mange gutter (jobb osv) og muntlig sier de ganske mye kjipere ting om både folk de kjenner (baksnakking) og om kjendiser (dog mindre av det siste ut i fra min erfaring), sammenliknet med de jentene jeg kjenner. Det er altså min opplevelse, som er noe vanskelig å dokumentere siden det er muntlige ting jeg tenker på. Fryktelig OT, sorry. UL har forøvrig en fin rumpe, syntes ikke den var så innmari stor jeg.. ser bare større ut fordi hun har tynn midje vel? Jeg hadde like stor rumpe den gang jeg var så tynn, men nå har resten av kroppen blitt proporsjonal med rumpa gitt...:D Det kan også være hun har undertøy med litt padding/pushup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 4. juli 2014 #47 Del Skrevet 4. juli 2014 Mange av brukerene på dette forumet er menn. Du vet ikke kjønnet til brukerene, annet enn de som selv har skrevet om de er kvinne eller mann (og selv det kan være feil). Ergo er datagrunnlaget litt for usikkert til å trekke noen slutninger ut av. Så igjen på trådene. Er da ikke vanskelig å se at kvinnene er overrepresentert der i svarene nedover i trådene selv om det er endel AB poster også, men selv med de så kan man ofte se at det er en kvinne bak tastaturet. Jeg trur neppe den normale mannen i gata tar frem klesplagg med størrelse og merke i betraktning f.eks når de skal snakke stygt om en blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslomann71 Skrevet 5. juli 2014 #48 Del Skrevet 5. juli 2014 Nice Ass! Hvor gammel er hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Globusen Skrevet 5. juli 2014 #49 Del Skrevet 5. juli 2014 Universiell sannhet? Når har jeg skrevet dette? Det finnes SELVSAGT unntak. Jeg har skrevet at for hver gang en gutt/mann gjør dette, så kan jeg lett finne det dobbelte av denne tendensen her på kvinnesiden. Mine eksempler er hele forumet her. Det dukker opp slike tråder hver bidige dag hvor meningen med tråden er å diskutere negativitet rundt en spesiell blogger/kjendis. Jeg ser rett og slett ikke vitsen med det. Hva feiler det folk som oppsøker blogger med mennesker kun for å finne feil med dem? Du påstår at kvinner er verre når det gjelder sladring og drittslenging, hvilket belegg har du for å si det? Kilden din er et nettforum hvor halvparten troller (og dessuten er det veldig mange menn som har registrert seg på dette forumet - og flere av disse bare må slenge dritt i en hver tråd de klikker seg inn på). Du fremstiller dine egne synspunkter som "fakta" og alle andre som har motsatt erfaring, tar selvsagt feil, for det er dine meninger som er riktig, ergo er du trangsynt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #50 Del Skrevet 5. juli 2014 Nice Ass! Hvor gammel er hun? 25. Anonymous poster hash: d8b4f...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. juli 2014 #51 Del Skrevet 5. juli 2014 Blir helt flaut over nordmenns blogglesing. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 5. juli 2014 #52 Del Skrevet 5. juli 2014 Tråden ryddet for hets Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #53 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg forstår ikke alle som normaliserer denne bakenden; Ikke noe rart med den rumpa? Nesa hennes derimot ble skikkelig snål i profil etter at hun opererte den men hver sin smak. Hahaa, hæ? Er det ikke en helt vanlig bakende? Den så i hvert fall ikke redigert ut! Helt normal og trent. Stramme klær fremhever den bare ekstra. Denne rumpa er råflott, jeg vil ikke kalle det en "helt vanlig bakende". Sjelden jeg ser så flotte rumper på folk altså. Anonymous poster hash: cc389...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #54 Del Skrevet 6. juli 2014 Ulrikke har har da en flott, normal kropp. Blir så dritlei av at folk skal slenge dritt om andres kropper, enten det er om "paddeflate" eller "groteskt store" rumper eller at noens neser er stygge Hva godt kommer ut av å diskutere sånne ting? Bortsett fra at folk som har enten paddeflat eller groteskt store rumper kan bli såret og usikre på sin egen kropp. Anonymous poster hash: 52fc2...a6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #55 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg forstår ikke alle som normaliserer denne bakenden; Denne rumpa er råflott, jeg vil ikke kalle det en "helt vanlig bakende". Sjelden jeg ser så flotte rumper på folk altså. Anonymous poster hash: cc389...506 Visst er rumpa flott! Ulrikke trener jevnlig hun, men hun har også en svai rygg og med stramt jersey skjørt vil da altså en sånn rumpe (som flere av mine svairyggede bekjentskaper har) bli mere fremtredende. Tenk at hun en gang i tiden så sånn ut: http://vindkast.infomedia.uib.no/podkast/nmd/2009/ulrikke-lund Anonymous poster hash: dd423...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #56 Del Skrevet 6. juli 2014 Hun er en jojo-slanker. I blant er hun ganske så mager, og i perioder legger hun på seg og ser litt mer forumfull ut. Men nå har hun jo silikonpupper og ser da litt større ut. Anonymous poster hash: 6b9fd...82e Anonymous poster hash: a4211...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #57 Del Skrevet 6. juli 2014 hun var vel fikset på det meste? - Tenner, nese,hår, munn, øyne, pupper og det skulle ikke forundre meg om rumpa også er med i oppussingsprosjektet? Hun ser helt annerledes ut enn for et par år siden, ser ut som et annet menneske Anonymous poster hash: ac7ed...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 6. juli 2014 #58 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg har møtt Ulrikke for noen år siden, og det var en ganske flat rumpe hun hadde da. Anonymous poster hash: 606c6...9e5 En rumpe kan forandre seg en del på et par år ved hjelp av trening, så jeg forstår ikke helt hva som er poenget ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #59 Del Skrevet 8. juli 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt slikt skjørt? Utsolgt det hun hadde på seg... Har lik rumpe som henne, og sånne klær framhever rumpen perfekt. Min ser like "grotesk" (LOL) ut;) Anonymous poster hash: d84f3...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmmils Skrevet 8. juli 2014 #60 Del Skrevet 8. juli 2014 Må liksom til en pekefinger på alle bloggere føler jeg. Enkelte har rett og slett kommet langt frem i køen da "herren" gav ut utsende Verken groteskt eller photoshoppet spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg