Gå til innhold

Ulrikke Lund sin rumpe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke noe rart med den rumpa? Nesa hennes derimot ble skikkelig snål i profil etter at hun opererte den men hver sin smak.

Anonymous poster hash: dd423...853
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahaa, hæ? Er det ikke en helt vanlig bakende?

Anonymous poster hash: 3d647...ab1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har alltid hatt en formfull, men trent kropp. Skikkelig bra rumpe btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man trenger ikke bruke Photoshop for å endre fasong, det er like greit å bruke shape wear. Vil man ha større rumpe tar man på seg undertøy med padding. Google padded panty. Mange paddingstørrelser å velge mellom, her fant jeg en som fyller skikkelig:

http://www.amazon.com/dp/B00GTSYM7Y/ref=asc_df_B00GTSYM7Y3202865?tag=thefind0262364-20&creative=395261&creativeASIN=B00GTSYM7Y&linkCode=asn

Anonymous poster hash: a9cec...098

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den så i hvert fall ikke redigert ut! Helt normal og trent. Stramme klær fremhever den bare ekstra.

Anonymous poster hash: 55d12...3d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har møtt Ulrikke for noen år siden, og det var en ganske flat rumpe hun hadde da.

Anonymous poster hash: 606c6...9e5
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ulrikke står slik at du kan skimte den andre rumpeballen. Slik får du rumpen til å se stor ut på bilder.

Anonymous poster hash: 77801...c1c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke bruke Photoshop for å endre fasong, det er like greit å bruke shape wear. Vil man ha større rumpe tar man på seg undertøy med padding. Google padded panty. Mange paddingstørrelser å velge mellom, her fant jeg en som fyller skikkelig:

http://www.amazon.com/dp/B00GTSYM7Y/ref=asc_df_B00GTSYM7Y3202865?tag=thefind0262364-20&creative=395261&creativeASIN=B00GTSYM7Y&linkCode=asn

Anonymous poster hash: a9cec...098

Fy faen det der hadde vært turnoff! :P

Uansett, bildet det er snakk om er ikke photoshoppet, og hun har jo ei flott rumpe, så ordet "grotesk" kommer vell fra egen usikkerhet, eller trangen om å disse ned på andre. Noe man jo ser her omtrent hver dag. Jenter ass.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ulrikke står slik at du kan skimte den andre rumpeballen. Slik får du rumpen til å se stor ut på bilder.

Anonymous poster hash: 77801...c1c

Det stemmer :)

Anonymous poster hash: 270bf...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalyptra

Fy faen det der hadde vært turnoff! :P

Uansett, bildet det er snakk om er ikke photoshoppet, og hun har jo ei flott rumpe, så ordet "grotesk" kommer vell fra egen usikkerhet, eller trangen om å disse ned på andre. Noe man jo ser her omtrent hver dag. Jenter ass.

"Jenter ass" ? Jeg ser akkurat samme tendenser hos menn stadig vekk..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jenter ass" ? Jeg ser akkurat samme tendenser hos menn stadig vekk..

Du må gjerne gi meg et godt eksempel. For hvert eksempel du finner slikt sladder som dette på et "gutteforum" så skal jeg finne det dobbelte av det her inne. ;)

freak.no er jo et forum du kan teste hvor jeg regner med at det er et overtall av mannlige medlemmer, så lykke til. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kalyptra

Du må gjerne gi meg et godt eksempel. For hvert eksempel du finner slikt sladder som dette på et "gutteforum" så skal jeg finne det dobbelte av det her inne. ;)

freak.no er jo et forum du kan teste hvor jeg regner med at det er et overtall av mannlige medlemmer, så lykke til. :)

Omtrent hver gang en video av en pen fyr dukker opp på f.eks. Facebook, hvor han får mye positiv oppmerksomhet fra jenter, så kryr det av bitre kommentarer fra gutter. Ufattelig mange, hvor alle skriver "gaay", og at jenter er tragisk som syns han ser bra ut, osv. Samme på Youtube.. Har også hørt flere kompiser si sånne ting. Jeg har hvertfall det inntrykket at menn er minst like ille..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent hver gang en video av en pen fyr dukker opp på f.eks. Facebook, hvor han får mye positiv oppmerksomhet fra jenter, så kryr det av bitre kommentarer fra gutter. Ufattelig mange, hvor alle skriver "gaay", og at jenter er tragisk som syns han ser bra ut, osv. Samme på Youtube.. Har også hørt flere kompiser si sånne ting. Jeg har hvertfall det inntrykket at menn er minst like ille..

Kom med et eksempel slik at det kan sees på fremfor noe så vagt som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalyptra

Kom med et eksempel slik at det kan sees på fremfor noe så vagt som dette.

Nei. Litt sykt at du ikke har fått det med deg.. Mener du virkelig at menn ikke er slik de også? At det er en "jenteting"?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Litt sykt at du ikke har fått det med deg.. Mener du virkelig at menn ikke er slik de også? At det er en "jenteting"?

Kjendissladder er en jenteting. Om en gutt kommenterer sladderen til jentene så blir det noe annet. Mer trolling enn at gutten er oppriktig opptatt av å snakke om kinnbeina til fyren det er bilde av.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...