AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Skulle sende en retur til cdon pga reklamasjon, fikk en grønn pappeske gjenstanden skulle sendes i, og beskjed om å skrive ut en viss lapp (fikk link) og tape på pappen. Gjorde det, stod returadressen, la den i en rød postkasse. Og idag hadde de puttet den i min postkasse! Hvorfor det?...Anonymous poster hash: ca958...a7f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Og hvordan kan noen her vite det? Anonymous poster hash: 73fb2...3ae
Mrs Smith Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Er det adressen til cdon du klistret på da? Og ikke din egen?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Er det adressen til cdon du klistret på da? Og ikke din egen? Ja, adressen til cdon ja. Den stod flere steder... Er postmennene(damene) så dumme at de ikke skjønner at jeg ikke sender en pakke til meg selv? :sAnonymous poster hash: ca958...a7f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Og hvordan kan noen her vite det? Anonymous poster hash: 73fb2...3ae Se under du, der fikk jeg et spørsmål. Skal du spamme, lag en egen tråd.Anonymous poster hash: ca958...a7f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Standardsvaret: Ring de som faktisk holder på med det du lurer på, ikke still sånne spørsmål på KG. I ditt tilfelle posten. Så får du faktisk svar fra noen som vet hva det handler om. Anonymous poster hash: a253d...145 1
Stueloff Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Husket du å sette på frimerke? Dette skjedde en gang med meg også, skulle sende tilbake ei bok til Bokklubben, men hadde glemt å sette på frimerke, så jeg fikk den tilbake i postkassa.
Mrs Smith Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Men du må jo huske å klistre lappen over navnet og adressen din, eventuelt sette kryss over det. 1
Chenet Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Retursendinger må da leveres til postkontor så de får registrert returen? Sånn har det da vært med alle returer jeg har sendt på mange ulike nettbutikker. Den lappen fungerer på samme måte som pakkelappen du får når du sender postpakker og må leveres på postkontor. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Skulle sende en retur til cdon pga reklamasjon, fikk en grønn pappeske gjenstanden skulle sendes i, og beskjed om å skrive ut en viss lapp (fikk link) og tape på pappen. Gjorde det, stod returadressen, la den i en rød postkasse. Og idag hadde de puttet den i min postkasse! Hvorfor det?...Anonymous poster hash: ca958...a7f Sikkert mange sommervikarer på postens brevsenter. Noen ser ikke da forskjell på avsender og mottaker. Du sender den på nytt.Anonymous poster hash: 3e703...337 1
Gjest Sitronmelisse Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Min postdame sa det samme som Chenet over her - pakken må leveres inn på postkontoret og ikke legges i den røde postkassa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå