Gå til innhold

Billigere sko i USA?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig så mye billigere enn i Norge med tanke på merkesko ala Nike, Mizuno og Asics? Joggesko går jo for blodpriser i Norge, så kan jo se for meg at det er litt billigere. Noen erfaringer? Hørte Nike skulle være endel billigere i USA.

Anonymous poster hash: 50a2e...dca
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig så mye billigere enn i Norge med tanke på merkesko ala Nike, Mizuno og Asics? Joggesko går jo for blodpriser i Norge, så kan jo se for meg at det er litt billigere. Noen erfaringer? Hørte Nike skulle være endel billigere i USA.

Anonymous poster hash: 50a2e...dca

Ja! Og bryr du deg ikke om å ha nyeste modell får du nikesko (løpesko og free har jeg kjøpt) for 250kr paret.

Anonymous poster hash: b3410...a3c

• Liker 2
Skrevet

Sko som koster 1100-1300 kr (fra Nike) har jeg betalt ca 600 kr for i USA, så ja det er penger å spare :)

Skrevet

Ja det er billigere. Jeg kjøpte ett par sånne lette knallfargede Nike sist jeg var der. Det var i vanlig sportsbutikk så da betalte jeg vel 100$ ca (Skoene kostet 1300kr på XXL.)

Også kjøpte jeg Nike Shox på en Outlet'en. De tror jeg at jeg betalte 60$ for eller noe (koster også godt over 1000kr her hjemme.)

Converse har vi og pleid å kjøpe med oss. På Outlet'en der vi har bodd koster de vel rundt 300kr paret.

• Liker 1
Skrevet

Amerikanske merker, som Nike, Levis osv er mye billigere i USA enn i Norge. Drar du på outlet og ikke avhengig av årets modeller får du det kjempebillig. I vanlige butikker får du ofte slikt for ca halv pris.

Skrevet

Et par converse koster 29 dollar=174 kr. I Norge koster de 599-699 kr.

Skrevet

Et par converse koster 29 dollar=174 kr. I Norge koster de 599-699 kr.

2 år siden vi var der så da husket jeg feil + at vi kjøpte så mange par så det ble en stor sum å betal ;)

Gjest Anastasia
Skrevet

Jeg betalte 100 USD for Nike-sko i Las Vegas. Det er nok enda billigere på outlets, som flere skriver. Vanlige sko syns jeg ikke var sånn veldig billig.

Skrevet

Tja, så ingen Conversesko til 200 kroner på outlet (og jeg har vært på flere de siste dagene), de var priset fra $50-60. Nike er (på outlet) stort sett priset fra $50-100.

Skrevet

Asics er igjen litt dyrere, de jeg så var priset fra $80 (få modeller) - $120. Omtrent som på vanlige skobutikker i USA.

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Vil si du kan omtrent trekke av 50% fra prisen i forhold til Norge :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handlet Ecco sko på Outlet, fikk to par til under det et par kostet i Norge. Dvs jeg fant paret jeg hadde kjøpt i USA her i Norge. Her kostet det ca 1000,-, jeg hadde betalt 800,- for det samme paret pluss et annet par til (kjøp et par, få 50% på neste par kampanje).

Outlet var i grunn genialt!

Anonymous poster hash: 0417b...c5f

AnonymBruker
Skrevet

Tja, så ingen Conversesko til 200 kroner på outlet (og jeg har vært på flere de siste dagene), de var priset fra $50-60. Nike er (på outlet) stort sett priset fra $50-100.

Da har du vært uheldig. Har stort sett sett converse rundt 30-40$. Dette i NY og Florida.

Anonymous poster hash: b3410...a3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...