AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Det har vært mye frem og tilbake med eksen i ca 1,5 år. Jeg har vært en del usikker på om han egentlig ville være i et forhold. Noe som har ført til at jeg ikke har vært så flink til å si ifra når det har vært situasjoner jeg ikke har likt/ vært enig i. Vi bodde sammen i ca 6 mnd når jeg kastet han ut, fordi an hadde vært uærlig/ løyet og brutt flere avtaler vi hadde. Og for meg er dette en grunnpilar i et forhold, åpenhet og ærlighet. Han klarte å vinne meg tilbake, ved at han lovet at han var klar, skulle være ærlig og prioritere meg mer. Etter 4 mnd sa han at han plutselig ikke visste om han var klar for et forhold alike vel. Og jeg sa at da får han dumpe meg, for dette gidder jeg ikke lenger. Hele denne perioden spesiellt var jeg veldig redd for å si/ gjøre noe feil slik at han, som han gjorde, skulle si at han ikke var klar alikevel. Så åpnet han seg, helt uventet og på et mye dypere nivå enn han har tidligere. Endelig var jeg inne Og vi hadde to fantastike uker, før han bestemte seg for å fortelle at han hadde hatt sex med en annen, en jeg faktisk vet hvem er. Jeg er ikke typen til å ha onenight stands, så jeg ble helt knekt. Han har ikke vært utro, men det er i kategorien drittsekk! Jeg snakket ikke med han på noen uker før jeg tilfeldigvis møtte på han. Han ville gjerne snakke, så vi gjorde det. Han la seg helt flat og vil ha meg tilbake, han hadde til og med vurdert å fri for å vise at han endelig var klar. Så begge gangene har han vært uærlig og ikke fortalt. Men hver gang når jeg spør, svarer han ærlig. Men jeg syns han burde fortelle, at det ikke skal være nødvendig å spørre. Vi har det fantastisk sammen, finner på masse gøy og snakker utrolig bra sammen. Vi har de samme interessene og humoren. Det er kjemi med stor K. Han gjør masse søte ting for meg, kjører meg hit og dit, små hverdags gaver, lager middag +++ Men han har skuffet meg veldig 2 ganger. Jeg vet ikke om det er greit. Pluss at det er så mange som vet hva han har gjort, hvordan skal jeg fortelle venner og familie hvor jeg velger å gi han en sjanse? Hodet sier nei, men hjertet sier ja... Hjelp! Anonymous poster hash: 9c127...774
Gjest Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Du sier han er i kategorien drittsekk....... Er det virkelig dette du vil ha lag med da? Han har klussa det til 2 ganger allerede. Håper du ikke tror at 3 gang gjelder det. Nopes jeg hadde ikke gått tilbake. Få deg en annen som ikke er drittsekk du.
Claptrap Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Bruk tiden du trenger til å finne ut om du føler dette er greit eller ikke, og om du kan tilgi han for det han har gjort og begynne på nytt. Som du sier så er åpenhet og ærlighet grunnpillarer i et forhold, og om han har ødelagt dette så kan det være vanskelig å få det bra igjen med denne fyren. Du kan jo ta han tilbake, men da må du være forberedt på at det er nok en gang tomme løfter. Han har jo allerede tullet to ganger fra før. Dere har god kjemi, men du må huske på at det er flere fisk i havet som du kan ha det enda bedre med, samt stole fullt og holdent på. Synes ikke du skal finne i deg alt dette. Jeg har vært i nesten samme situasjon, et forhold jeg var i begynte veldig rotete. Det ble slutt, vi ble sammen, repeat. Nå er det slutt igjen, og det eneste jeg angrer på at jeg ikke ga opp da han viste drittsekk-sidene sine første gangen. Han lovte at det skulle bli bedre, men det ble aldri slik. Husk at om du må være sikker på at du kan tilgi han for at hadde sex med en annen også. Blir dere sammen igjen så vil det være ødeleggende å tenke på det eller ta det opp. Det er ikke lett å si hva du bør gjøre. Kjenn litt etter. Det at du har det bra med han, felles interesser og samme humor har desverre lite å si om du ikke kan stole på han
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Han endret seg veldig fra 1 til 2 gangen. Jeg stoler på han, fordi han har alltid vært ærlig når jeg har spurt han. Ja er helt enig! Det er så vanskelig. Fordi det har vært 90% bra og 10% dårlig. Men de 10% har veid veldig tungt. Og som du sier, jeg må legge fra meg at han har hatt sex med en annen, en jeg faktisk vet hvem er :/ Alle mine venninner har sagt at de har sett opp til vårt forhold (de 90%), fordi vi hadde det så bra og var utrolig søte. Det er det jeg "holder fast" ved. Og jeg må si at jeg fortsatt er veldig forelsket i han...! Anonymous poster hash: 9c127...774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå