Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i avstandsforhold nå, pg kjæresten bor laangt unna.

Vanligvis får jeg god morgen-meldinger hver dag, og svar ganske fort.

Men for noen dager siden ble han plutselig stille, ikke noe svar eller pålogga på what's app engang.

Da jeg ringte han , sa han at han ikke hadde penger på kortet (ja, kontantkort :P ). Så fikk han penger dagen etter. Men hanhar fofortsatt å være stille... svarer veldig sent. Og er ikke så ofte pålogga engang.

Blir så usikker og bekymret. Og ja, jeg kommer til å spørre han i kveld. Men lurte bare på om jeg overreagerer?

Bare bekymrer meg siden jeg har dårlige erfaringer fra før av. En gang var han veldig stille en hel kveld, og ikke noe god morgen melding dagen etter.

Viste seg at han hadde vært ute, med kompisen og noen jenter...

Anonymous poster hash: a516b...a13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan lønne seg å snakke med han. Syntes ikke du nødvendigvis overreagerer siden det plutselig skjedde endringer i atferden hans. Dere finner sikkert ut av det, lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn menn oppfører seg når de er utro. Det er min første tanke. Mannfolk er konfliktsky og tror silence er beste løsningen. Også bytter menn damer oftere enn jeg bytter tampong.. Sånn generelt.

Eneste som funker ts er å ringe han og få han til å si hva som er galt!

Anonymous poster hash: 5ee3e...1cb
AnonymBruker
Skrevet

Hadde faktisk vært på vakt omm jeg hadde vært deg. Også jeg har noe på gang med en. Han bor langt unna. Og foreløpig er vi i bli kjent fasen. Men jeg har lagt merke til at de gangene han verken taster eller er å få tak i, så er han alltid ute. Og dahelst med damer. Det slår faktisk aldri feil.

Anonymous poster hash: 4d099...367

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...