AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Aldri prøvd boksing i salong før, bare en gang hjemme, for ti år siden. Da ble jeg rød og nuppete i dager, og alt håret forsvant ikke en gang... Bestilt time til voksing av bein og bikinilinje, to dager før ferietur. Lurt eller dumt? Er på nippet til å avbestille, men vil så gjerne ha glatte bein og slippe shaving hver dag...Anonymous poster hash: b0f14...c1a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har vokset et par ganger før, og det gikk helt fint! Rød første dagen, men det gikk fort over. Høres ikke ut som de kunne vokse skikkelig der du var sist. Hos meg forsvant i hvert fall alt.Anonymous poster hash: d2a2b...e2a
Mrs Smith Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Hvordan er det egentlig å ta brasiliansk voks? Er det ikke litt flaut å ligge der å skreve liksom?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har vokset et par ganger før, og det gikk helt fint! Rød første dagen, men det gikk fort over. Høres ikke ut som de kunne vokse skikkelig der du var sist. Hos meg forsvant i hvert fall alt.Anonymous poster hash: d2a2b...e2a Gjorde det selv, hjemme, så det er nok forklaringen på resultatet, håper jeg:) var mest rødheten jeg lurte på. Hva er oddsen for at jeg ikke tåler salong-voks, nårjeg ikke tålte hjemmevoks? Nei jeg får vel bare prøve:) sikkert helvetes vondt, men...bring it on!Anonymous poster hash: b0f14...c1a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Gjorde det selv, hjemme, så det er nok forklaringen på resultatet, håper jeg:) var mest rødheten jeg lurte på. Hva er oddsen for at jeg ikke tåler salong-voks, nårjeg ikke tålte hjemmevoks? Nei jeg får vel bare prøve:) sikkert helvetes vondt, men...bring it on!Anonymous poster hash: b0f14...c1a Oops, det så jeg ikke før nå! Ikke meningen å være frekk ang. å ikke kunne vokse ;-) Jeg vokser av og til bikinilinja hjemme. Blir rødere og mer nuppete når jeg vokser hjemme enn i salong. Men jeg er ikke flink til å rive av fort nok, det gjør det jo bare verre :-P Anonymous poster hash: d2a2b...e2a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Forresten så er det jo mye fortere over i salong, enn å gjøre det hjemme :-) Anonymous poster hash: d2a2b...e2a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Aldri prøvd boksing i salong før, bare en gang hjemme, for ti år siden. Da ble jeg rød og nuppete i dager, og alt håret forsvant ikke en gang... Bestilt time til voksing av bein og bikinilinje, to dager før ferietur. Lurt eller dumt? Er på nippet til å avbestille, men vil så gjerne ha glatte bein og slippe shaving hver dag...Anonymous poster hash: b0f14...c1a Ikke nødvendig å avbestille. Det blir nok veldig bra. Hvordan er det egentlig å ta brasiliansk voks? Er det ikke litt flaut å ligge der å skreve liksom? Det er kanskje ikke det kuleste man gjør, men det er faktisk ikke særlig flaut. De dekker til de områdene de ikke jobber på (rundt vulva) så du ligger ikke blottet i timesvis. De damene er profesjonelle og har sett alt før. Så det er bare å slappe av egentlig. Ingen stress. Og ikke minst: Gjør det ikke vannvittig vondt? Jeg synes ikke det. Det er ikke godt, men det er ikke så vondt at det ikke er gjennomførbart. Akkurat i det de river så tenker man kanskje "faen", men så forsvinner det like fort som det kom. Det er mindre vondt å bli vokset av andre enn å vokse seg selv (som regel). Anonymous poster hash: f0fca...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå