AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Noen som kan nevne noen punkter som gjør en kvinne attraktiv? Jeg prøver å trene, for å få strammere kropp , for helsen, og for å bli slankere. Tenker at trening kan gjøre meg mer attraktiv og fresh. Jeg prøver å være mer bevisst på hva jeg spiser. Jeg prøver å slutte å ha så mye innlegg på facebook. Men har litt for å skryte litt slik at en mann får se litt hva jeg driver på med. Er faktisk usikker på om jeg skal være helt stille på facebook eller ikke. Er en mann helt stille på facebook er det behagelig, men er han for stille kan han også virke mystisk. Jeg jobber kun halvt pluss ekstra. Hvis en mann jobber lite, så blir han mindre attraktiv hos meg. Og jeg er redd at kvinner blir det samme for menn. Men jeg klarer meg selv, og vil ikke leve på andre. Så sånn tenker jeg om menn også.. Så lenge de klarer seg selv økonomisk , så spiller det egentlig ikke den store rolle. Jeg drikker så og si aldri alkohol. Jeg røyker ikke. Jeg er veldig glad i barn. Har barn, men kan gjerne få ett barn til hvis jeg treffer den rette. Jeg er veldig romantisk. Er dette noe som kan gjøre meg attraktiv? eller uattraktiv ? Noen som kan svare litt på hva de mener gjør en kvinne attraktiv? Anonymous poster hash: b477d...845
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Du visste ikke om det var hun/henne så du helgarderte deg i overskriften? For å svare; - Jobbe deltid betyr ikke at du er mindre attraktiv. Ambisjoner og karriere er viktigere for kvinner enn motsatt og om ikke annet er det en god ting om det betyr at du har mer fritid til andre ting, trening, hobbyer og sosialt. Det er riktignok fortsatt viktig at du har en jobb du liker, som gir deg noe og at du klarer deg bra med penger. - Fortsett med treningen og hold deg slank. Bli en person som liker å holde deg i form, ikke bare en som stresser med for å tiltrekke seg en mann. Menn vil ha en kvinne som liker å ta vare på seg selv, da det betyr at hun vil holde seg slik og ikke bli en potet etter 10 års ekteskap. Ettersom du allerede har barn, endrer det markedet litt. Noen menn er åpne for å treffe noen som har barn allerede, andre ikke. Så utvalget menn er noe mindre enn om du ikke var alenemor, slik er det bare (på samme vis vil endel kvinner ikke ha en mann med barn). Utover det virker du som en fin jente. Hva ellers er attraktivt hos kvinner: Attraktiv ytre (langt hår, flink med sminke og antrekk) Femininitet En positiv og åpen holdning, optimistisk natur Sosial intelligens Omtenksomhet Varierte interesser Selvrespekt og integritet, god moral Gode og stabile venninneforhold Anonymous poster hash: b9105...1cc
Gjest SoccerPlayer Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 (endret) For meg er det en kvinne som er seg selv 100% og ikke gjør seg til, sunn, sporty, og er fornøyd med seg selv for den hun er. Det er en attraktiv kvinne for meg Endret 2. juli 2014 av SoccerPlayer
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Du visste ikke om det var hun/henne så du helgarderte deg i overskriften? For å svare; - Jobbe deltid betyr ikke at du er mindre attraktiv. Ambisjoner og karriere er viktigere for kvinner enn motsatt og om ikke annet er det en god ting om det betyr at du har mer fritid til andre ting, trening, hobbyer og sosialt. Det er riktignok fortsatt viktig at du har en jobb du liker, som gir deg noe og at du klarer deg bra med penger. - Fortsett med treningen og hold deg slank. Bli en person som liker å holde deg i form, ikke bare en som stresser med for å tiltrekke seg en mann. Menn vil ha en kvinne som liker å ta vare på seg selv, da det betyr at hun vil holde seg slik og ikke bli en potet etter 10 års ekteskap. Ettersom du allerede har barn, endrer det markedet litt. Noen menn er åpne for å treffe noen som har barn allerede, andre ikke. Så utvalget menn er noe mindre enn om du ikke var alenemor, slik er det bare (på samme vis vil endel kvinner ikke ha en mann med barn). Utover det virker du som en fin jente. Hva ellers er attraktivt hos kvinner: Attraktiv ytre (langt hår, flink med sminke og antrekk) Femininitet En positiv og åpen holdning, optimistisk natur Sosial intelligens Omtenksomhet Varierte interesser Selvrespekt og integritet, god moral Gode og stabile venninneforhold Anonymous poster hash: b9105...1cc Trådstarter: er enig i alt det du skriver . Hva med klær , sminke, og dufter? Jeg går litt vel mye i treningsoverdeler og dongribukser. Men får høre at jeg ser fresh ut i det, men burde gjerne prøve å kle meg litt anderledes . Jeg er veldig nøye med at jeg skal lukte godt, parfymer osv. Sminke , bruker jeg lite av... burde kanskje brukt mer Jeg er lite brun, og burde kanskje gjort noe med det og. Anonymous poster hash: b477d...845
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 For meg er det en kvinne som er seg selv 100% og ikke gjør seg til, sunn, sporty, og er fornøyd med seg selv for den hun er. Trådstarter: ja jeg har vært meg selv hittil, men etter at en jeg kjenner sa at hun synes magen min så litt feitere ut nå enn den var for noen år siden, så ble jeg litt opphengt i det. Jeg trener, men jeg spiser litt mye usundt av og til. Og for noen år siden fikk jeg beskjed av leger at jeg var for tynn, men nå fikk jeg høre at jeg var blitt litt rund i magen. Jeg tar på meg bikini uansett, og gir blaffen, sånn er jeg av type. Men jeg burde gjerne tenkt litt mer over å skjerpe meg inn på enkelte steder. Anonymous poster hash: b477d...845
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Det er sjelden attraktivt å prøve for hardt. Om noen synes du er attraktiv, så bør det være på grunn av hvem du er og personligheten din. Om du liker treningsoverdeler, så er det dumt om noen faller for deg i ballkjole og kun på grunn av det. Kle deg i ting du trives med og vær deg selv. Vær impulsiv og åpen i stedet for å prøve å "passe" for noen. Du vil ikke spille en rolle resten av livet heller. Anonymous poster hash: 5d8b0...621
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Det er sjelden attraktivt å prøve for hardt. Om noen synes du er attraktiv, så bør det være på grunn av hvem du er og personligheten din. Om du liker treningsoverdeler, så er det dumt om noen faller for deg i ballkjole og kun på grunn av det. Kle deg i ting du trives med og vær deg selv. Vær impulsiv og åpen i stedet for å prøve å "passe" for noen. Du vil ikke spille en rolle resten av livet heller. Anonymous poster hash: 5d8b0...621 trådstarter: er helt enig. Jeg fortsetter å være meg selv. Og kler meg i det som passer meg, også får folk like meg som den jeg er. For jeg har erfart at hvis jeg gjør som andre tipser meg om, så får jeg ikke flere napp av den grunn. Da får jeg gjerne mindre napp... Så viktig å være seg selv Enig. Anonymous poster hash: b477d...845
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Trådstarter: er enig i alt det du skriver . Hva med klær , sminke, og dufter? Jeg går litt vel mye i treningsoverdeler og dongribukser. Men får høre at jeg ser fresh ut i det, men burde gjerne prøve å kle meg litt anderledes . Jeg er veldig nøye med at jeg skal lukte godt, parfymer osv. Sminke , bruker jeg lite av... burde kanskje brukt mer Jeg er lite brun, og burde kanskje gjort noe med det og. Anonymous poster hash: b477d...845 Det er vanskelig å gi råd mht. utseende uten å se bilde. Mange ser litt friskere ut med farve på kroppen, men pen blek hud er attraktivt det også og du burde ikke steke deg i solen om du ikke har hudtypen til det og det gir rynker senere. Sminke er jo til for at en skal se bedre ut, så dersom man er redd for å bruke det eller å se oversminket ut, er det fordi man ikke vet hvordan. Få litt hjelp fra artiler, youtube-videoer og evt. en ekspert. Hår har mye å si for utseende, ta vare på det og få en fin klipp + farve. Du kan regne med endel generiske responser av typen "vil bare ha en jente som er seg selv jeg". Litt som en sjenert gutt skriver at han ikke har draget på damene og alle jentene skriver "bare behandle henne pent og gi henne blomster ". Det er hyggelig, men lite hjelpsomt. Selvsagt skal du ikke endre den du er innerst inne. Enten er du introvert eller ekstrovert, feminin eller maskulin, aktiv eller passiv. Du skal ikke se at du liker en film eller et band bare fordi en mann liker det. Men vi utvikler og forandrer oss hele tiden, og da er poenget at den utviklingen skjer i en positiv retning. Man er ikke mindre tro mot seg selv om man får bedre hygiene, kommer i bedre form eller holder et mer attraktivt hjem. Man utvikler seg jo bare i en positiv retning om man tar opp et nytt språk, en ny hobby eller blir mer sosial. Eller om man tar et kritisk blikk på hvorfor tidligere forhold ikke har fungert og hva man gjorde feil. Mennesker flest har en drastisk mangel på selvinnsikt og det er der man har sjansen til å skille seg ut. Spesielt når man er ung har man ikke en ferdig formet personlighet, og det er ikke bare idiotisk, men farlig, å tro at man ikke kan forbedre seg og at "dere får alle ta meg som jeg er". Dersom man vil ha en partner gjelder det å fremheve de positive egenskapene man allerede har, samt jobbe med de negative. Ingen er perfekte, men det er som regel en grunn til at man er singel, det er ikke bare fordi universitet vil det slik. Anonymous poster hash: b9105...1cc
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 *Hva gjør HENNE uattraktiv Anonymous poster hash: 3695a...88e 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Denne bloggen kan du sjekke ut. Her er listen over alle innleggene; http://www.therulesrevisited.com/p/list-of-all-posts.html Akkurat det du lurer på Anonymous poster hash: b9105...1cc
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Denne bloggen kan du sjekke ut. Her er listen over alle innleggene; http://www.therulesrevisited.com/p/list-of-all-posts.html Akkurat det du lurer på Anonymous poster hash: b9105...1cc Virker fryktelig slitsomt å følge alt det der.. Anonymous poster hash: 92143...d7e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Alle vet at det som gjør en kvinne attraktiv er store, faste, spretne bryster Anonymous poster hash: f5f98...18f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 Det kommer selvfølgelig helt an på hva slags mann du er ute etter, men hvis du ønsker deg en vanlig mann (det er dem det er flest av), så er det viktig at han føler at du liker han, at du støtter han og at han kan slappe av og være seg selv sammen med deg. Omvendt, så er det ingenting menn hater mer enn bitchete, kranglete og masete kvinnfolk som aldri er fornøyd og som alltid klager. Anonymous poster hash: f85ed...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #14 Skrevet 2. juli 2014 Virker fryktelig slitsomt å følge alt det der.. Anonymous poster hash: 92143...d7e Hun klikker selvsagt bare på det hun lurer på... Anonymous poster hash: b9105...1cc
Alja Skrevet 2. juli 2014 #15 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Kvinner som: -(utsende) steller seg, har god hygiene, stelte bryn, fresh og fin klesstil, lukter godt, pene tenner. Liker også stelt hår. Gjerne langt med litt fall, eller en stelt høy hestehale. En fin brunfarge er også et pluss. -har god humor og selvironi -flink med penger -holder på med høyere utdanning eller har fast jobb hun trives i -lett å prate med, lojal og vennlig -sosiale antenner -en hobby Disse tingene får meg til å tenke: årh, hun der har livet på stell! Hvorfor er hun singel? Hun er jo super! Også så sosial og interessant hun virker. Skulle ønske jeg fikk til alt det der! (Osv osv) Ps; jeg er i halvkoma. Hva skriver jeg egentlig, haha. Fikk et lesbisk øyeblikk. Endret 2. juli 2014 av Alja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå