Gjest tusjen Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Fant denne på en side.. Har vondt i øynene etter å ha nistirret .. Fikk det til tilslutt.. Husker jeg så slike bilder første gangen på vestkanten i Bergen.. Artig å se dem igjen :-) .. (Håper dette er riktig side for dette "innlegget"..) http://www.magiceye.com/gallery/060304s.html tusjen
Gjest tusjen Skrevet 22. juni 2004 #3 Skrevet 22. juni 2004 Hold øynene ca 10 cm fra skjermen og prøv og ikke blunke... Når du begynner å se 3D så tar du ansiktet sakte litt vekk fra skjermen... tusjen
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 Jeg klarte ikke å se på det. Fikk vondt i øynene.
Fat Sally Lee Skrevet 22. juni 2004 #5 Skrevet 22. juni 2004 Jeg fikk det til etter mye mysing... *Vakle i seng med hodesmerter, svimmelhet og hallusinasjoner...*
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #7 Skrevet 23. juni 2004 Åh, jeg elsker sånne! Det tar en stund å lære, men har man gjort det en del går det som en lek.
Gjest Virvel Skrevet 23. juni 2004 #8 Skrevet 23. juni 2004 Jeg fikk det til! Jeg har aldri klart det før, fordi jeg aldri helt har skjønt hva jeg egentlig skal gjøre, men på den siden der var det jo en god forklaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå