Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forelsket i en mann som jeg etterhvert har skjønt ikke deler mine følelser.

Vi har møttes med ujevne mellomrom pga jobben hans.

Kontakten har forgått via tlf og sms.

Problemet er at han er så innmari treg å svare. Nei, det er ikke snakk om timer men dager og opptil en uke.

Jeg har spurt om han synes jeg er masete og hans svar "neida, det er bare koselig med mas" Med "mas" menes det at jeg har sendt melding 1-2 ganger i uken.

Sist vi møttes tok jeg opp at han kunne heller ta kontakt med meg når han har tid slik at jeg slipper å vente i evigheter på å få svar fra han.

"Neida",mener han. "Du må ikke tenke sånn".

Vel, sånn tenker jeg og nå gidder jeg ikke kaste bort mere tid på deg. Du kunne bare sagt det som det var.

:sinna:

Anonymous poster hash: 26f28...f82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen folk(meg inkludert) er bare treige når det gjelder kommunikasjon. Hvis han sier det er koselig, så er det sikkert koselig. Folk har forskjellige forventninger. I ditt hode så betyr mye kontakt tilbake bekreftelse på følelser. Ikke sikkert han ser det på samme måte, eller innser dine tolkninger. Spør han rett ut da vel, istedenfor å drive med slike "spill" og "hint". Kan nesten garantere at han ikke skjønner det pøkk av hva du vil fram til.

Han er jo faktisk ikke tankeleser, og folk tolker og ser situasjoner forskjellig fra sine egne ståsted.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Forstår ikke helt hvor "ærlig" kom inn igjen problemstillingen her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...