AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Hei. Jeg er en mann på på nå 32år, og jeg har frem til forige helg hatt en samboer som jeg var nesten 6år sammens med. Vi har hatt våre opp å ned turer, For ca 3år siden, så fant jeg ut av at hun jeg var sammens med, å barn med, hadde vært utro mot meg, å før det så var alt fryd å gammen. Men etter at jeg fant ut av det, så fant hun ut av at hun skulle bli sammens med han nye flingen sin, å nesten 3 år var slutt. Så dumme meg, eller jeg vet ikke om jeg var dum eller ikke. Men uansett så fikk jeg hvertfall henne tilbake etter litt prat osv. Men etter det, så ble det ikke det samme for meg, jeg klarte aldri å stole helt på henne, helt mere, så jeg begynte å snoke litt på hennes facebook å mobil, men fant ikke noe spessielt. Det eneste jeg ba om var at hun kuttet å slettet all kontakt bånd mellom han som hun var utro mot. Etter my om å men, så ble det til at hun gjorde det. Tiden gikk, å jeg begynte å få litt mere tilitt til henne igjen, men så en dag, begynte hun å prate med en annen fyr veldig mye etter at hun var på en fest. Da begynte jeg å observere litt igjen, å hun har nå fått seg smart telefon, å mulighetene med avansert overvåkning er der. Jeg må også tilføye at jeg er veldig flink med bruken av data. Men da gjorde jeg ikke noe "drastiske tiltak" men bare vanlig snoking på kontoene. En dag logget jeg meg på hennes snapchat på min mobil, å der så jeg det var et bilde fra en av hennes manlige venner, jeg var ikke frekkere en å åpne beskjeden, å der ser jeg penisen til kompisen hennes. Da begynte jeg å ane noe, men jeg gjorde enda ikke noe tiltak på hennes mobil. Etter litt krangling om han der, så gikk nå tiden, å hun sa hun hadde lite kontakt med han nå. Etter en stund, så var kontakten blomstrende mellom de to igjen. Å jeg jailbreake telefonen til samboeren min, for jeg ville bare finne ut av hva hun sendte til han, for det var veldig veldig mange beskjeder. En kveld rett før hun skulle ut på puben, så tok jeg telefonen hennes, å fant tak i sendte snapchats bilder, som er fult mulig. Jeg fikk bare ut thumbnails bilder, men det jeg så var synlig nokk, jeg fikk ikke til å lese teksten. Men jeg så hva det var bilde av osv. Alle bildene jeg så var helt ok, foruten et av de. Som var tatt den dagen, samtidlig som jeg satt med pcn på et annet rom i leiligheten. Da satt min samboer på stuen, med snapchat å tok et bilde av sin pupp, å sendte til jo, hennes manlige venn. Jeg ringte å konfronterte henne med en gang, å det endte jo med en krangel over telefonen, å tilslutt fikk jeg en forklaring som hun fremdeles holder fast på, å det var at han hadde bedt om hjelp til å få en annen plagsom dame, til å forsvinne fra han. Så han hadde lurt på om at min samboer skulle sende puppe bilde til han, så hun andre damen han ville ha vekk, ble sjalu?!?! Uansett jeg tror enda ikke på denne unskyldningen, det kan ha noe med at under noen andre krangler, så har hun blitt hentet opp av denne fyren, å overnattet 2 netter hjemme hos han, i hans seng!! Hun benekter at det har vært noe annet en vennskap mellom de. Men jeg vet nå ikke helt jeg, ser ikke for meg det hvertfall. Tiden går, hun får mindre kontakt med han, å forige uke på tirsdag, skulle hun til bestefaren sin ca 30mil unna der vi bor. Å hun skulle komme hjem forige fredag. Men det skjedde ikke, vi pratet en del på telefonen å via melding. Å vi kranglet for at jeg ville at hun skulle komme hjem som avtalt på fredagen, men hun ville bli en dag lengre for å bli bedre kjent med familien sin der, som hun ikke treffer ofte, dessuten så var søskenbarne hennes der, som hun aldri har møtt før. Nei, avtale er avtale sier jeg, for hun var med sin søster å hennes samboer, å en venninde som kjørte. Venninden som kjørte, skulle på lørdan i bryllup, så hun måtte uansett dra hjem den dagen. Søsteren å samboeren hadde med seg hund, så de kunne ikke ta buss. Så jeg syntes det var rart at hun ville bli igjen. Etter mye krangling fredag å lørdag. Så har jeg i sinne sakt at det er slutt. Hun kommer hjem på lørdag ettermiddag, å henter en bag med klær, sier hun vil ha noen dager i fred. så hun drar tilbake til bestefaren sin igjen. Hun ble kjørt av søskenbarne sitt. Jeg tenker så, at jeg ikke vil eskalere kranglinen mere, så jeg lar henne være i fred resten av lørdagen, søndagen, mandagen, Søndag får jeg en sms av henne der det står, jeg kommer hjem om et par dager. Jeg svarer ikke. Mandag, sender hun en sms, at hun har ført over 500kr fra barnebidraget til meg. så jeg kunne handle litt mat til meg å jentungen. Hun ringer meg en times tid senere å forteller meg at hun har ført over. å det var det. Så logger jeg meg inn på telenor sine sider, på hennes konto. å jeg finner ut at hun har også sendt noen meldinger til sitt søskenbarn. veldig mange faktisk. Jeg får da en rar magefølelse av at noe rart er pågang. for jeg kjente igjen sittuasjonen fra tre år tilbake. Så jeg logget meg inn på gmail å fjern installerte en app på hennes mobil, som gjør at jeg får full kontroll. Jeg lastet ned bilder tatt denne helgen, lastet ned sms loggen, å jeg tok 3 lyd opptak. På det ene bildet, ser jeg søskenbarne hennes å henne ligge i sengen, der han holder rundt henne som hun var det mest verdifulle i livet hans, øynene hans gløder i kjærlighet. Så leser jeg sms loggen, Der står det vers tenkelige. En melding fra henne om mandag morgen, så sender hun en melding til han der det står: Trist å våkne uten deg, savner deg. Love you <3 <3. Hun fikk svar en times tid etter med: Savner deg jeg også, blir godt å komme hjem. Love you . Det knuste meg. Så jeg tok lyd opptak, der hørte jeg de prate, å kysse. Jeg konfronterte henne med alt dette. Men det ender opp med at JEG blir den notoriske overvåkende kontroll freaken. Jeg har ikke gjort dette om jeg ikke hadde brydd meg å hatt en slik følelse over at ting ikke er som de skal. Så vi kranglet mye. Men uansett så hadde hun sett for seg at hun skulle komme hjem på tirsdag som hun har sakt. Å bo her, til hun fant seg noe annet. Uaktuellt sa jeg, jeg pakket alt av klær osv satte det i svart sekker, å satt de utenfor her under tak. Å sendte en melding til henne, alt du eier, står utenfor, legg igjen hus nøkkelen å dra. Hun tror vel at jeg ikke mente alvor denne gangen heller, fordi jeg har vært en tøffel, men denne gangen var det nokk. Jeg sov ikke fra mandag til tirsdag, jeg satt oppe å kokte hode mitt å pratet med folk på facebook å telefonen. For både å rådføre meg, å bare tømme meg i grunn. For jeg klarte ikke å sitte hjemme å holde på dette selv. Etter mye råd, så fant jeg ut av at det der er riktig besluttning. Å jeg må holde meg hard. Hun kommer tirsdag kveld rundt 10 tiden ca, å prøver å låse seg inn, jeg har satt en svaber til slik at hun ikke fikk ned dør håndtaket. Jeg gikk i vinduet å sa rolig, ta med deg tingerne dine å dra. Nei, jeg skal inn her jeg bor her like mye som du. Nei sier jeg, vi er ikke sammens lengre, det er slutt. Du har tatt valget ditt. Greit sier hun jeg ringer politiet, ja gjør det da, sier jeg. Hun går tilbake til bilen å setter seg, de ringer politiet. Å de kommer, jeg sier at jeg vil prate igjennom vinduet. Men politiet vil gjerne prate med meg, privat. Så jeg tar de med inn, å forteller historien her. Politiet å jeg er alle enige om at dette er i grunn ikke en politi sak. Så de drar igjen, men før det ber de oss å sette oss ned å prate som voksne folk. Exen min kommer inn å vi prater, hun sier jeg skal bo her. Jeg sier nei. Vi holder på slikt en stund, jeg går rundt i leiligheten, å så går hun mot soverommet, å jeg lukker døra å sier, du har ikke noe mere her du. Ta med deg dine ting å dra er du snill. Jeg ser nøkkel hanken hennes med husnøkkeken på å tar den, tar av nøkkelen, å sier. En siste gang jeg ber deg høfflig om å ta med deg dine ting å dra før jeg tvinger deg til å dra. Nei, jeg blir sier hun. Jeg tar godt tak i begge skuldrene hennes å presser henne ut mot utgangen. Hun sier det er vondt å å søskenbarne hennes eller den nye kjæresten om jeg skal kalle han det, kom i såfall med lysets hastighet å tar tak i meg, i ren refleks så prøver jeg å skalle han ned, men jeg bommer, jeg slår et par ganger men får ikke inn noen fulltreffer, heldigvis. Jeg roer meg ned, å går litt bak. han rygger vekk også. Jeg fortsetter å prate med exen min, å ber henne om å være så snill å ta med seg sine ting å dra, jeg er lei, over nå. Hun begynner å ta med seg sekker å sette inn i bilen, jeg går inn. Jeg går ut igjen, å så sier han fyren til meg, du, jeg kommer til å dra til politiet å få dokumentert d der. så pekte han på seg selv, jeg sa at han kom jo flygende mot meg, å tok tak i fingrene mine, derfor så reagerte jeg, men jeg sluttet å slå. Så kranglet jeg å exen om andre gjenstander, men det får vi ta en annen gang sa jeg. Dra nå. Men før jeg gikk inn igjen, så gikk jeg bort til han fyren å rakte ut hånda å ba han om unskyldning, for at jeg var idiot mot han. Han godtok min unskyldning, å vi tok hverandre i hånda å en manne klem. jeg går mot døra, å sier en gang til med trist stemme, unskyld til han igjen. Å sier, at det er jo ikke hans skyld, men hennes skyld å peker på exen min. Exen min er plutselig i tårer, å ber meg om å gå inn. Jeg sier hade bra da, å går inn. Å hun drar sin vei. For å nevne det, så er barnet vårt hos sin farmor, å hun vet ikke noe om alt dette enda. Men hun har det selvfølgelig bra Da var nesten 6år med forhold over, å jeg er nå sønder knust. Jeg sitter her som en zombie å orker ikke vaske kopper, klær, spise, osv osv.. jeg klarer det ikke. Jeg er så jævli nedfor å trist nå for jeg så virkelig ikke for meg at dette her skulle bli utfallet av hennes tur til bestefaren sin. Hjelp meg noen, jeg er redd. Har dårlig selvtilitt fra før, er 32år, ser ungdommelig ut, men 32år da! Jeg er gammel, jeg hadde en ung jente som var 25år, jeg gråter nå.. Ser for meg resten av livet som en deprimert gammel grinebiter. Hva skal jeg gjøre? Jeg vet at jeg bare må riste det av meg, enkelt å si det. Jeg vet at jeg må ta meg av ungen vår alene nå, det skal jeg klare, men i den tilstanden jeg er akkurat nå. Klarer jeg ikke engang å ta av meg selv engang. Hilsen mann 32år. Anonymous poster hash: 0ee3f...1db 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Orket ikke lese alt fordi det mangler avsnitt. Anonymous poster hash: bb92c...87f 1
Gjest Badebuksa Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Det er i allefall bra at du er kvitt henne, hun har helt tydeligvis utnyttet deg for et sted å bo (bla.a). Nå kan du se fremover, og du, 32 år er ingen alder sånn sett, du kan sikkert lett finne deg en ny kjæreste. Men velg en med omhu, det er ikke få kjerringer der ute som er manipulerende og utnyttende... Og fest er ikke nødvendigvis riktig sted å finne seg en ny. Tror du skal klare deg fint! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Du vil klare deg helt fint. Det skal du ikke tvile på engang. Du fortjener bedre enn dette. Klart du er nedfor og trist nå! Bare tenk på hva du har vært gjennom! Det er lov å være lei seg og kjenne på de vonde følelsene. Bare husk at du er bra nok som du er! Du må bare se det selv. Du kommer nok ikke til å forbli alene, men forsøk å ikke tenke på det nå. Nå skal du heller konsentrere deg om å komme til hektene. Være en god far, gjøre ting DU har lyst til. Det kommer nok til å bli tøft til tider. Når du kjenner at tristheten kommer så forsøk å kjenne etter hva du føler og hvorfor du føler det du gjør. Jeg har funnet mye trøst og hjelp på et nettsted som heter: livsstrategi.org - forsøk den nettsiden. ønsker deg all lykke til. Anonymous poster hash: 6e663...a28
Aurora_Versailles Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Imponert over hvor godt du håndterte konfrontasjonen! 1
brunsaus123 Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Herregud for ei kjerring...jeg var sammen med noe av det samme for noen år siden (heldigvis bare 1 år før jeg sparka ho ut)..bare vær sjeleglad du er kvitt det udyret.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Du får nok prisen for årets snok! :-p var ikke måte på metoder du benyttet deg av! Litt sjukt, MEN tydeligvis helt nødvendig for å gjennomskue dette ekle dyret av et kvinnemenneske! Gå vidre, å se deg aldri tilbake:) Anonymous poster hash: 212fa...581 2
Gjest Blomsterert Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Det gjør nok vondt ja,men det forholdet var dødsdømt! Hun var respektløs og utro,samt løy. Og du gikk altfor langt i snoking! Det der ble rimelig drøyt! Bruk tiden til å sørge,men også tvinge deg til å gjøre fornuftige ting! Det er lett å bli apatisk,men bruk litt energi iblant til å kjempe mot. Ta vare på datteren deres! Når du føler deg klar for noe nytt(for ja,du kommer dit),så håper jeg du er blitt såpass healet at du ikke drar med deg mistenksom inn i et forhold. Forstå at tillit er vesentlig,og at mange damer er verdt den. Og du,hallo! 32 år? Det er ikke gammelt :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå