idafrida Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 (endret) slettet Endret 28. august 2014 av idafrida 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Husk at akkurat som at de fleste jenter reduserer tallet sitt, skrur de fleste gutter opp. Dersom han faktisk har hatt 10+ og bare er 20, er de fleste sannsynligvis ikke langvarige relasjoner, bare hookups. At standarden er lav for jentene han har hatt sex med er også ganske sannsynlig. Ikke har klart å ha sex med andre? Det er da det letteste i verden for en kvinne å få seg et ligg, bare du er villig nok. Det er ikke rart å ha hatt en tidligere partner når du er 20. Du er helt normal. Når det er sagt er det helt opp til deg om du er ok med det. Liker du ham nok, burde du klare å legge dette bak deg. Men har man problemer med noens seksualvaner eller livsstil så har man det, og jeg ville sagt det samme til en mann i samme situasjon. Anonymous poster hash: 7f20f...7e2 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Jeg var 18 og han 20 da vi ble sammen, jeg hadde hatt sex èn gang før, han sikkert med 10-15 +/-. Det plaget meg veldig i begynnelsen, og syntes egentlig at det var ganske ekkelt. Han hadde hatt et litt lengre forhold før meg, men ellers bare randome jenter som var lett å få tak i. Hvertfall når man bor på en liten plass, og var så dum å spurte hvem jentene var (lenge leve nysgjerrigheten! ) Uansett, vi er fortsatt sammen etter 5 år, og det er virkelig ikke noe jeg tenker over. Jeg er heller stolt over nummeret mitt Anonymous poster hash: 68c4b...67d
Gjest SoccerPlayer Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Sikker på han ikke skryter litt da? I så fall, ikke bry deg om hvor mange han har ligget med. Fortid er fortid. Er ofte sånn i tenårene for mange gutter, de må ligge med flest mulig. Var ikke noe bedre selv for å si det sånn Endret 2. juli 2014 av SoccerPlayer
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Eller se det positive . Da har han skaffet seg litt erfaring som kommer deg tilgode!Anonymous poster hash: 1f95e...1e5 1
Gjest Chloe87 Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Hvorfor leser jeg stadig om kjærestepar som forteller hverandre hvor mange de har hatt sex med? Er det noe jeg overhodet ikke har interesse av eller vil vite om så er det akkurat det her. Hva får dere ut av å vite det? Hva man ikke vet har man ikke vondt av!
Gjest Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Hvorfor leser jeg stadig om kjærestepar som forteller hverandre hvor mange de har hatt sex med? Er det noe jeg overhodet ikke har interesse av eller vil vite om så er det akkurat det her. Hva får dere ut av å vite det? Hva man ikke vet har man ikke vondt av! Det har jeg tenkt på også. Hos oss har det aldri vært et tema. Hverken med mannen min eller tidligere partnere.
Gjest Coolaid Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Du vet ikke hvordan forholdet hans var med disse jentene. Sikkert ikke noe nevneverdig siden han ikke er sammen med dem nå. Han er jo sammen med deg og det forholdet kan du vite alt om. Du merker om han er oppriktig glad i deg og om dere har noe spesielt sammen. Og er du usikker i forholdet så spør du, da må han svare oppriktig. Er han unnvikende så merker du det. Stol på deg selv og hva du føler for deres forhold. Og rett og slett godta at han har hatt forhold før deg. De kan umulig ha vært noe bra siden antallet er så høyt og at han faktisk sitter igjen med ingen av dem. Da er det bedre å ikke ha hatt noe særlig med partnere. Tror du trekker det lengste strået, det er ikke fordel med mange partnere bak seg, heller tvert imot. Hvor lenge har dere vært sammen forresten ?
Gjest Steamboat Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Kjempeteit å gå og uffe seg over, for er jo ikke noe å gjøre noe med! Men jeg lurer på om det er noen som har vært i lignende situasjon, og hva dere tenker om det? Vet om flere gutter som ligger med mange nettopp for å slippe å havne i situasjonen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå