AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Tenkte å lage slush men lurer på hva jeg skal ha i? Så lang har jeg prøvd til sukker, sitron, og ananas men konsistensen blir ikke helt bra. Slushen blir altfor tynn og saften fordeler seg ujevnt. Kan dere godtfolk være så vennlig å hjelpe meg med dette? Anonymous poster hash: a0af2...ba1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Er da plenty av sushi-guider på nettet om du googler. F.eks. her: http://www.godfisk.no/Sj%C3%B8matskolen/Inspirasjon-og-ideer/Sushi/Sushi-p%C3%A5-hjemmebane Usikker på hva du mener med slushen? Er det risen du sliter med? Det er jo bare å tilsette eddik, og smake til med salt og sukker. Anonymous poster hash: 17579...6b9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 HAHA, oops, leste feil i overskriften! Trodde det sto sushi.. Anonymous poster hash: 17579...6b9 2
dillyduzit Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Bland alt sammen i en blender før du setter den i fryseren, ta den ut ved jevne mellomrom (2-3t), blend igjen og forsett sånn til du har den konsistensen du ønsker.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Bland alt sammen i en blender før du setter den i fryseren, ta den ut ved jevne mellomrom (2-3t), blend igjen og forsett sånn til du har den konsistensen du ønsker. Takk, jeg skal prøve det Anonymous poster hash: a0af2...ba1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå