AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Hei! Har et lite spørsmål her. Hvordan får man telefonselgere til å ringe seg..? Bindingen på mitt telefonabonnement har gått ut, og jeg er på leting etter et billigst mulig abonnement tilpasset mitt behov, med gjerne gratismånede etc. Forventet at det skulle ringe på dagen da bindingen min gikk ut fra konkurrenter, men er visst ikke slik det fungerer. Kan jeg ringe nåværende leverandør og "true" med å gå over til annen leverandør for å få et godt tilbud? På forhånd takk for svar! Anonymous poster hash: 67723...846
nojac Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Sjekk telepriser.no, så ser du fort hvilke tilbud som passer til ditt ringemønster. Eller sjekk de aktuelle nettsidene selv (Xito, Chess, OneCall..) Vær glad du slipper telefonselgerne.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 TS her. Jeg har funnet ut hvilke abonnement som er gunstig for meg, men vil gjerne få ett av disse tilbudene som de lokker med for å få nye kunder (1 mnd gratis, 2 GB ekstra i 6 mnd etc.) Hehe, ja! Burde vel egentlig være det Anonymous poster hash: 67723...846
nojac Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 De beste operatørene har vanligvis like priser til alle. De som kommer med eksklusive "spesialtilbud" har etter min erfaring oftest dårligere priser i utgangspunktet.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Om du bytter abonement skal jeg love deg at de andre begynner å ringe. Anonymous poster hash: 420da...f57
nojac Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Om du bytter abonement skal jeg love deg at de andre begynner å ringe. Anonymous poster hash: 420da...f57 Den som ringer er den du byttet fra. Og hvis du har valgt å bytte er det vel fordi andre har bedre tilbud. Ikke la deg lokke av telefonselgerens eventuelle Spesialtilbud.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Følg med i reklamen fra de store butikkene som selger telefoner. Fant på denne måten en kampanje fra Tele2 pris kr. 199,00 pr. mnd. Fri sms, mms, ringing og 6 gb (tror jeg det jeg det heter, i hvertfall masse data) inkludert. Måtte inngåavtale eller efaktura, men det er bare en fordel. Ingen binding, telefonen kjøpte jeg kontant også den på et godtt tilbud. Anonymous poster hash: 0291d...517
nojac Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Følg med i reklamen fra de store butikkene som selger telefoner. Fant på denne måten en kampanje fra Tele2 pris kr. 199,00 pr. mnd. Fri sms, mms, ringing og 6 gb (tror jeg det jeg det heter, i hvertfall masse data) inkludert. Måtte inngåavtale eller efaktura, men det er bare en fordel. Ingen binding, telefonen kjøpte jeg kontant også den på et godtt tilbud.Anonymous poster hash: 0291d...517 6 GB og ubegrenset ringing for 199 kr høres ikke sannsynlig ut. Hvis de ikke har laget en spesialpakke der du betaler dyrt for telefonen... Kan du dokumenterer tilbudet? (Eller kanskje 1 GB er "masse data" for deg?)
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Tingen er at jeg for en gangs skyld ikke skal kjøpe telefon, og få bindingstiden på 1 år. Er kun ute etter abonnement. Anonymous poster hash: 67723...846
nojac Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Xito Medium med 300 minutter/SMS/MB til 65 kroner er et svært godt tilbud til de som bbruker telefonen lite.For mer bruk havner de fleste på 199 eller 299 hos et av de kjente lavprisselskapene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå