Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Jeg fikk satt på en skallfasett (tror det var en sånn.. en hette over tannen) for noen år tilbake, den var av plastikk og nå har halve blitt ødelagt..... Det ser skikkelig stygt ut, og skaden blir bare verre og verre.. Forrige gang jeg var hos tannlegen ble det diskutert at han ville skifte den ut til en i porselen, pga kvaliteten blir da bedre. Har ikke bestilt time ennå, men må vel gjøre det snart.... Noen som vet hva det koster for en ny sånn "hette"/skallfasett av porselen??? Clea
Lula Skrevet 23. juni 2004 #2 Skrevet 23. juni 2004 Vet sannelig ikke hva det koster. Jeg har skallfasetter i porselen på begge mine fortenner. Da jeg satte dem på betalte jeg 2000 pr. stk. Men nå er det...*tenke tenke*....10-12 år siden eller noe sånt. Hva med å ringe tannlegen din å spørre? Du må jo uansett gjøre noen med det siden den fasetten du har nå er ødelagt, så da kan det vel være like greit å legge noen ekstra kroner i det å få en porselensfasett som holder bedre?
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2004 #3 Skrevet 23. juni 2004 Jo, jeg må gjøre noe med det, og da skal det være porselen. Får bestille meg tid til etter sommerferien når lønna kommer Clea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå