AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Hei Er det noen som vet om stickjeansen fra Marc by Marc Jacobs kommer i flere forskjellige utgaver, eller er det bare en modell? Prøvde en for et par måneder siden og den var utrolig behagelig på. Angrer på at jeg ikke kjøpte den, og tenkte derfor at jeg skal bestille en. Kunne ringt butikken, men betjeningen der var så blærete at jeg ikke ønsker å handle der. Anonymous poster hash: 6a0d1...77f
Angstkvinnen Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Hei Er det noen som vet om stickjeansen fra Marc by Marc Jacobs kommer i flere forskjellige utgaver, eller er det bare en modell? Prøvde en for et par måneder siden og den var utrolig behagelig på. Angrer på at jeg ikke kjøpte den, og tenkte derfor at jeg skal bestille en. Kunne ringt butikken, men betjeningen der var så blærete at jeg ikke ønsker å handle der. Anonymous poster hash: 6a0d1...77f De har MbyMJ på Eger også, de er veldig hyggelig så du får sikkert god hjelp av dem.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Takker Jeg skal til Oslo i august, så jeg skal dra innom der da. Anonymous poster hash: 6a0d1...77f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå