Gå til innhold

Tyllskjørt til voksen - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter et tyllskjørt i hvitt, men har faktisk ikke funnet et på et helt år. I stad så jeg at Fotballfrue har et, men hun svarer ikke på kommentaren min om hvor det er fra. Noen som vet hvor jeg kan finne det?

Her er bildet: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/07/IMG_8065.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikkert fra internett. Prøv ebay fks:)

Skrevet

Helt sikkert fra internett. Prøv ebay fks:)

Jeg bestilte et tyllskjørt fra ebay for noen måneder siden, men str.S er vist LITT annerledes i Kina enn i Norge :fnise: Tror ikke jeg fikk det rundt hue engang.

Syntes det er vanskelig å kjøpe til fra Ebay siden bilder ofte ikke stemmer med hva man får. Skjørtet jeg kjøpte var i utrolig billig materialer også.

Skrevet

Jeg bestilte et tyllskjørt fra ebay for noen måneder siden, men str.S er vist LITT annerledes i Kina enn i Norge :fnise: Tror ikke jeg fikk det rundt hue engang.

Syntes det er vanskelig å kjøpe til fra Ebay siden bilder ofte ikke stemmer med hva man får. Skjørtet jeg kjøpte var i utrolig billig materialer også.

Man må øve seg litt på ebay:) Etterhvert vet man hvor man bør kjøpe og ikke. Det er ikke alltid lurt å kjøpe det billigste, fra kina. Ofte det bare er ræl. Og sjekk hvor mye rating og tilbakemeldinger butikken har.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv etsy, f.eks. selgerne Fanfaronada eller Ouma.

Anonymous poster hash: 2926b...ba8
Skrevet

Cathrine Hammel har tyllskjørt, søk på google ;)

AnonymBruker
Skrevet

NoaNoa pleier også å ha.

Anonymous poster hash: 28c43...ed1

AnonymBruker
Skrevet

Ellos

Anonymous poster hash: 51678...96b

Skrevet

Jeg kjøpte fra en annen selger som jeg ikke finner igjen i farta, men tror det er samme modell som her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...