Angstkvinnen Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Jeg er på utkikk etter et tyllskjørt i hvitt, men har faktisk ikke funnet et på et helt år. I stad så jeg at Fotballfrue har et, men hun svarer ikke på kommentaren min om hvor det er fra. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Her er bildet: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/07/IMG_8065.jpg
Angstkvinnen Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2014 Helt sikkert fra internett. Prøv ebay fks:) Jeg bestilte et tyllskjørt fra ebay for noen måneder siden, men str.S er vist LITT annerledes i Kina enn i Norge Tror ikke jeg fikk det rundt hue engang. Syntes det er vanskelig å kjøpe til fra Ebay siden bilder ofte ikke stemmer med hva man får. Skjørtet jeg kjøpte var i utrolig billig materialer også.
Kjempeliten Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Jeg bestilte et tyllskjørt fra ebay for noen måneder siden, men str.S er vist LITT annerledes i Kina enn i Norge Tror ikke jeg fikk det rundt hue engang. Syntes det er vanskelig å kjøpe til fra Ebay siden bilder ofte ikke stemmer med hva man får. Skjørtet jeg kjøpte var i utrolig billig materialer også. Man må øve seg litt på ebay:) Etterhvert vet man hvor man bør kjøpe og ikke. Det er ikke alltid lurt å kjøpe det billigste, fra kina. Ofte det bare er ræl. Og sjekk hvor mye rating og tilbakemeldinger butikken har. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Prøv etsy, f.eks. selgerne Fanfaronada eller Ouma. Anonymous poster hash: 2926b...ba8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 NoaNoa pleier også å ha.Anonymous poster hash: 28c43...ed1
Stueloff Skrevet 4. juli 2014 #10 Skrevet 4. juli 2014 Jeg kjøpte fra en annen selger som jeg ikke finner igjen i farta, men tror det er samme modell som her.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #11 Skrevet 4. juli 2014 Må det være hvitt...? I grått her: http://www.laredoute.no/mademoiselle-r/skjort-i-tyll/461222?N=1z141xaZ68w&Ns=RankValue5|1&Nao=6&selArt=331002 Anonymous poster hash: d3f70...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå