Gå til innhold

Muslimske menn, mist attraktive partnere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hele tiden får vi høre om stygge ting om muslimske menn. De holder jentene sine innendørs, de lar dem ikke gjøre som de vil. Ser på dem generelt som mindre verdifulle. De driver på med jævelskap og er generelt sett fraværende i husarbeidet, selv om mange går på NAV. Virker som ha mindre moral, og bryter til og med religionen sin mer enn den gjennomsnittlige nordmann.

Er disse de minst attraktive personene du kan ha som partner?

Anonymous poster hash: 50f02...dff
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Helt ærlig, blir man sammen med en muslimsk mann og ender opp i et helvete så har man seg selv å takke.

Endret av Steamboat
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, blir man sammen med en muslimsk mann og ender opp i et helvete så har man seg selv å takke.

Det er jo forskjell på dem også. Men ofte er i vertfall kvinnenes stilling ganske lik i disse kulturene. Så ja, du er litt dum.

• Liker 1
Skrevet

Er kjæreste med en muslim, og han er verdens snilleste og behandler meg kjempe bra. Ser at det er mange fordommer ute å går ang muslimske menn, noe som er utrolig trist med tanke på at det ikke alltid stemmer at de er så forferdelige så mange tror de er.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hele tiden får vi høre om stygge ting om muslimske menn. De holder jentene sine innendørs, de lar dem ikke gjøre som de vil. Ser på dem generelt som mindre verdifulle. De driver på med jævelskap og er generelt sett fraværende i husarbeidet, selv om mange går på NAV. Virker som ha mindre moral, og bryter til og med religionen sin mer enn den gjennomsnittlige nordmann.

Er disse de minst attraktive personene du kan ha som partner?

Som gruppe: Ja. Enkeltindivider kan være fine folk, men rent statistisk er de fort den mest problematiske gruppen i samfunnet som ikke i utgangspunktet er en gruppe på grunn av lovbrudd. Finnes ålreite muslimske menn, jeg kjenner noen selv, men det er helt rasjonelt å mene at det er en av de aller mest risikable gruppene å involvere seg med. Synd for de snille og greie.

Anonymous poster hash: 3edaf...0cd

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Er kjæreste med en muslim, og han er verdens snilleste og behandler meg kjempe bra. Ser at det er mange fordommer ute å går ang muslimske menn, noe som er utrolig trist med tanke på at det ikke alltid stemmer at de er så forferdelige så mange tror de er.

Selvsagt ikke alltid, men statistikken taler ikke til muslimske menns fordel dessverre.

Anonymous poster hash: 580b5...bf7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er den minst attraktive gruppen som partnere. Ville aldri blitt sammen med en muslimsk mann.

Anonymous poster hash: 78e28...87a

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir hans søstere bahandlet da? Er de like frie som han og like mye verdt? Jeg blir kvalm av norske jenter som blir i lag med slike folk. En skal ikke være i lag med slike mennesker.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Er kjæreste med en muslim, og han er verdens snilleste og behandler meg kjempe bra.

Ting pleier å forandre seg når man blir gift. Da er man deres. Og når barna blir født kommer den muslimske oppdragelsen inn i bildet. De skal være gode fedre og følge skikk og bruk.

Det er ikke mulig å vite på forhånd hvordan ens kjæreste blir. Det kan godt være at en del norske blåøyde får seg en overraskelse da. Personlig er en muslimsk mann helt uaktuelt, uansett hvor hyggelig han måtte være.

Anonymous poster hash: debfe...d67

• Liker 17
Gjest Idollet
Skrevet

Jeg vet ikke hva kvinner synes. Men jeg synes de er dårlige mennesker og har en stygg religion. Som ødelegger kvinner og undertrykker. Det er synd at noen norske kvinner blir i lag med dem når de behandler sine søstre og kvinner på denne måten.

• Liker 9
Skrevet (endret)

.

Endret av Hypnotica
  • Liker 6
Gjest Riskjeks
Skrevet

Har ingenting til overs for konservative religiøse/svært religiøse, uansett religion.

Men langt fra alle muslimer er terrorister som nekter kona å gå ut døra, selv om mediene gjerne fremstiller det.

• Liker 5
Gjest Silverstream
Skrevet

Jeg vil ha en kjæreste som deler samme livssyn og kultur som meg

AnonymBruker
Skrevet

Muslimer holder jeg meg langt unna !

Anonymous poster hash: d2102...391

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Å være muslim i seg selv er ingen problem, på mange måter har muslimske familier et felleskap de fleste kan drømme om. Selv jobber jeg med gamle og syke folk, og de muslimske eldre blir pleiet og tatt vare på av familien, om de bor på pleiehjemmet får de besøk helt til solnedgang og familein tar ofte med seg mat. De aller fleste norske eldre vi har på senteret er mutters alene, til tross for at mange har barn eller søsken som bor i byen. Vi på senteret er de eneste som gir dem oppmerksomhet på ukesvis, de gleder seg til den korte turen vi triller dem om dagen, og det noe som skjærer meg i hjertet.

Men til spørsmålet, så nei det å være muslim er ikke et problem i seg selv for min del, men det å være ekstremist finner jeg meg ikke i uansett religion. Men jeg vil gjerne ha noen med samme kultur som meg selv, så det blir nok ikke en muslim (eller folk fra utlandet generelt) med det første for min del.

Anonymous poster hash: 9e495...926
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men til spørsmålet, så nei det å være muslim er ikke et problem i seg selv for min del, men det å være ekstremist finner jeg meg ikke i uansett religion. Men jeg vil gjerne ha noen med samme kultur som meg selv, så det blir nok ikke en muslim (eller folk fra utlandet generelt) med det første for min del.

Anonymous poster hash: 9e495...926

Jeg har et spørsmål. Det er på ingen måte vondt ment eller anklagende, kun genuin nysgjerrighet:

Jeg er en mann med bakgrunn fra en annen del av verden. Jeg skrev et innlegg over her også, men jeg er altså mann, selv om man kanskje tenkte annet siden jeg svarte i denne tråden.

Jeg ser at du mener at kulturforskjeller er et problem i et forhold. Helt enig der. Men hva tenker du om oss som forsåvidt har en annen kulturell bakgrunn, men samtidig er ganske norske av oss? Jeg er "fra utlandet", jeg har et annet språk enn norsk som morsmål, et utenlandsk navn og nesten alt av familie holder til på andre siden av kloden. Samtidig er jeg ikke religiøs, jeg spiser pinnekjøtt og ribbe i julen, drikker øl til fotball med kompiser og jeg er såpass sosialliberal at jeg hadde en tråd her inne for en god stund siden om hvordan best å hjelpe og støtte en kompis som var på vei ut av skapet. Stemmer i sentrum, er vestlig, men samtidig har jeg naturlig nok et helt annet forhold til min families hjemland enn nordmenn flest har. Følger med på nyheter derfra, politikk derfra og reiser dit med jevne mellomrom. Samtidig er det Norge som er landet jeg føler lojalitet til, om man skal bruke det ordet. Så ville en som meg vært "innenfor" for din del, eller er det ønskelig med norsk kultur through and through?

Bare for å gjenta det: Hvis jeg høres kritisk eller anklagende ut er det overhodet ikke meningen, og alle svar på det er like gode. Jeg er bare nysgjerrig på hvordan folk tenker :)

Anonymous poster hash: 3edaf...0cd

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

En av mine beste venner er muslim,han er gift med ei som er norsk. Han er en interessant samtalepartner og generellt veldig allright mann.

Ville likevel aldri blitt sammen med en muslim. De har sin kultur som ikke går å overse. Og praktiserende muslimer er no no.

Nå snakker vi forhold da.

Men trenger ikke bekymre meg,for nå ville det vært like uaktuelt andre veien :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir hans søstere bahandlet da? Er de like frie som han og like mye verdt? Jeg blir kvalm av norske jenter som blir i lag med slike folk. En skal ikke være i lag med slike mennesker.

Jeg var sammen med en muslim i to år. Han var hyggelig og grei, og var vestlig i alle måter. Alle måter enn familiefronten. Anstrengt forhold til foreldrene, og søsteren hadde ikke like rettigheter som brødrene. Hun fikk ikke lov til å bo et sted uten en mannlig familiemedlem (23 år gammel), hun hadde blitt voldtatt av en de prøvde og arrangere ekteskap med, hun fikk ikke lov til å studere der hun ville, kun i den byen foreldrene bor slik hun kunne (skulle) bo hjemme. Brødrene har blonde norske kjærester.

Anonymous poster hash: 58c98...c15

AnonymBruker
Skrevet

Muslimsk, kristen, hinduist, jøde, buddhist er like ille.. Ingen troner over... Jeg dater ikke folk som er religiøse, uansett religion.

Gjelder også andre som sier de er hekser, satanister osv. Kan du ikke stole på deg selv og må lene deg på en tro så er du ikke noe for meg.

Anonymous poster hash: 5c54f...526

AnonymBruker
Skrevet

Muslimske menn er definitivt nederst på stigen for min del. Går heller singel for resten av livet mitt.

Anonymous poster hash: 172df...bfa
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...