Gjest Tassen10 Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Ser i flere tråder at mange jenter skriver at de har mistet troen på nettsider fordi de bare møter drittsekker som kun er ute etter en ting, og når de har fått dette, så sier de takk og farvel. Men hvordan kan dere vite at det er dette som grunnen? Altså at det er menn der ute som bevisst er ute etter å å seg ett ligg, og ikke noe mer?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Fordi mange ikke innser at det kan være andre ting som gjorde at de ikke ønsket å gå videre. Når kvinner alltid går for de beste mennene må de selv ha mye å tilby for et forhold. Anonymous poster hash: c8266...e05 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Sannheten er denne Kvinner er like ille som menn. Det er nok av kvinner som er ute etter en ting...........penger Ja jeg vet nå kommer jeg til og bi anklaget for å være en bitter mann med liten penis Anonymous poster hash: f09e9...d3e 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Det at noen har et overdrevent seksuelt fokus fra starten og det blir tydelig. Andre kan t.o.m. presisere at de ikke vil ha et forhold. En del av problemet er jo at mange kvinner som nettdater sprer beina etter veldig kort tid. Så tar fyren aldri kontakt igjen og de konkluderer med at de ikke ville ha mer enn sex. Det kan for så vidt stemme, men det er vanskelig å vite. Dersom de lot datingfasen pågå litt lenger, de ble kjent og fyren kunne anse om de var kompatible og om han fant henne interessant, så kunne det blitt noe mer. Menn er ikke veldig segregert eller spesifikke - det er ikke som om halvparten bare vil ha forhold og den andre halvpart bare vil ha sex. Den jevne mann sier ja takk til et lett ligg men er åpen for et forhold med den rette. Anonymous poster hash: c007d...f14 2
Gjest sunniva95 Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Sannheten er denne Kvinner er like ille som menn. Det er nok av kvinner som er ute etter en ting...........penger Ja jeg vet nå kommer jeg til og bi anklaget for å være en bitter mann med liten penis Anonymous poster hash: f09e9...d3e Faktisk enig med deg Og jeg er kvinne...ikke bitter men har ikke liten penis....sorry...kunne ikke dy meg 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Sannheten er denne Kvinner er like ille som menn. Det er nok av kvinner som er ute etter en ting...........penger Ja jeg vet nå kommer jeg til og bi anklaget for å være en bitter mann med liten penis Anonymous poster hash: f09e9...d3e HAH! Taper! Så bitter du er om den lille penisen din! Vedder på at musa mi strekker seg lengre enn din.Anonymous poster hash: e4f75...04b
Gjest sunniva95 Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 HAH! Taper! Så bitter du er om den lille penisen din! Vedder på at musa mi strekker seg lengre enn din.Anonymous poster hash: e4f75...04b ..men er *lang mus* noe bedre enn kort penis...njææææ 3
Marie90 Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Ser i flere tråder at mange jenter skriver at de har mistet troen på nettsider fordi de bare møter drittsekker som kun er ute etter en ting, og når de har fått dette, så sier de takk og farvel. Men hvordan kan dere vite at det er dette som grunnen? Altså at det er menn der ute som bevisst er ute etter å å seg ett ligg, og ikke noe mer? Det er ofte en forsvarsmekanisme, dvs. en metode for å legge skylden hos ham. Han ville ikke ha noe mer med deg å gjore, ergo var han bare ute etter sex, det var ikke fordi du ikke var interessant nok eller hadde nok å tilby. Det finnes selvsagt menn som er i et livsstadium der de bare fokuserer på sex, ligge med mange kvinner osv. - kanskje spesielt dersom de er unge eller tester ut noen nye sjekkemetoder. Men som regel er de fleste menn åpne for et forhold dersom de finner en fantastisk kvinne. Mange kvinner idag, kanskje spesielt de som nettdater, har sex såpass tidlig at menn egentlig trenger å velge eller bevise noe som helst. 1
Gjest Tassen10 Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Det er ofte en forsvarsmekanisme, dvs. en metode for å legge skylden hos ham. Han ville ikke ha noe mer med deg å gjore, ergo var han bare ute etter sex, det var ikke fordi du ikke var interessant nok eller hadde nok å tilby. Det finnes selvsagt menn som er i et livsstadium der de bare fokuserer på sex, ligge med mange kvinner osv. - kanskje spesielt dersom de er unge eller tester ut noen nye sjekkemetoder. Men som regel er de fleste menn åpne for et forhold dersom de finner en fantastisk kvinne. Mange kvinner idag, kanskje spesielt de som nettdater, har sex såpass tidlig at menn egentlig trenger å velge eller bevise noe som helst. Ja. Det er vel egentlig dette jeg også har en mistanke om. Jeg har hatt dater der jeg har dumpet vedkommende etter å hatt sex. Men det har jo overhodet ikke vært fordi jeg kun har vært ute etter en ting. Det har jo vært mange forskjellige grunner jeg har hatt til dumpingen. Jeg dater fordi jeg liker å treffe mennesker, og møter jeg ei bra jente er jeg selvfølgelig innstilt på ett langvarig forhold, men jeg syns jo det er ok med ett ligg også, selv om det er andre ting med jenta som gjør at jeg føler det ikke kan bli oss. Får jeg full klaff med ei jente jeg liker på en date, og vi har bra sex, så ser jeg virkelig ingen grunn til å dumpe henne, for så å leite videre etter neste "bytte" på nettet.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Jeg er egentlig ute etter mye mer enn bare sex. Men for DEG skal jeg gjøre et unntak.... Anonymous poster hash: b370a...6ed
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Ja. Det er vel egentlig dette jeg også har en mistanke om. Jeg har hatt dater der jeg har dumpet vedkommende etter å hatt sex. Men det har jo overhodet ikke vært fordi jeg kun har vært ute etter en ting. Det har jo vært mange forskjellige grunner jeg har hatt til dumpingen. Jeg dater fordi jeg liker å treffe mennesker, og møter jeg ei bra jente er jeg selvfølgelig innstilt på ett langvarig forhold, men jeg syns jo det er ok med ett ligg også, selv om det er andre ting med jenta som gjør at jeg føler det ikke kan bli oss. Får jeg full klaff med ei jente jeg liker på en date, og vi har bra sex, så ser jeg virkelig ingen grunn til å dumpe henne, for så å leite videre etter neste "bytte" på nettet. hva er det som skal til for at du liker jenta? Anonymous poster hash: 26e2d...e3a
Gjest Iben Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Skjønner ikke hvorfor det er så mye verre å bare være ute etter en ting (sex) enn det det er å bare være ute etter fire ting (huse, hage, volvo, barn). 1
Gjest Whitestripes Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 Skjønner ikke hvorfor det er så mye verre å bare være ute etter en ting (sex) enn det det er å bare være ute etter fire ting (huse, hage, volvo, barn). Det er det vel ikke heller, problemet er bare at mange later som de er ute etter noe mer, kun for å få sex, og da føler man seg utnyttet. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #14 Skrevet 2. juli 2014 ..men er *lang mus* noe bedre enn kort penis...njææææ Det jeg sa der sa noe om hvor langt penisen hans strakk seg ikke omvendt Anonymous poster hash: e4f75...04b
Gjest Tassen10 Skrevet 2. juli 2014 #15 Skrevet 2. juli 2014 hva er det som skal til for at du liker jenta? Anonymous poster hash: 26e2d...e3a At jeg får ett godt inntrykk av henne. At jeg tenner på henne både fysisk og psykisk. At hun er i godt humør osv.
Gjest BettyBoop Skrevet 2. juli 2014 #16 Skrevet 2. juli 2014 Det er ofte en forsvarsmekanisme, dvs. en metode for å legge skylden hos ham. Han ville ikke ha noe mer med deg å gjore, ergo var han bare ute etter sex, det var ikke fordi du ikke var interessant nok eller hadde nok å tilby. Det finnes selvsagt menn som er i et livsstadium der de bare fokuserer på sex, ligge med mange kvinner osv. - kanskje spesielt dersom de er unge eller tester ut noen nye sjekkemetoder. Men som regel er de fleste menn åpne for et forhold dersom de finner en fantastisk kvinne.Mange kvinner idag, kanskje spesielt de som nettdater, har sex såpass tidlig at menn egentlig trenger å velge eller bevise noe som helst. tro meg. Har man opplevd det så gjør man ikke annet enn å spekulere i hva som er galt med en selv og man føler seg mislykka og at ingen vil ha en... Hva med å fortelle folk hva som er galt slik at man kan forbedre seg til nedte gang framfor å ignorere? Og hva med å bare la være å ligge med noen man finner uinteressant? Bare det er drittsekkoppførsel i seg selv. 1
Marie90 Skrevet 2. juli 2014 #17 Skrevet 2. juli 2014 tro meg. Har man opplevd det så gjør man ikke annet enn å spekulere i hva som er galt med en selv og man føler seg mislykka og at ingen vil ha en... Hva med å fortelle folk hva som er galt slik at man kan forbedre seg til nedte gang framfor å ignorere? Og hva med å bare la være å ligge med noen man finner uinteressant? Bare det er drittsekkoppførsel i seg selv. Hvis man er tiltrukket av noen og de vil ha sex med deg også, er det helt legitimt. Så lenge det ikke er voldtekt, så er to med på leken. Vil man ikke ha sex utenfor forhold, ikke ha sex utenfor forhold. Så enkelt er det. Det å synes man er "mislykka" og det å genuint spekulere i hva som gikk galt er to forskjellige ting. Mesteparten av trådene her starter ikke med "jeg burde ha droppet å ha sex med ham på andre date" eller tanker rundt at de kunne blitt bedre kjent og lest hans interesse, det er ofte mer selvmedlidenhet og "for en drittsekk".
Gjest BettyBoop Skrevet 2. juli 2014 #18 Skrevet 2. juli 2014 Hvis man er tiltrukket av noen og de vil ha sex med deg også, er det helt legitimt. Så lenge det ikke er voldtekt, så er to med på leken. Vil man ikke ha sex utenfor forhold, ikke ha sex utenfor forhold. Så enkelt er det. Det å synes man er "mislykka" og det å genuint spekulere i hva som gikk galt er to forskjellige ting. Mesteparten av trådene her starter ikke med "jeg burde ha droppet å ha sex med ham på andre date" eller tanker rundt at de kunne blitt bedre kjent og lest hans interesse, det er ofte mer selvmedlidenhet og "for en drittsekk". jeg syns det er legitimt om de er ærlige om det ja. Men det er det ikke alle som er
Marie90 Skrevet 2. juli 2014 #19 Skrevet 2. juli 2014 jeg syns det er legitimt om de er ærlige om det ja. Men det er det ikke alle som er Handling teller mer om ord. I stedet for å forvente at alle skal komme ut og si hva de tenker hele tiden (hvilket ingen gjor), ikke ha sex til det er avtalt monogami. Sannheten er at de fleste kvinner ikke våger å stille krav, og retter pekefinger i etterkant.
Gjest BettyBoop Skrevet 2. juli 2014 #20 Skrevet 2. juli 2014 Handling teller mer om ord. I stedet for å forvente at alle skal komme ut og si hva de tenker hele tiden (hvilket ingen gjor), ikke ha sex til det er avtalt monogami. Sannheten er at de fleste kvinner ikke våger å stille krav, og retter pekefinger i etterkant. er så ikke enig med deg. Han kan ha sagt så mye piss for å få jenta til sengs fordi han mener dette er en så bra måte å bli kjent på osv.. er man sånn kan man ikke forkaste noen som kjæresyemateriale fordi hun ikke venta. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå