foxie Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Når jeg får rester etter is ( 2-liter bokser eller sånn) lar jeg dette smelte og så bruker jeg det i vaffelrøra. Det egner seg best med vanilje is. Dette gjør jeg fordi jeg er ikke særlig glad i is som har vært sånn halvtinet, og jeg hater når isen krystalliserer seg.Men skal love deg at det blir gode vaffler.
Gjest Lea Skrevet 23. juni 2004 #4 Skrevet 23. juni 2004 Rester? Av is? Hvordan får du til rester? :o
Tusenfryd Skrevet 23. juni 2004 #5 Skrevet 23. juni 2004 Rester? Av is? Hvordan får du til rester? :o Du skrev akkurat det jeg skulle skrive. Rester av is har jeg aldri hørt om før.
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #6 Skrevet 23. juni 2004 God idé. Jeg har forresten et tips for hvordan unngå iskrystaller, legg et ark aluminiumsfolie helt tett oppå isen. Da dannes krystallene oppå folien istedet og kan enkelt løftes vekk.
Grooo Skrevet 23. juni 2004 #7 Skrevet 23. juni 2004 God idé. Jeg har forresten et tips for hvordan unngå iskrystaller' date= legg et ark aluminiumsfolie helt tett oppå isen. Da dannes krystallene oppå folien istedet og kan enkelt løftes vekk. Det der hørtes genialt lurt ut, genialt enkelt også... Takk!
Gjest 1111 Skrevet 23. juni 2004 #8 Skrevet 23. juni 2004 Ja, det er kjempegodt med vafler med iskrem i!
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #9 Skrevet 23. juni 2004 Du skrev akkurat det jeg skulle skrive. Rester av is har jeg aldri hørt om før. Skulle det mot formodning være rester av is her, med iskrystaller fordi jeg har vært lat, så lager jeg milkshake av det, er ikke så nøye med iskrystallene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå