Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute med jentene i helga, og da møtte jeg en utrolig sjarmerende mann. Han kjenner forloveden min(gifter oss om 2 uker) og jeg snakket endel med han. Jeg forguder mannen min og elsker han over alt. Men etter at jeg møtte denne andre mannen har jeg tenkt mye på han,og det plager meg. Jeg er redd for å møte ham fordi da er jeg redd jeg rødmer. Er dette fordi bryllupet nærmer seg,eller er det bare normalt? Ingen er nydeligere enn mannen min,og jeg hadde aldri i livet byttet han ut. Men det er noe med han jeg møtte som får meg til å snoke på facebook og bla gjennom bildene hans ...

Anonymous poster hash: 44cd8...20e

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Det her helt normalt å finne interesse i en kjekk og hyggelig mann. Det er ikke å legge skjul på at det finnes mange flotte personer med tiltrekkende ytre og personlighet rundt oss. Helt normalt å bli fristet, men det betyr ikke at din mann er mindre riktig for deg selv om.

Men så er resten avhengig i hva du gjør med det. Du kan velge å syns han er flott og kjekk, og tenke at den jenten som får han er heldig, like heldig som du er fordi du har allerede funnet mannen i ditt liv.

Eller du kan la det utvikle seg følelsesmessig hos deg og gå i en rettning hvor du setter fremtid og samliv med mannen din i fare.

Tror ikke du har noe å frykte. Det er lov å titte på Guds skaperverk. Akkurat som en vakker solnedgang eller flotte naturopplevelser. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg tar meg i å se på bilder av han på facebook. Og da kribler det i meg. Igår gikk jeg på arbeidsplassen hans (butikk) fordi jeg håpte å se han..er det slemt av meg?

Skrevet

Ts her. Jeg tar meg i å se på bilder av han på facebook. Og da kribler det i meg. Igår gikk jeg på arbeidsplassen hans (butikk) fordi jeg håpte å se han..er det slemt av meg?

Du oppsøker rett å slett problemer, å kan fort ende i en vond spiral. Her er det viktig å tenke på hva som betyr noe, å husk, en liten crush kan gå over før du vet ordet av det, å da er det ikke verdt å risikere det samholdet du å mannen din har bygd opp.

Jeg kan forstå det er pirrende, å det er normalt når sjarmerende mennesker gir deg en ny form for oppmerksomhet, som du gjerne ikke har fått på lenge, eller rett å slett tar for gitt av din egen mann.

Skal du ha samvittigheten i orden, kan du dessverre ikke få i pose å sekk

• Liker 1
Skrevet

Jeg var ute med jentene i helga, og da møtte jeg en utrolig sjarmerende mann. Han kjenner forloveden min(gifter oss om 2 uker) og jeg snakket endel med han. Jeg forguder mannen min og elsker han over alt. Men etter at jeg møtte denne andre mannen har jeg tenkt mye på han,og det plager meg. Jeg er redd for å møte ham fordi da er jeg redd jeg rødmer. Er dette fordi bryllupet nærmer seg,eller er det bare normalt? Ingen er nydeligere enn mannen min,og jeg hadde aldri i livet byttet han ut. Men det er noe med han jeg møtte som får meg til å snoke på facebook og bla gjennom bildene hans ...

Ingen er nydeligere enn mannen din og du vil ikke bytte ham ut, gifter dere om to uker og så snoker du etter en annen på facebook og arbeidsplass? *risterpåhodet*

• Liker 2
Skrevet

Dersom du virkelig vil gifte deg med mannen din, så tar du et valg angående han andre mannen. Det er lov å bli sjarmert, men når du oppsøker arbeidsplass så går det for langt. Ikke snok på Facebooken heller, du begynner jo å dyrke denne mannen...

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 02 Jul 2014 - 10:06, said:

AnonymBruker, on 03 Jul 2014 - 08:22, said:

Dette er jo noe som skjer i mange langvarige forhold. Du må tenke over hva som er rett for deg. Er forloveden din den rette for deg så styrer du unna han du møtte på byen. Det vil si at du unngår butikken han jobber i, og du søker ikke opp bilder av han på nettet. Det er slemt av deg i forhold til din forlovede å oppsøke han bevisst, mener jeg.

Man kan lite/ingenting for hvilke følelser som måtte oppstå for andre når man er i ett forhold. Men man kan noe for hva man eventuelt gjør med det. Uansett bør du gjøre det helhjertet det du velger.

Anonymous poster hash: ed02c...691

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...