AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 I januar var vi i Sverige på nordby. Kjøpte en jeans - armani til 1200,- kroner. Mannen brukte denne noe ganger også rakner den i sømmen i skrittet. Han tok en telefon til butikken, ettersom vi bor i Norge. Damen sier at dessverre er dette er velkjent problem med disse buksene. Men bare ta med buksen og Kom så skal det la seg ordnes. Jeg tar turen over. Leverer buksen og mannen i kassen sier at han må ringe armani. Han sier at han ikke kan gi meg penger eller ny vare før armani godkjenner det. Han forklarer det med at ellers ville butikken gått konkurs for hver gang. Han ringer, men får ikke svar. Han ber meg gå en runde. Enden på visa er at jeg venter i tre timer på senteret på at han skal få tak i armani. Til slutt sier han at armani sier at de må kontakte butikken og gi endelig svar. Derfor må jeg legge igjen buksen og dra hjem. Dette er på en tirsdag - han lover å ringe innen uken. Det gikk en uke. Ikke noe nytt. Jeg sender en Mail, de beklager og sier at det er ikke noe nytt i saken. I dag har det gått over tre uker! Sendt ny Mail som dem ikke besvarer. Har skrevet på Facebook siden dems, men ikke der heller er det svar. Hva gjør jeg? Hvilken vei går jeg? Dette er langt å kjøre og som kunde føler jeg meg lurt og glemt! Hvilke knapper trykker jeg på for å skremme dem litt og fåbfortgang ? Anonymous poster hash: 9ab43...d54
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Er det en kjedebutikk? Isåfall kan du både ta kontakt med den aktuelle butikken, og med hovedkontoret. Anonymous poster hash: b0d60...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Dessverre ingen kjedebutikk dette. Butikken heter individ prestige, ligger på nordby shoppingsenter. Anonymous poster hash: 9ab43...d54
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Dessverre ingen kjedebutikk dette. Butikken heter individ prestige, ligger på nordby shoppingsenter. Anonymous poster hash: 9ab43...d54 Og de er kjent for nettopp dette! Du er absolutt ikke alene! Derfor nesten ingen lokale handler der. Anonymous poster hash: 3a31e...330
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Kan jeg spørre hva du mener med det? Hvilket grunnlag du har for å si det? Har du noen erfaring? Anonymous poster hash: 9ab43...d54
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Sjekk her da. http://forbrukereuropa.no/no/ Anonymous poster hash: b0d60...7c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå