pusleline Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Hva og hvor mye av siv trenger man ei uke I Danmark? Er klar over at være kan variere veldig, derfor jeg synes det er litt vanskelig. ...
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Det er jo umulig å gi deg relevant hjelp uten mer info, eks.: -skal dere bo sentralt (tilgang til apotek, klesbutikker o.l.)? -tilgang på vaskemaskin? -skal dere ha med bil og er det god plass i bilen? -hvilke planer har dere for uka? -er det utstyr der dere skal bo (seng, barnestol o.l.)? Anonymous poster hash: 64f06...415
pusleline Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2014 Vi har bil med, men vi er 5 så det blir nok ikke god plass selv om det er romslig plass i utg.pkt. Vet ikke hva salgs butikkutvalg vi har i nærheten, lite sted som er ukjent for hele reisefølget. Det er vaskemaskin i huset. Vi har lite planer for utflukter, med unntak av to dager (dyrepark og liten by).
pusleline Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2014 Det et seng og stol til barnet i huset.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Med tilgang på vaskemaskin forenkles ting: Jeg ville pakket klær til 7 dager, men tenkt at jeg sku vaske klær en gang i løpet av uka. Også ville jeg pakket støvler og regnbukse. Et lite reiseapotek(alla dette) + solkrem, termometer, pinex og saltvannspray (+ evt annet deres bruker regelmessig som er greit å ha for hånd). Leker som tar liten plass, eks: oppblåsbar badeball (evt ballonger), et byggesett, noen små lekebiler og puslespill. Bleier var hvertfall tidligere dyrt i Danmark, så ei pakke eller to hvis dere får lurt det innimellom. Ville også vurdert en reisetrille som kan legges helt ned. Denne tar liten plass i bilen og er lett å manøvrere selv om det er mye folk. Mitt beste tips er vakuumposer man kan presse lufta ut av uten å være avhengig av støvsuger. Da ville jeg tatt med dyna og puta barnet bruker til vanlig. Også bør dere pakke en bilsykebag: lett tilgjengelig, men med alt dere trenger ved oppkast. Anonymous poster hash: 64f06...415
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Med tilgang på vaskemaskin forenkles ting: Jeg ville pakket klær til 7 dager, men tenkt at jeg sku vaske klær en gang i løpet av uka. Også ville jeg pakket støvler og regnbukse. Et lite reiseapotek(alla dette) + solkrem, termometer, pinex og saltvannspray (+ evt annet deres bruker regelmessig som er greit å ha for hånd). Leker som tar liten plass, eks: oppblåsbar badeball (evt ballonger), et byggesett, noen små lekebiler og puslespill. Bleier var hvertfall tidligere dyrt i Danmark, så ei pakke eller to hvis dere får lurt det innimellom. Ville også vurdert en reisetrille som kan legges helt ned. Denne tar liten plass i bilen og er lett å manøvrere selv om det er mye folk. Mitt beste tips er vakuumposer man kan presse lufta ut av uten å være avhengig av støvsuger. Da ville jeg tatt med dyna og puta barnet bruker til vanlig. Også bør dere pakke en bilsykebag: lett tilgjengelig, men med alt dere trenger ved oppkast. Anonymous poster hash: 64f06...415 Ble no tull med linkinga der, men tenkte på slike ferdig pakkede førstehjelpsutstyrpakker man får kjøpt til å ha i bil, på hytta o.l. Det eneste som pleier å mangle der er saltvann, men det går det jo ann å legge i selv. Anonymous poster hash: 64f06...415
Gjest Magdalene Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Du trenger vel ikke stort mer enn litt klær? Reisetrille.. Badebleier om der skal bade. Babycall om dere skal sitte ute etter at ungen har lagt seg? Er jo ikke nødvendig å ha med så mye.
pusleline Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2014 Tusen takk for tips Nei, det skal nok lese seg uansett dette, bare kjekt med litt tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå