Gå til innhold

HJEEEELP :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best å bruke på kjolen, for å fjerne støv og rusk. Fant ut da jeg prøvde kjolen....at den var en støv samler............ Noen gode forslag?????

Jeg skal ta på meg kjolen hos frisøren, så for meg at hår fra gulvet bare ville suge seg fast i kjolen. Herregud så mye rart men tenker på i forhold til den store dagen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho:

Kom bare til å lure på om Brudgommen tenker like mange rare tanker/problemstillinger som oss??

:hoho::hoho::hoho:

Men btw, jeg vet ikke hva du skal bruke nei...

:klø:

Skrevet

tror ikke de tenker på sånne ting........ :hoho:

Vi var på øving i kirken i dag, og når presten forklarte hvordan jeg skulle gå opp trappene i kirken. Sa hun noe om at da løfter du på skjørtet/kjolen,bla bla........Det hadde IKKE jeg tenkt på en gang...tenk om jeg snubbler ol...... var min første tanke.

Ting skjer sikkert helt av seg selv :roll:

Skrevet

Kanskje du kan få fjernet det med våtservietter? Eller så hadde kjøpt en sånn teiprulle tror jeg..

Skrevet

Bruk en "klesbørste-tape-rull" ... den tar alt fra hår til støv. Koster vel ca. klr. 50,- på Lindex tror jeg..

Skrevet

Lurt av deg å tenke på alle hårene på gulvet hos frisøren. Slik teiprulle/klesrulle må jo være knall!

Hår er vanskelig å få av nemlig!

Min kjole så ikke ut da jeg gikk ut fra frisøren..i tillegg hadde jeg fått en stor brun flekk på kjolen. Så ut som noe farge-greier! Ikke en ok start liksom.. :roll:

Skrevet

Kjolen tas altså ikke på før etter man har vært hos frisøren. Det å sitte med kjolen på, gjør den jo krøllete som bare av det i tillegg?

Og om kjolen er med til frisøren, pass på at den tas på langt bort fra der det er klippet!

Skrevet

kjøp en antistatisk tøymykner og bland den ut med vann. Ha den i en sprayflaske og spray fra god avstand på kjolen. Prøv først på et laken så den ikke setter flekker... ellers så tror jeg kanskje du får kjøpt antistatiske ferdig sprayer på jernia eller noe lignende.

Ellers så er klesbørtes et godt alternativ...

Skrevet

Takk for mange gode forslag :)

Skrevet

Frisøren min skal hjelpe meg med å riste slep og skjørter skikkelig, utenfor salongen, før vi drar. Hun har erfart at det som regel er tilstrekkelig. Desuten har de eget påkledningsrom der, så jeg slipper å ta på meg kjolen midt oppi alle hårene ute i frisøravdelingen. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...