Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Ikke stol på noen som bruker flere timer på å svare på din sms, men som alltid har mobilen i hånda når dere er sammen"

Hva mener dere?

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yep, common sense:)

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg får ofte sms som jeg ikke ønsker alltid å svare på med en gang. Har telefonen i nærheten stort sett i nærheten eller med meg. Har lagt et opp som om at folk ikke kan forutsi når de får svar fra meg. Det er ikke noe som helst tvilsomme hensikter bak, bare det at jeg svarer når jeg selv har lyst.

Er det i et forhold du opplever dette ts ? Uansett er det litt mistenksomt om vedkommende er alltid tilgjengelig på mobilen for alle andre :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Da kan man ikke stole på meg tydeligvis.

Har som regel alltid mobilen i nærheten, men det er ofte jeg ikke føler for å svare på en sms med en gang

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sluttet å svare på sms. Stort sett er jeg til å stole på, men liker å utnytte friheten.

Skrevet

Jeg får ofte sms som jeg ikke ønsker alltid å svare på med en gang. Har telefonen i nærheten stort sett i nærheten eller med meg. Har lagt et opp som om at folk ikke kan forutsi når de får svar fra meg. Det er ikke noe som helst tvilsomme hensikter bak, bare det at jeg svarer når jeg selv har lyst.

Er det i et forhold du opplever dette ts ? Uansett er det litt mistenksomt om vedkommende er alltid tilgjengelig på mobilen for alle andre :)

Ja det er i et forhold. Jeg er meget overbærende. Jeg maser ikke og vet jo stort sett hva han gjør, så når han kjører bil, er på jobb, møter osv så sender jeg ikke sms, men gjør jeg det så forventer jeg ikke svar umiddelbart heller. Har et avstandsforhold.

Men det er de andre gangene, der jeg har sendt sms, og jeg ser han også er pålogget facebook innimellom.. Sist gikk det 15 timer uten svar. Og når vi er sammen er mobilen med overalt, og brukes konsekvent, dersom noen ringer så tar han den, sender noen sms/melding på Facebook, så svarer han umiddelbart.. Faktisk sitter han med mobilen halvparten av tida vi er sammen. Det er derfor jeg undres....

Skrevet

Spør han hvorfor han ikke svarer på SMS da vel..?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var nettopp i et slikt forhold. Eller trodde jeg. Til jeg fikk opp i newsfeeden min på face at han var blitt sammen med "verdens fineste jente"

Gidder han ikke svare er han ikke interessert!

Anonymous poster hash: dbc4e...d30

Skrevet

Var nettopp i et slikt forhold. Eller trodde jeg. Til jeg fikk opp i newsfeeden min på face at han var blitt sammen med "verdens fineste jente"

Gidder han ikke svare er han ikke interessert!

Anonymous poster hash: dbc4e...d30

Lol, ok.

---

1. Man kan være opptatt, derav kan man ikke svare selv om man har telefonen på seg 24/7.

Som fler skriver over her så er man ikke nødt til å svare på en melding med en gang den tikker inn

Skrevet

Lol, ok.

---

1. Man kan være opptatt, derav kan man ikke svare selv om man har telefonen på seg 24/7.

Som fler skriver over her så er man ikke nødt til å svare på en melding med en gang den tikker inn

Det er sant. Og som sagt så vet jeg at han kan være opptatt. Men jeg vet også at man ikke er opptatt fra kl. 17 til kl. 8 dagen etterpå. Spesielt ikke når kjæresten lurer på noe viktig som om en medisin er avglemt der. Da bryr man seg ikke. Evt. blir jeg tatt som en selvfølge. Evt. holder han på med noe annet "viktigere".

Jeg sliter med tillit etter tidligere erfaringer, og dette gjør det ikke bedre.

Også jeg kan la være å svare på sms dersom det ikke haster eller noe. Men ikke til han selv om det ikke er viktige ting. Jeg svarer når jeg har tid å lese meldinga. Det tar meg 15 sekunder.

Så da stusser jeg på hvorfor han stadig vekk ikke svarer meg, men når vi er sammen så svarer han alt og alle fort.

Mobilen er alltid med han. Til og med på do. Dersom han har glemt den på badet og jeg er der inne, så leter han umiddelbart etter den.

Jeg har en dårlig magefølelse. Men vi har vært sammen et år og jeg ønsker at magefølelsen min for en gangs skyld tar feil.

AnonymBruker
Skrevet

Sms anser jeg som noe man svarer på etterhvert/senere/når det passer. Trenger jeg svar med en gang, så ringer jeg (med visse unntak, en venninne kan f.eks. aldri svare på telefonsamtaler mens hun er på jobb, men hun kan motta sms og svare på det så snart hun får en rolig periode). Så jeg ville heller bare ringt, om personen er dårlig til å svare på sms. Men om det er voldsomme misforhold mellom hvor raskt han svarer deg og hvor raskt han svarer alle andre, så bør du jo spørre hvorfor det er sånn.

Anonymous poster hash: 18385...63d
Skrevet

Nå er det jo slik at noen liker å fremstille seg selv som opptatt/har et liv/har noe å gjøre på enn å sitte med mobilen i hånden, og dermed unnlater å svare på en meld med en gang. Trenger jo ikke å ha noe med tillit å gjøre..

• Liker 1
Skrevet

Nå er det jo slik at noen liker å fremstille seg selv som opptatt/har et liv/har noe å gjøre på enn å sitte med mobilen i hånden, og dermed unnlater å svare på en meld med en gang. Trenger jo ikke å ha noe med tillit å gjøre..

Ja.. Jo.. Men man trenger vel ikke å være noen som helst annen enn man er ovenfor kjæresten..?

Han var sånn i begynnelsen også. Jeg sa fra at jeg trenger kontakt innimellom ettersom vi ikke sees i ukedagene. Det ble bedre en stund, men nå er det blitt sånn igjen, bare mye verre da jeg ser at han ikke har noen grunn for å la være å se på mobilen umiddelbart når andre sender han melding.

Jeg har aldri vært en masete person, så jeg vet at det ikke er grunnen til at han lar det være.

Noen ganger når vi chatter på kveldene, så kan han si, i 21-tiden, at han skal legge seg. Men jeg ser at han er pålogget til langt på natt. Det bare forundrer meg.

Kanskje noen bare er sånn..

Skrevet

Jeg vil tro han sier "nå skal jeg legge meg", men mener: "Denne samtalen er pratet og ferdig, nå vil jeg sløve på pcn til jeg sovner".

Skrevet

Jeg vil tro han sier "nå skal jeg legge meg", men mener: "Denne samtalen er pratet og ferdig, nå vil jeg sløve på pcn til jeg sovner".

Ja helt sikkert. Hvorfor kan ikke folk bare være ærlige, så hadde man sluppet all bekymring!!? :P

Skrevet

Haha, det trenger ikke å ha noe med hans ærlighet å gjøre, men hans forventning til din reaksjon på at han ikke orker å prate mer med deg før han sovner :P Jeg ville ikke lagt noe mer i det. Er fornøyd om fyren sier godnatt jeg. Han MÅ ikke legge seg øyeblikkelig etterpå :P

Skrevet

Er det som er, jeg har aldri reagert negativt eller noe når han har sagt at han skulle legge seg.

Men helt i begynnelsen sendte jeg en link på chatten etter 3 timer, som han svarte på, og jeg spurte da om han ikke fikk sove. Fikk da til svar at jeg måtte slutte å stalke han på Facebook. Det gjorde jeg jo overhodet ikke. Men etter det har jeg aldri verken reagert eller sagt noe. Har bare godtatt alt.

Han er særdeles dårlig til å uttrykke følelser. Og han tror at mine erogene soner er to steder på kroppen. Tror han bare er emosjonelt distansert og i grunn vant til å kun tenke på seg selv.

Liv laga...?

Er i tvil..

Gjest brutal_mann
Skrevet

"Ikke stol på noen som bruker flere timer på å svare på din sms, men som alltid har mobilen i hånda når dere er sammen"

Hva mener dere?

I engangstillfeller må det være lov, om dette gjentar seg så ville jeg betynt å lure.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...