Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg holder på å date ei jente, datet henne et par uker. Så har hun svart meg mindre å mindre på meldinger, som resulterte i at jeg lå med ei annen ei, ikke noe følelser eller noe slik, men et ONS.

Hun har så tatt opp kontaktet igjen, jeg kan godt se for meg at hun og jeg kan bli et par, men derfor lurer jeg, har jeg gjort noe galt ved å være sammen med noen andre i denne fasen?

Anonymous poster hash: d2334...a7f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Så lenge dere ikke har blitt mer seriøse enn dating gjør det ingenting (i mine øyne hvertfall).

• Liker 2
Skrevet

Man er ikke utro mot noen man ikke er kjæreste med :)

• Liker 1
Gjest sunniva95
Skrevet

Hmm....du kan se for deg at dere blir et par, men er fortsatt interessert i å knulle andre....Kanskje ikke så veldig interessert i å gå inn i et forhold? Den dagen du ikke er det minste interessert i å knulle andre enn den du kunne tenke deg å bli kjæreste med...da er du klar for et forhold.. :fnise:

Skrevet

Du er kanskje ikke direkte utro i og med at du ikke er i noe forhold med denne personen du dater, men hadde jeg vært daten så hadde jeg droppet deg rimelig fort.

• Liker 1
Skrevet

Hei

Jeg holder på å date ei jente, datet henne et par uker. Så har hun svart meg mindre å mindre på meldinger, som resulterte i at jeg lå med ei annen ei, ikke noe følelser eller noe slik, men et ONS.

Hun har så tatt opp kontaktet igjen, jeg kan godt se for meg at hun og jeg kan bli et par, men derfor lurer jeg, har jeg gjort noe galt ved å være sammen med noen andre i denne fasen?

Hvis dere bare dater og hun i tillegg har svart deg mindre og mindre på meldinger så er du langt i fra utro. Da har jo hun sendt signaler om at hun ikke er så interessert. Det er opp til henne å vise at hun vil ha deg, gjør hun ikke det så kan hun ikke klage på at du ligger med andre, det er helt sikkert...

Gjest Knuse
Skrevet

Hadde jeg vært hun du dater og funnet ut om one night standen din så hadde jeg ikke giddet å treffe deg flere ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke utro, men for "husfredens skyld" ville jeg holdt det for meg selv.

Anonymous poster hash: e487e...259

Gjest Coolaid
Skrevet

Hva er du ute etter med henne du dater ? Og hvilke signaler sender dere ut til hverandre ? Hva lar dere hverandre tro ? Er det greit at hun puler alle kompisene din samtidig hun er med deg ?

Man trenger ikke en klar avtale for å ikke ha sex med andre. Det holder med at man sender hverandre romantiske signaler. Skal man for eksempel kunne pule hvem som helst før man har avtalt at "man er i et forhold" ?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke tenkt å ligge med andre, som sagt dette skjedde når jeg viste lite om hvor jeg hadde henne, nå er kontakten gjennomtatt og jeg forplikter meg selvsagt når ting beveger seg inn i mer seriøse rekker. Nei jeg synes så klart det ikke er greit, egentlig begge veier. Og skulle gjerne gjort det om for å ha orden i rekkene, men jeg vil ikke gjøre noe bigdeal ut av det. Har aldri vært utro mot noen jeg har vært i forhold med, heller ikke hatt noe ønske om det. Har heller gjort det slutt om jeg ønsket å treffe andre.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjefter og smeller i alle mulige tråder på folk som er utro (han anonyme mannen som krangler med Teeden, til den som leser alle utroskapstråder), men her har du ikke vært utro. Du kan slappe helt av. Jeg kan forstå det hvis dama du nå holder på med misliker dette og lar det påvirke dere to dersom hun får vite om det. Det er naturlig, selv om kontakten deres hadde en dupp da dette skjedde. Men det gjør deg ikke til noen utro fyr.

For da dette skjedde var status at dere hadde datet, så hadde du med rette forstått det slik at hun mente det ikke gikk riktig vei, og da var du med en annen. Da har du ikke sveket noen tillit eller gjort noe som kan kalles utroskap. Det kan som sagt godt hende at hun som kontakten nå har blusset opp igjen med ikke vil synes noe om det, og det er jo naturlig at det er ubehagelig når en man har følelser for har seg med andre, men du har ikke vært utro av den grunn.

Anonymous poster hash: dba9c...e18
  • Liker 1
Skrevet

Nei, dere er jo langt ifra kjærester.

Gjest Awzm me
Skrevet

Du er ikke utro, men om dere blir sammen er det ikke en romantisk historie dere har.

Hadde en jeg holdt på med eller datet ligget med noen andre i den fasen så hadde jeg ikke giddet mer.

Skrevet

Du er ikke utro, men om dere blir sammen er det ikke en romantisk historie dere har.

Hadde en jeg holdt på med eller datet ligget med noen andre i den fasen så hadde jeg ikke giddet mer.

Hvorfor det egentlig? Hun trakk seg jo unna og gav inntrykk av liten innteresse...

AnonymBruker
Skrevet

jeg vil selvsagt ikke nevne dette, å la den ballen ligge død. Dette var et ONS jeg ikke har noe kontakt med, tlf, eller sosiale medier. Det betyr ingenting for min del, og ser heller ikke poenget i ta det opp om det var noen som tenkte det.

Jeg tror min romantiske historie starter når vi blir starter å bli seriøse, dermed sagt, så vil jeg satse alt på henne å se det an og ikke multidate eller treffe andre.

TS

Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg slenger med med de andre her som sier at dette ikke er utroskap.

Men, ikke si et ord til noen om at du har hatt ons.

Jeg er ganske så sikker på at de aller fleste ville ha dumpet deg dersom de fant at du har hatt sex med noen andre.

Gjest Awzm me
Skrevet

Hvorfor det egentlig? Hun trakk seg jo unna og gav inntrykk av liten innteresse...

Fordi jeg ikke ønsker en som vil ligge med andre når han er interessert i meg. Hadde ikke vært noen sure miner, men jeg hadde ikke fortsatt, spesielt ikke når vi allerede hadde vært på flere dater.

Jeg dumpet kjæresten min da han fortalte meg at han lå med en jente et par uker før vi begynte å date, men har var allerede interessert i meg da, og jeg i han. Han fortalte det etter et år, så vi ble sammen igjen, men hater fremdeles tanken på det.

Og tanken på at en skulle ha hatt sex med noen andre etter at jeg og daten allerede har hatt sex osv hadde ikke vært en tanke jeg hadde orket å leve med videre. Jeg hadde ikke følt meg noe spesiell da iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...