AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Jeg lurer litt på hvor mange her som har kontakt med eksen sin, eller en av de? Altså om dere ikke har barn sammen med. Hvor mange har du kontakt med nå? Hadde dere opphold uten kontakt etter det ble slutt? Hvorfor har dere fremdeles kontakt? Selv har jeg kontakt med tre, ene taklet jeg ikke trynet på i tre år før vi fant tonen igjen og kan nå prate normalt med. Han ene gikk jeg rett fra forhold til venner med, og det er fremdeles litt vanskelig å finne balansen. Anonymous poster hash: 20db3...c95
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Ofte ønsker en av partene å beholde eksen som "venn" kun i håp om å bli kjærester igjen. Anonymous poster hash: 876b6...5d2
aether Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Ja, hender jeg prater med noen ekser og gamle flammer på Facebook eller på jobb. Rett etter brudd vil jeg ikke ha noe med dem å gjøre, men med tiden og legede sår så er det bare hyggelig å høre hvordan det går og hva dem driver med.
Apocalypse Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Nei. Prater av og til med folk jeg har holdt litt på med - vi kan møtes tilfeldig ute eller utveksle noen ord på Facebook om hvordan det går. Men sist gang jeg snakket med eksen min skrev han at han skulle drepe meg, så han har jeg ikke kontakt med lenger...
Inwe Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Nei. Han skylder meg penger og synes tydeligvis det å spørre om å få de 3 ganger på et år er noe forferdelig mas så han vil ikke ha noe med meg å gjøre. Like greit egentlig, selvom det er surt at pengene er tapt. Den andre eksen min er død, men vi hadde sporadisk kontakt på Facebook i flere år etter at det ble slutt.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Har litt kontakt på snapchat, og hver gang jeg og kjæresten krangler og det går så langt at vi slår opp, skjer heldigvis sjeldent, men et par ganger.. Da møter jeg eksen min, og ender som oftest med sex... Anonymous poster hash: 09e4c...1d9
romtemperert Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Nei. Sporadiske "likes" på Facebook med han siste, ellers ingen kontakt med noen av dem.
rosadilla Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Har kontakt med min siste eks. Men gikk noen måneder uten at vi hadde kontakt.
Gjest Tassen10 Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Kun hvis jeg ikke har følelser overhodet. Sjølplaging i form av å få høre hvor bra hun har det uten meg gidder jeg ikke.
belle_ Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Nei, overhodet ikke. Hadde det i noen måneder etter det ble slutt. Men endte med voldsom krangling, så da var det ikke av interesse.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Alle untatt en enkelt. Kontakten vil være som at du treffer dem ute og gir dem en stooor klem, eller du får eller gir råd på problemer som skulle oppstå. Ingen følelser til stede og det er godt å vite at de har det bra med sine koner Anonymous poster hash: 3ce4c...e3b
Gjest brutal_mann Skrevet 2. juli 2014 #14 Skrevet 2. juli 2014 Nei, hvorfor skulle jeg det? Mennesker jeg ønsker kontakt med ville ikke blitt en eks.
Mrs Smith Skrevet 2. juli 2014 #17 Skrevet 2. juli 2014 Veldig sjeldent. Han er god å prate med og jeg savner han som venn, men det er best at det er som det er.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #18 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har ikke kontakt med min pga han sa til min far at han fortsatt elsket meg ganske lenge etter jeg fikk ny type og da følte jeg det var på sin plass å bryte. Anonymous poster hash: c843f...10f
Infinite Skrevet 3. juli 2014 #19 Skrevet 3. juli 2014 Nope. Hadde litt kontakt over facebook med han ene før, men ikke nå lenger. Dessuten har jeg hatt kjæreste i flere år nå, og da syns jeg ikke det er passende å ha kontakt med ekser på noen som helst måte. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #20 Skrevet 3. juli 2014 Ja, vi har kontakt, vi håper nok begge på at vi skal greie å reparere forholdet, men det er vanskelig....Anonymous poster hash: 9c6de...234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå