AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Bodde på et hotel i Oslo natt til i går. På nettsidene deres averterte de bl.a. med god service, rom som er rene og i god stand o.s.v. Dere vet, alt det "vanlige" som man regner med er på plass når man bor på hotel: Ok internetforbindelse, kanskje et lite TV med et par kanaler, en liten såpe og en dæsj med shampo på badet, toalettpapir på toalettrullen.....nei, vent litt, toalettpapir på toalettrullen? Nei nei nei, ikke faen. Følgelig måtte jeg, etter allerede å satt meg ned på do, vralte med skitten ræv og buksa ned på knærne over til den motsatte enden av badet for å finne toalettpapir selv i et av skapene. Som en direkte konsekvens av det ramla iPhonen min ut av bukselumma og ned på de harde baderomsflisene sånn at displayet knuste. Jeg vet ikke med dere, men for meg regnes ikke et hotelrom uten toalettpapir på toalettrullen som "i god stand" eller på noen som helst måte klart til å ta imot betalende gjester. Kan jeg be hotellet om å erstatte iPhonen min? Har jeg en sak? Anonymous poster hash: 82f82...5d2
Timza Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har som vane å sjekke om det er toalettpapir tilgjengelig før jeg drar ned buksa og starter å presse. Ta det som et tips. 19
Chloe- Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Tror jeg ville tatt denne på reiseforsinkringa, gitt. Med en litt mindre detaljert forklaring. 7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Tror jeg ville tatt denne på reiseforsinkringa, gitt. Med en litt mindre detaljert forklaring. Godt forslag. Takk. Litt irriterende dog, for jeg mener det her burde svi litt for dem siden det var deres feil. Men greit, det er kanskje det smarteste å gjøre. Anonymous poster hash: 82f82...5d2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Hjelpes... Anonymous poster hash: e896a...85f 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Godt forslag. Takk. Litt irriterende dog, for jeg mener det her burde svi litt for dem siden det var deres feil. Men greit, det er kanskje det smarteste å gjøre. Anonymous poster hash: 82f82...5d2 Hvordan er det hotellets feil at DU mistet telefonen på gulvet? Med denne tankegangen kunne jeg saksøkt kommunen for det samme når jeg løp til en bussholdeplass og med det mistet telefonen min på bakken. Shit au, la oss saksøke busselskapet og! Idiot, ta ansvar for dine handlinger. Anonymous poster hash: 90185...cbf 21
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Hvordan er det hotellets feil at DU mistet telefonen på gulvet? Med denne tankegangen kunne jeg saksøkt kommunen for det samme når jeg løp til en bussholdeplass og med det mistet telefonen min på bakken. Shit au, la oss saksøke busselskapet og! Idiot, ta ansvar for dine handlinger. Anonymous poster hash: 90185...cbf Herregud, det er jo ikke sammenlignbart en gang. Dersom du er så treig at du må springe etter bussen, så er det selvsagt kun din egen feil og ikke busselskapet sitt. Derimot er toalettpapir en ganske essensiell del av et hotelrom man har betalt i dyre dommer for. Hvis du absolutt skal sammenligne det med noe annet, så kan du heller sammenligne det med å leie leiebil, og så kræsje og bli invalid "fordi du ikke sjekket om det var bremser i bilen først". Ta deg ei bolle, og det gjelder dere andre to anonyme også. Anonymous poster hash: 82f82...5d2 1
Timza Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Herregud, det er jo ikke sammenlignbart en gang. Dersom du er så treig at du må springe etter bussen, så er det selvsagt kun din egen feil og ikke busselskapet sitt. Derimot er toalettpapir en ganske essensiell del av et hotelrom man har betalt i dyre dommer for. Hvis du absolutt skal sammenligne det med noe annet, så kan du heller sammenligne det med å leie leiebil, og så kræsje og bli invalid "fordi du ikke sjekket om det var bremser i bilen først". Ta deg ei bolle, og det gjelder dere andre to anonyme også. Anonymous poster hash: 82f82...5d2 Problemet ditt er at det VAR toalettpapir på rommet. 5
Sol79 Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Hvilket hotell var dette med så digert bad at du måtte vralte deg helt over til andre siden av rommet? Kan jo ikke være høyt fall mobilen din fikk heller om du hadde buksa på anklene.. 6
Leo Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Vanlige reiseforsikringer dekker ikke mobiltelefoner som faller ut av lomma... 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Slutt å kjøp leketelefoner som ikke tåler noenting.Anonymous poster hash: 996ef...227 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Selvforskyldt skade, grunnet ren idioti. Anonymous poster hash: e376a...3d0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Slutt å kjøp leketelefoner som ikke tåler noenting.Anonymous poster hash: 996ef...227 Disser du iPhone? Anonymous poster hash: 82f82...5d2
Gjest Skrevet 11. juli 2014 #14 Skrevet 11. juli 2014 Tråden er ryddet for avsporing! Ann Christin - MOD -
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #15 Skrevet 11. juli 2014 Etter mit syn er det helt og holdent din egen feil. Det for så være at det ikke var dopapir akkurat der det skulle ha vært, men å be om erstatning for dette blir for dumt. Det er det samme som å kjøpe en iphone hos Telenor å betale totalt 7 tusen for abonnementet istedenfor å kjøpe den uten abonnement for 5 tusen, også deretter beskylde Telenor for ran. En annen ting, skaff deg en ordentlig robust telefon, iphonen henger ikke bare etter når det kommer til teknologi, men også i robusthet. Anonymous poster hash: b5669...1f7 Anonymous poster hash: b5669...1f7 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #16 Skrevet 11. juli 2014 Herregud, det er jo ikke sammenlignbart en gang. Dersom du er så treig at du må springe etter bussen, så er det selvsagt kun din egen feil og ikke busselskapet sitt. Derimot er toalettpapir en ganske essensiell del av et hotelrom man har betalt i dyre dommer for. Hvis du absolutt skal sammenligne det med noe annet, så kan du heller sammenligne det med å leie leiebil, og så kræsje og bli invalid "fordi du ikke sjekket om det var bremser i bilen først". Ta deg ei bolle, og det gjelder dere andre to anonyme også. Anonymous poster hash: 82f82...5d2 Det er ditt ansvar og oppbevare mobilen forsvarlig. Og det er den ikke i bukselomma. Anonymous poster hash: f434d...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå