Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvila..
Skrevet

Unnskyld.. men må lage enda en tråd om selvbruningskrem!

Jeg er en blondine, med lys hud som aldri blir brun.. så tenkte jeg skulle prøve selvbruningskrem. Kjøpte fake it, og det ble et veldig bra resultat første gangen jeg tok det på.. Men da jeg skulle ta på andre gangen for å vedlikeholde fargen, gikk det galt.. ble helt vilt med skiller overalt, og det så rett og slett ille ut..

Så lurer egentlig bare på hvordan dere smører på dere selvbruningskremen deres.. og hvordan dere får til å holde på fargen.

Hilsen fortvilet fiskepudding..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å vente til det har gått bort, før jeg smører på med nytt lag. Da blir det i hvertfall ikke skjolder. :) Men du ser kanskje blekere ut en dag eller to.

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser de skryter veldig av de selvbrunings serviettene COMODYNE

Gjest Cuddly
Skrevet

Det eneste rådet jeg kan komme med, er at du må peele før hver gang du bruner.

Skrevet

Jeg bruker fake it. Jeg pleier å blande selvbruningskrem med vanlig fuktighetskrem i et 1 til 3 forhold. Ja, jeg bruker faktisk Spenol til dette!! Dersom det er sol ute blander jeg med solkrem med høy faktor. Så når jeg smører meg om morgenen er det alltid LITT farge i kremen. Fungerer veldig bra! Aldri skjoldete, og påføringen er ikke en langvarig "håper det går bra"-operasjon. I tillegg varer jo selvbruningskremen LENGE.

En sjelden gang peeler jeg. Bruker da en selvlaget blanding av olivenolje og salt. Dette ble jeg tipset om på KG for noen år tilbake. Skikkelig bra og billig.

Hilsen Ella

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg peeler også før neste runde, siden hudcellene skaller av i ulikt tempo. Og så er det viktig å bruke masse fuktighetskrem først så ikke selvbruneren trekker ujevnt inn i huden.

Skrevet

VET at jeg kommer til å få maaaasse pepper nå, men jeg har erfart at er man ordentlig uheldig, og helt fortvilet pga fæle skjolder, hjelper det å ta litt utblandet klor på en klut og vaske bort..iiiiikkk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...