AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Kjæresten tok meg med på gullsmedbutikk idag (!!) helt "tilfeldig" for å se på ringer, forlovelsesringer! Og imens vi ser og snakker om bredden på de kommer hun bak kassen og sier at jeg må jo også ha frierring! Trodde det var det samme som forlovelsesring, men neida, skal ha to ringer? Dette har jeg aldri hørt om. For all del, hun forklarte hvordan det funket, den skulle sitte sammen med forlovelsesringen, men er dette nødvendig da? Hun synes jeg var helt rar da jeg sa jeg ikke ville ha en sånn utstående ring, ønsker meg bare en vanlig 4mm ring i hvitt gull med 1 diamant eller 2 jeg .. Jeg som er kjedelig eller? Anonymous poster hash: 71fe6...435
brightness Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Vi har ikke det... Kjenner heller ingen som har det. Tror ikke det er så vanlig
Chloe- Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Sikker på ikke hun mente forlovelsesring + giftering? Kanskje hun trodde det var gifteringen dere så etter. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Sikker på ikke hun mente forlovelsesring + giftering? Kanskje hun trodde det var gifteringen dere så etter. Sa helt klart ifra at vi så på forlovelsesringer. Så kom hun med: men du må jo ha frierring først! Det skal visst være en litt større ring som skal sitte sammen med en forlovelsesring (og etterhvert giftering siden mange bruker samme ringen). Hun hadde det selv, men jeg har ikke hørt om dette før.Anonymous poster hash: 71fe6...435
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Sa helt klart ifra at vi så på forlovelsesringer. Så kom hun med: men du må jo ha frierring først! Det skal visst være en litt større ring som skal sitte sammen med en forlovelsesring (og etterhvert giftering siden mange bruker samme ringen). Hun hadde det selv, men jeg har ikke hørt om dette før.Anonymous poster hash: 71fe6...435 Så hun mente man skulle ha 3 ringer? Jeg fikk en enstens diamantring ("utstående":-p) som forlovelsesring. Det var denne han fridde med, og da kan den vel kanskje betegnes som frierring? Deretter kjøpte vi en annen ring som giftering. Jeg valgte å ha diamanter på denne også, men den er utformet mer som en tradisjonell giftering. Men ikke hør på damen i butikken. Kjøp den ringen du kan tenke deg å bruke som forlovelsesring. Om du vil bruke den samme ringen som giftering, så gjør du det. Og om du vil ha 2, så synes jeg fortsatt du skal velge den ringen du liker best. Ikke bry deg om hva andre sier. Det er du som skal gå med den! :-) Anonymous poster hash: 3eb48...20b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå