AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Hei,nå har jeg prøvd nettdating i 2 år,og resultatet er nedslående,er så drittlei at jeg har lyst til å gi opp,men har ikke andre arenaer å møte menn på bortsett fra byen...(les kun kjøttmarked og oe night stands) Jeg er en ganske så normal og oppegående dame på 33 med delt omsorg for et barn.Jeg er velstelt,søt,hører ofte jeg ser mye yngere ut,men er overvektig,er 162 cm m,og bruker str 46 i klær. Mine erfaringer er at menn som viser interesse er enten over 10 år eldre eller yngre,eller har masse problemer,psykisk,fysisk syke,greier ikke å skrive en vanlig setning,arbeidsløse,trygda,stokk dumme,direkte stygge eller,kun ute etter sex. Jeg søker bare en vanlig mann med jobb og normalt utseende,oppegående,og over 165 cm..ingen supermann.Jeg har kommet til den konklusjonen at veldig få "normale" menn kan tenkte seg en litt stor dame,og jeg kun har sjanse på "taperne" pga vekta.Hva er erfaringene deres? jeg forblir heller singel enn å date noen med mye mer problemer enn jeg,eller jeg ikke er tiltrukket av,men ser ut som jeg MÅ slanke meg ned til str.38,noe som jeg ikke er villig til for å få meg en kjæreste. Anonymous poster hash: e320f...64d 5
Populært innlegg Chloe- Skrevet 1. juli 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 1. juli 2014 Du nevner alle disse skavankene folk har. Forstår du ikke at noen anser overvekt som å være en skavank i tilsvarende grad? For meg representerer overvekt mye som ikke er forenelig med min livsstil. 63
Gjest Iben Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Forstår du ikke at noen anser overvekt som å være en skavank i tilsvarende grad? Og barn. 49
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Overvekt er jo en skavank, på linje med de du ramser opp. Overvekt tyder på manglende selvkontroll, psykiske problemer av ulik grad, noe som indikerer at det er mye annet i livet ditt som ikke er på stell. Tjukke damer er også veldig begrensende seksuelt. Anonymous poster hash: f4438...73b 29
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Hei,nå har jeg prøvd nettdating i 2 år,og resultatet er nedslående,er så drittlei at jeg har lyst til å gi opp,men har ikke andre arenaer å møte menn på bortsett fra byen...(les kun kjøttmarked og oe night stands) Jeg er en ganske så normal og oppegående dame på 33 med delt omsorg for et barn.Jeg er velstelt,søt,hører ofte jeg ser mye yngere ut,men er overvektig,er 162 cm m,og bruker str 46 i klær. Mine erfaringer er at menn som viser interesse er enten over 10 år eldre eller yngre,eller har masse problemer,psykisk,fysisk syke,greier ikke å skrive en vanlig setning,arbeidsløse,trygda,stokk dumme,direkte stygge eller,kun ute etter sex. Jeg søker bare en vanlig mann med jobb og normalt utseende,oppegående,og over 165 cm..ingen supermann.Jeg har kommet til den konklusjonen at veldig få "normale" menn kan tenkte seg en litt stor dame,og jeg kun har sjanse på "taperne" pga vekta.Hva er erfaringene deres? jeg forblir heller singel enn å date noen med mye mer problemer enn jeg,eller jeg ikke er tiltrukket av,men ser ut som jeg MÅ slanke meg ned til str.38,noe som jeg ikke er villig til for å få meg en kjæreste. Anonymous poster hash: e320f...64d Hvorfor er du ikke villig til det? Anonymous poster hash: 88a43...8a4 15
Gjest Alanya Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 (endret) overvekten min er ikke begrensende seksuelt,så lenge partneren min tenner på kroppen min,er kanskje mulig at jeg ikke kan bli løfta opp fra golvet mot veggen mens vi puler,eller kasta rundt som en dokke,men har da hatt sex i 15 år uten problemer. Endret 2. juli 2014 av Alanya 8
Gjest Alanya Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 (endret) jeg kan da ikke ,på lik linje med alle mennesker ,ha et godt forhold til noen jeg ikke er tiltrukket av psykisk og fysisk.. Endret 2. juli 2014 av Alanya
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Hei,nå har jeg prøvd nettdating i 2 år,og resultatet er nedslående,er så drittlei at jeg har lyst til å gi opp,men har ikke andre arenaer å møte menn på bortsett fra byen...(les kun kjøttmarked og oe night stands) Jeg er en ganske så normal og oppegående dame på 33 med delt omsorg for et barn.Jeg er velstelt,søt,hører ofte jeg ser mye yngere ut,men er overvektig,er 162 cm m,og bruker str 46 i klær. Mine erfaringer er at menn som viser interesse er enten over 10 år eldre eller yngre,eller har masse problemer,psykisk,fysisk syke,greier ikke å skrive en vanlig setning,arbeidsløse,trygda,stokk dumme,direkte stygge eller,kun ute etter sex. Jeg søker bare en vanlig mann med jobb og normalt utseende,oppegående,og over 165 cm..ingen supermann.Jeg har kommet til den konklusjonen at veldig få "normale" menn kan tenkte seg en litt stor dame,og jeg kun har sjanse på "taperne" pga vekta.Hva er erfaringene deres? jeg forblir heller singel enn å date noen med mye mer problemer enn jeg,eller jeg ikke er tiltrukket av,men ser ut som jeg MÅ slanke meg ned til str.38,noe som jeg ikke er villig til for å få meg en kjæreste. Anonymous poster hash: e320f...64d Det var jo den rette ræva som feis. Se på dine egne setninger. Stikkord: Tegnsetting. Og så ser du på forholdet 162 cm/str 46 og spør deg selv om du kan sies å ha et normalt utseende. Med litt bedre virkelighetsorientering kan det godt hende at du finner noen på andre arenaer enn på nettet og på byen. Anonymous poster hash: f4aff...a97 23
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Hei,nå har jeg prøvd nettdating i 2 år,og resultatet er nedslående,er så drittlei at jeg har lyst til å gi opp,men har ikke andre arenaer å møte menn på bortsett fra byen...(les kun kjøttmarked og oe night stands) Jeg er en ganske så normal og oppegående dame på 33 med delt omsorg for et barn.Jeg er velstelt,søt,hører ofte jeg ser mye yngere ut,men er overvektig,er 162 cm m,og bruker str 46 i klær. Mine erfaringer er at menn som viser interesse er enten over 10 år eldre eller yngre,eller har masse problemer,psykisk,fysisk syke,greier ikke å skrive en vanlig setning,arbeidsløse,trygda,stokk dumme,direkte stygge eller,kun ute etter sex. Jeg søker bare en vanlig mann med jobb og normalt utseende,oppegående,og over 165 cm..ingen supermann.Jeg har kommet til den konklusjonen at veldig få "normale" menn kan tenkte seg en litt stor dame,og jeg kun har sjanse på "taperne" pga vekta.Hva er erfaringene deres? jeg forblir heller singel enn å date noen med mye mer problemer enn jeg,eller jeg ikke er tiltrukket av,men ser ut som jeg MÅ slanke meg ned til str.38,noe som jeg ikke er villig til for å få meg en kjæreste. Anonymous poster hash: e320f...64d Du kan vel finne en av de få, som du forklarer om? Kanskje du kan finne han gjennom en interesse/ hobby (f.eks fjellturer gjennom turforeninger o.l)? Anonymous poster hash: 88a43...8a4 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 overvekten min er ikke begrensende seksuelt,så lenge partneren min tenner på kroppen min,er kanskje mulig at jeg ikke kan bli løfta opp fra golvet mot veggen mens vi puler,eller kasta rundt som en dokke,men har da hatt sex i 15 år uten problemer. Anonymous poster hash: e320f...64d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 jeg kan da ikke ,på lik linje med alle mennesker ,ha et godt forhold til noen jeg ikke er tiltrukket av psykisk og fysisk.. Anonymous poster hash: e320f...64d
Chloe- Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 overvekten min er ikke begrensende seksuelt,så lenge partneren min tenner på kroppen min,er kanskje mulig at jeg ikke kan bli løfta opp fra golvet mot veggen mens vi puler,eller kasta rundt som en dokke,men har da hatt sex i 15 år uten problemer. Helt ærlig: Minoriteten av menn syns kraftig overvekt er tennede. Selv om noen digger fyldige kvinner, og mange lever i lykkelige partnerskap med overvektige kvinner (med andre gode kvaliteter), så er det fortsatt en empirisk sannhet. Rent fysisk tiltrekningsmessig sett. Altså er overvekten begresende: det begrenser utvalget seksuelt kompatible partnere. 14
Testosteron Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 har masse problemer,psykisk,fysisk syke,greier ikke å skrive en vanlig setning,arbeidsløse,trygda,stokk dumme,direkte stygge eller,kun ute etter sex. bytt ut "eller" med "og", så har du meg 13
Mariell007 Skrevet 2. juli 2014 #14 Skrevet 2. juli 2014 kan du ikke bare prøve å slanke deg da? Trenger ikke bli syltynn, men kanskje gå/løpe litt turer og gjøre noen styrkeøvelser? 5
Chloe- Skrevet 2. juli 2014 #15 Skrevet 2. juli 2014 bytt ut "eller" med "og", så har du meg Du greier jo å skrive vanlige setninger. 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #16 Skrevet 2. juli 2014 Hei,nå har jeg prøvd nettdating i 2 år,og resultatet er nedslående,er så drittlei at jeg har lyst til å gi opp,men har ikke andre arenaer å møte menn på bortsett fra byen...(les kun kjøttmarked og oe night stands) Jeg er en ganske så normal og oppegående dame på 33 med delt omsorg for et barn.Jeg er velstelt,søt,hører ofte jeg ser mye yngere ut,men er overvektig,er 162 cm m,og bruker str 46 i klær. Mine erfaringer er at menn som viser interesse er enten over 10 år eldre eller yngre,eller har masse problemer,psykisk,fysisk syke,greier ikke å skrive en vanlig setning,arbeidsløse,trygda,stokk dumme,direkte stygge eller,kun ute etter sex. Jeg søker bare en vanlig mann med jobb og normalt utseende,oppegående,og over 165 cm..ingen supermann.Jeg har kommet til den konklusjonen at veldig få "normale" menn kan tenkte seg en litt stor dame,og jeg kun har sjanse på "taperne" pga vekta.Hva er erfaringene deres? jeg forblir heller singel enn å date noen med mye mer problemer enn jeg,eller jeg ikke er tiltrukket av,men ser ut som jeg MÅ slanke meg ned til str.38,noe som jeg ikke er villig til for å få meg en kjæreste. Anonymous poster hash: e320f...64d Ønsker du å bli slankere, for din egen del? Ønsker du å gi deg selv det å bli slankere, som gave? Kanskje du kan finne inspirasjon her? http://sweetlittleteahouse.blogg.no/1399467854_vr_hvem_du_vil_men_bl.html Anonymous poster hash: 88a43...8a4
Testosteron Skrevet 2. juli 2014 #17 Skrevet 2. juli 2014 Jeg vurderer sterkt å rapportere den som plusset innlegget mitt 8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #18 Skrevet 2. juli 2014 da har jeg fått svaret,pluss masse fordommer mot overvektige mennesker,jeg har sagt at jeg har et normalt utseende,men ikke normal vekt,søker heller ikke kun slanke menn,og mener at de kravene jeg har er rimelige.Må tydeligvis ned i normalvekt for å få en oppegående mann Anonymous poster hash: e320f...64d 4
Gjest Iben Skrevet 2. juli 2014 #19 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Jeg vurderer sterkt å rapportere den som plusset innlegget mitt Ingen grunn til paranoia. Jeg plusset fordi du fikk meg til å le og nikke gjenkjennende. Endret 2. juli 2014 av evnukken 3
Chloe- Skrevet 2. juli 2014 #20 Skrevet 2. juli 2014 da har jeg fått svaret,pluss masse fordommer mot overvektige mennesker,jeg har sagt at jeg har et normalt utseende,men ikke normal vekt,søker heller ikke kun slanke menn,og mener at de kravene jeg har er rimelige.Må tydeligvis ned i normalvekt for å få en oppegående mannAnonymous poster hash: e320f...64d Er det fordomsfullt å ha seksuelle preferanser?!? Har du vært åpen for å date folk med tilsvarende overvekt som deg selv? Eller hvordan er dine "rimelige krav"? 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå