Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dazed
Skrevet

som sagt ekke forholdet vårt "offentlig" fordi eksen ikke vet noe ennå.

spørsmålet er: overreagere jeg når eksen ga ei dame 5 koser når han var full + at han prata skikkelig mye med hu og noen andre jenter på byen. men når han så meg, så dro han "funnylook" og småslår meg litt i magen. ikke et hei en gang..

overreagerer jeg eller er det noe med han?

jeg ble såret i hvert fall..

trodde jeg var kjæresten hans liksom :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du nettopp har ordna deg bestekompisen til eksen, så bør du ikke bli såret av at eksen gjør noe sånt nei. :roll:

Skrevet

Hallo!!! Har du hørt om empati? :o

Du behandler han på verst tenkelige måte, også syns du han oppfører seg dårlig mot deg. Et eller annet sier meg at du ikke er særlig gammel... :roll:

Skrevet

Dette har med usikkerhet å gjøre. Han er usikker på deg, og tør derfor ikke gjøre det samme mot deg.

Enkel mannfolk-teori faktisk.

Så du får ta det som det det er, og ikke legge vekt på den slags oppførsel.

:wink:

Skrevet

Mulig jeg ikke er helt våken ennå.. men jeg forsto faktisk ikke spørsmålet..

Det er snakk om eksen.. også sier du at han er kjæresten din??

Gjest Anonymous
Skrevet
Mulig jeg ikke er helt våken ennå.. men jeg forsto faktisk ikke spørsmålet..

Det er snakk om eksen.. også sier du at han er kjæresten din??

Det skjønte ikke jeg heller

I en annen tråd skriver du hatt du er sammen med bestevennen til x'en så det er vel ikke så rart ha nhan prøver å gjøre deg sjalu, men jeg skjønner ikke helt den siste kommentaren din

"trodde jeg var kjæresten hans liksom " :klø:

Skrevet

Her hang ikke jeg med heller.. behandler eksen din deg feil og gjør deg sjalu eller der det bestevennen hans - som du liksom er sammen med nå som behandler deg feil og gjør deg sjalu?

Skrevet
Har du hørt om empati?

Tanken har også slått meg. Jeg siterer: "møtte typen 1 1/2 uke etter at det ble slutt med eksen". Et annet sitat: "skal jeg utsette min egen lykke helt til han har kommet over meg?"

Iskald?

Det er klart at man ikke kan vente til en eventuell eks kommer over en da det kan ta altfor lang tid. Men det sier ganske mye om den enes følelser overfor den andre når en er i stand til å innlede ett nytt forhold 10 dager etter at det forrige tok slutt.

Mest skremmede er allikevel den ikke-eksisterende evnen til å se at eksen har det vondt.

Skrevet

Tror heller ikke vedkommende her er gammel. Hvilket forklarer formuleringen og at hun fant seg ny type etter bare 10 dager. Hun må kanskje behandles deretter og....?

Gjest Dazed
Skrevet

altså.. vi ble da ikke sammen etter 1 1/2 uke.

og det er ikke eksen det er snakk om...

Gjest Dazed
Skrevet

umulig noen som kan innlede et nytt forhold etter 10 dager ? :o

selv om jeg møtte han 10 dager etter det ble slutt med eksen, så betyr det vel ikke at vi ble sammen? tok da en god stund før jeg var klar for et nytt forhold. jeg er ærlig talt ikke så kald?

jeg er vel den eneste som synes det er rart at typen ikke hilser på, på byen. (typen: bestevennen til eksen)

....

Skrevet

Er det typen din som ikke hilser på byen?

Skrevet

jeg er vel den eneste som synes det er rart at typen ikke hilser på, på byen. (typen: bestevennen til eksen)

....

Ettersom dere har blitt enige om at forholdet dere imellom er hemmelig er vel ikke det så kjempe-rart..? Kanskje han ikke ville vekke oppsikt?

Gjest Dazed
Skrevet
Er det typen din som ikke hilser på byen?

JA!!

ingen hilsen som tilsier at vi er sammen i alle fall.. :o

hadde da en lengre samtale med eksen den kvelden, men ikke noe med typen. smule rart mener nå jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet
spørsmålet er: overreagere jeg når eksen ga ei dame 5 koser når han var full + at han prata skikkelig mye med hu og noen andre jenter på byen. men når han så meg, så dro han "funnylook" og småslår meg litt i magen. ikke et hei en gang..

Der er ikke rart vi ble litt forvirret :klø:

Vel som Suzy sier, dere har jo valgt og ikke offtenlig gjøre forholdet , og han TYPEN ville vel kanskje gi EX*EN din litt ekstra oppmerkosmhet, kanskje han har dårlig sammvitghet siden dere går bak ryggen hans

Gjest Dazed
Skrevet

Ettersom dere har blitt enige om at forholdet dere imellom er hemmelig er vel ikke det så kjempe-rart..? Kanskje han ikke ville vekke oppsikt?

var vel egentlig ikke det. hvertfall ikke fra min side.

kan hende han er redd for hva bestevennen hans vil si?

Gjest Dazed
Skrevet

Der er ikke rart vi ble litt forvirret :klø:

Vel som Suzy sier, dere har jo valgt og ikke offtenlig gjøre forholdet , og han TYPEN ville vel kanskje gi EX*EN din litt ekstra oppmerkosmhet, kanskje han har dårlig sammvitghet siden dere går bak ryggen hans

jeg må slutte å skrive innlegg når jeg er trøtt :o

jeg mente jo så klart typen og ikke eksen.. haha, så dum er jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis han seriøst er typen din er det vel ikke bare LITT rart om han ikke hilser på deg?? Det er jo fullstendig vanvittig.. Han burde jo kunne kysso og holde rundt deg og hvertfall snakke med deg...??'

Rart forhold???

Gjest Dazed
Skrevet

TAKK! var det svaret jeg håpet på og få.

synes nå det er litt rart å bare få være kjæresten hans når vi er hjemme, og ikke offentlig med folk rundt oss.

har tilgitt han, men er fortsatt skuffa & lei meg pga det.

utrolig nok skjønner han det ikke.. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...