Stinemy Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Til høsten flytter vi inn i ett gammelt husvi skal bo i mens vi skal studere. Huset har stått tomt noen år og det viser seg at det har lekket i skjøten mellom taket og ett utbygg på taket, og det har derfor kommet muggsopp i tak og vegger i kottet under lekkasjen. Taket skal selvfølgelig fikses, og i den anledning regner jeg med at en del av plankene med mugg også blir byttet ut. Men pipa er også full av mugg, det samme er veggen. Holder det at vi vasker det selv og følger med på en eventuell utvikling før vi tar kontakt med profesjonelle? Muggen er i ett kott i en del av huset vi ikke kommer til å bruke. Er det fortsatt like helsefarlig? Har lest meg opp litt og lært at klor fungerer bra som muggdreper. Noen som har noen andre tips eller triks? Legger ved noen bilder av kottet som viser muggsoppen!! Setter stor pris på all hjelpen vi kan få for å gjøre det billigst mulig. :-)
Green Lady Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Dette er vel mer råte enn muggsopp? Jeg ville nok kontaktet profesjonelle her, meget mulig du må bytte ut treverk og vegger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå