Rotemor Skrevet 1. juli 2014 #1 Del Skrevet 1. juli 2014 Vaffeljernet har blitt misligholdt i lang tid. Undersiden er full av størknet røre som jeg ikke får bort! Forslag mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Del Skrevet 2. juli 2014 På utsiden eller inni? Utsiden må du nok bare skrape og skrubbe på, men for å rense innsiden kan du lage vaskevafler: http://www.dinside.no/907361/prov-en-vaskevaffel Anonymous poster hash: 0907e...8d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 2. juli 2014 #3 Del Skrevet 2. juli 2014 Vaffeljernrengjøring.. Finnes ikke verre.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Del Skrevet 2. juli 2014 Vaffeljernet har blitt misligholdt i lang tid. Undersiden er full av størknet røre som jeg ikke får bort! Forslag mottas med stor takk! Varmt zalovann Anonymous poster hash: 10369...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 2. juli 2014 Vaffeljernrengjøring.. Finnes ikke verre.. Nei....fristende å kjøpe nytt De er utsiden som er ekkel. Har prøvd mye rart. Jeg kan jo ikke legge den i såpevann heller...(Kan jeg vel det?? Hvis den tørker i mange dager etterpå?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. juli 2014 #6 Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg har tatt zalo på det i skrubbet det under vann. Gikk helt fint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juli 2014 #7 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Dra innom Biltema eller en lignende butikk og kjøp glassrens på sprayboks. Spray på et kjøkkenpapir så det skummer og klatt på et jent lag med skummet der det er fettete og skittent, vent noen minutter og tørk av. Edit: Denne. Endret 2. juli 2014 av Lindiana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. juli 2014 #8 Del Skrevet 2. juli 2014 Dra innom Biltema eller en lignende butikk og kjøp glassrens på sprayboks. Spray på et kjøkkenpapir så det skummer og klatt på et jent lag med skummet der det er fettete og skittent, vent noen minutter og tørk av. Edit: Denne. Det hadde jeg ikke turt å bruke uten å skylle, et så sterkt middel er giftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juli 2014 #9 Del Skrevet 2. juli 2014 Det var da snakk om utenpå/under vaffeljernet. Kan vel dra over med en fuktig klut et par ganger etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå