Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Hvor mange er det meste du eller kjæresten din har hatt noen på si? Kompis holder på med 12! stykker samtidig mens han har damer. Kan ikke forstå at damene ikke merker noe.

Endret av Steamboat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Latterlig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange er det meste du eller kjæresten din har hatt noen på si? Kompis holder på med 12! stykker samtidig mens han har damer. Kan ikke forstå at damene ikke merker noe.

Hva legger du og han i "å holde på" med da?

Kanskje du burde ta kompisen din sine påstander med en liten klype salt ;).

Anonymous poster hash: 3688f...5d2

AnonymBruker
Skrevet

0

Anonymous poster hash: f12f9...b2c
Skrevet

Er det om å gjøre å ha flest mulig på si?

Skrevet

Blitt en ny trend å spille putput på flere steder:-p

AnonymBruker
Skrevet

0.

Det nærmeste jeg kommer er at jeg har drevet og flørtet med en annen via sms mens jeg holdt på med en gutt. Men jeg var ikke eksklusiv eller i noe med han ene, og han andre hadde jeg null fysisk kontakt med, så jeg vet ikke helt om det teller :P

Anonymous poster hash: 297c8...aa2
Skrevet

Han har 12 stk på si, mens han også har damer i flertall? Uff, for en uggen type 😛

Kunne aldri hatt noen på si.

Gjest Steamboat
Skrevet

Han har 12 stk på si, mens han også har damer i flertall? Uff, for en uggen type

Kunne aldri hatt noen på si.

Skrev feil, er 12 tilsammen med damene. Til dere andre, er selvsagt ingen konkrranse. Bare nysgjerrig.
Skrevet

Skrev feil, er 12 tilsammen med damene. Til dere andre, er selvsagt ingen konkrranse. Bare nysgjerrig.

Det gjorde kanskje saken bittelitt bedre, ja... 😜

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Er du kompis med Rune Rudberg?

AnonymBruker
Skrevet

Pffft t.o.m Rune Rudberg ville skjønt at 12 var i overkant mye. Er jo nesten 2 om dagen da om man han har seg daglig med disse 12 så ofte. Enten er han alle jenters drøm eller en skrøne. Jeg vedder på det andre. No way at han klarer å ha så mange på si og å klare å skjule det for 11 andre jenter?:P

Anonymous poster hash: f107b...fe7

AnonymBruker
Skrevet

Ahahahaha, flirte godt der? hehehe;)

Anonymous poster hash: 172ec...34e

Gjest Steamboat
Skrevet

Pffft t.o.m Rune Rudberg ville skjønt at 12 var i overkant mye. Er jo nesten 2 om dagen da om man han har seg daglig med disse 12 så ofte. Enten er han alle jenters drøm eller en skrøne. Jeg vedder på det andre. No way at han klarer å ha så mange på si og å klare å skjule det for 11 andre jenter?:PAnonymous poster hash: f107b...fe7

Han puler dem selvsagt ikke så ofte at han har seg med alle i løpet av en uke og jeg har sett meldingene på facebook så vet ham har 12.

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

0. Elsket kjæresten min jeg, og kunne aldri sviktet henne!

AnonymBruker
Skrevet

Han puler dem selvsagt ikke så ofte at han har seg med alle i løpet av en uke og jeg har sett meldingene på facebook så vet ham har 12.

Så du mener at han har 12 pulevenninner? Det blir jo noe annet. Så lenge en bare har sex dann og vann har en ikke "noe på si" fordi en ikke har noe etablert forhold til noen av dem.

De 12 jentene har selvsagt da også sex med noen innimellom møtene med din venn (hvem gidder sex sjeldnere enn hver andre uke?) så det eneste jeg tenker er at jeg håper de alle bruker kondomer... :glare:

Anonymous poster hash: d91a1...294

Gjest Steamboat
Skrevet

Så du mener at han har 12 pulevenninner? Det blir jo noe annet. Så lenge en bare har sex dann og vann har en ikke "noe på si" fordi en ikke har noe etablert forhold til noen av dem. De 12 jentene har selvsagt da også sex med noen innimellom møtene med din venn (hvem gidder sex sjeldnere enn hver andre uke?) så det eneste jeg tenker er at jeg håper de alle bruker kondomer... :glare:Anonymous poster hash: d91a1...294

Nei minst en av damene er kjæresten hans. Noen andre holder han på med og noen er sikkert pulevenner. Han er kry som en hane over hva han har fått til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...